Minulla on edellinen ja tämä nykyinen ässä "tiltannut" aina nosturikäynnillä airmatic niin, että keula putoaa ihan tonttiin ja perä jää niin ylös kuin vain mahdollista....kestää välillä todella kauan ennen kuin auto tajuaa alata itseään säätämään, mutta aina ne on sieltä lopulta heränneet (asiaa mielestäni nopeuttaa, kun painaa offroad asennon päälle koetaulusta)
Mutta saattaa tosiaan kestää jopa minuutteja, jos eturenkaat jää nosturilla ikäänkuin roikkumaan, eikä paino ole kokonaan päällä....
Joku sanoi joskus että olisi airmaticissa vikaa kun noin tekee, mutta mitäpä tässä alkaisi korjaamaan, kun on tosiaan kaksi ässää käyttäytynyt aina noin (yhteensä tosiaan yli 10v W220 ässäilyä takana, eikä kumpaankaan ole kompuraa kummempaa tarvinnut vielä vaihtaa) tässä faceliftissä vielä alkuperäiset tolpatkin paikallaan ja 370tkm jo takana....mutta nyt kun näin sanon, niin varmaan huomenna räjähtää joku pussi, eli koputan puuta

..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...