Foorumilaisten W220 ässät
-
- Viestit: 317
- Liittynyt: 25.5.2008 9:48
- Paikkakunta: Raisio
Foorumilaisten W220 ässät
Täältähän puuttuu kokonaan foorumilaisten w220 ässä kuvat. Aika luoda sellainen, vaikka vähän hiljainen tuntuu olevan foorumi tältä mallilta.
Tuulilasin vaihto ja tuulilasin korjaus Turussa ja Raisiossa.
www.tuulilasikorjaamo.fi
www.123tuulilasi.fi
www.tuulilasikorjaamo.fi
www.123tuulilasi.fi
w220 kuvia
Mun ässä luonnollisessa elinympäristössään eli risana pukilla.
-
- Viestit: 317
- Liittynyt: 25.5.2008 9:48
- Paikkakunta: Raisio
Täytyy w220 olla aika surkea tekele.
Kuvia on neljästä eri autosta ja kaksi korjaus asennossa
Täytyy varmaan vaihtaa takaisin w140 koriseen. Vähillä murheilla olen vanhemmalla korimallilla päässyt.
Kuvia on neljästä eri autosta ja kaksi korjaus asennossa
Täytyy varmaan vaihtaa takaisin w140 koriseen. Vähillä murheilla olen vanhemmalla korimallilla päässyt.
Tuulilasin vaihto ja tuulilasin korjaus Turussa ja Raisiossa.
www.tuulilasikorjaamo.fi
www.123tuulilasi.fi
www.tuulilasikorjaamo.fi
www.123tuulilasi.fi
Mulla on nyt toiminu yllättävän hyvin kaikkien takuukorjauksien jälkeen... Leimalle joutusin yhden iskarin vaihtaa, mut ei sen kummallisempaa..ram kirjoitti:Parannetaan tilastoa.
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
On se vaan hieno korimalli. Iso mutta silti kokoaan paljon siromman näköinen olemus. Oispa ylimääräistä rahaa, tallitilaa, aikaa jne.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Viathan on vähän asennekysymys. Esimerkiksi tossa on hieno systeemi joka säätää taustapeilinkin asennon muistista kuskin mukaan. Jos tuo säätö nyt menee rikki, on siinä taas yksi laite risana mutta toimiihan se edelleen taustapeilinä ja vastaa täysin autoa, jossa ei moista automaattia ole.
Pimeällä on ihan kiva kun peileissä on lamput alaspäin jotka valaisevat maan niin että on kiva kävellä autoon. Syttyvät siis kun kaukosäätimestä avaa ovet. Jos tuo m,enee rikki, ei se kuitenkaan ole vielä huonompi kuin auto jossa ei alunperinkään ollut ko. systeemiä. Listaa voi jatkaa loputtomiin.
Mutta jos joku haluaa luopua omasta ässästään niin vaihdossa tarjotaan just katsastettua 850-bemaria.
Pimeällä on ihan kiva kun peileissä on lamput alaspäin jotka valaisevat maan niin että on kiva kävellä autoon. Syttyvät siis kun kaukosäätimestä avaa ovet. Jos tuo m,enee rikki, ei se kuitenkaan ole vielä huonompi kuin auto jossa ei alunperinkään ollut ko. systeemiä. Listaa voi jatkaa loputtomiin.
Mutta jos joku haluaa luopua omasta ässästään niin vaihdossa tarjotaan just katsastettua 850-bemaria.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 12.8.2013 21:56
- Paikkakunta: Varkaus
Sen mitä näistä nyt olen kuullut/lukenut kun näitä alkaa porukoilla jo olemaan kohtalaisen paljon, niin jos haluaa välttyä isoimmilta murheilta kannattaa ostaa tuotannon loppupään malleja (facelift 2002/2003-2005) joissa sähköviat on jo pääosin hallinnassa ja ruostuminen ilmeisesti vähäisempää.
Tietysti nuo alkupään 1999-2002 autot ovat houkuttelevan halpoja hankkia mutta sitten voi olla enemmän niitä lompakkoa ohentavia yllätyksiä.
Tutulla on 2003 mallin facelift S320 CDI ja kyllähän sillä oli upea käydä ajelemassa. Ilmajousitus siinäkin aluksi temppuili mutta kun sen laitatti kuntoon (n. 2000€) niin kuulemma sittemmin ei isoja probleemoja ole ilmaantunut.
Tietysti nuo alkupään 1999-2002 autot ovat houkuttelevan halpoja hankkia mutta sitten voi olla enemmän niitä lompakkoa ohentavia yllätyksiä.
Tutulla on 2003 mallin facelift S320 CDI ja kyllähän sillä oli upea käydä ajelemassa. Ilmajousitus siinäkin aluksi temppuili mutta kun sen laitatti kuntoon (n. 2000€) niin kuulemma sittemmin ei isoja probleemoja ole ilmaantunut.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
No kokeilen laittaa ässästäni kuvaa, toivottavasti onnistuu, alla. Tyytyväisenä olen viikon verran ajellut, kauhulla ja kankeudella odottelen ensimmäistä paikkaa ratkeavaksi, eturenkaat menee jo nyt uusiksi (runkovikaa, ed. omistajan keväällä uusitut gumit). Saa siis tarjota 235/60 R16 kesäisiä renkaita. Varautuneena kaikkeen ja kaikkiin realismin kera. Auto on siis S320 CDI, vm 2002, loppuvuotta, rullailtu/lauttailtu Suomeen n kolme vuotta sitten, ajomäärä nyt vajaa 290 tkm.
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ohan noilla hintaakiEldorado kirjoitti:Etuvaloja lukuunottamatta 220-koppa on upean näköinen. Valitettavasti sähkövikoineen ja ilmapusseineen varmastikin yksi kalleimpia ylläpidettäviä automalleja. Sen takia näitä kai nykyään saisikin ihan pikkurahalla.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/6983689
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
No on hinnottelu kohdallaa. Pitää vissiin laittaa omatkin myyntiin
pistetään nyt tähänkin topikkiin kuvia, kun on muitakin kuin korjauskuvia kertynyt
Tässä tämä vanha tuttu..
Ja tässä toinen, jota ensi kesänä pitäisi rassata. Eli nyt niitä on sitten kaksi.
Ja laitetaan vielä tämmönen miittikuva viikon takaa.
pistetään nyt tähänkin topikkiin kuvia, kun on muitakin kuin korjauskuvia kertynyt
Tässä tämä vanha tuttu..
Ja tässä toinen, jota ensi kesänä pitäisi rassata. Eli nyt niitä on sitten kaksi.
Ja laitetaan vielä tämmönen miittikuva viikon takaa.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Itsensä tuntee aloittavksi harrastelijaksi kun omistaa vain yhden japanialaisten hylkäämän ässän ja sekin napottaa kontissa toisella puolella maapalloa...ram kirjoitti:No on hinnottelu kohdallaa. Pitää vissiin laittaa omatkin myyntiin
pistetään nyt tähänkin topikkiin kuvia, kun on muitakin kuin korjauskuvia kertynyt
Tässä tämä vanha tuttu..
Ja tässä toinen, jota ensi kesänä pitäisi rassata. Eli nyt niitä on sitten kaksi.
Ja laitetaan vielä tämmönen miittikuva viikon takaa.
Saakos tuommoisesta edes kuvaa laittaa?
Toisaalta paskojahan nämä, niin ois kai viisasta myyvä heti pois ja ajella lintalla...
JIK näyttää talvivalossa muuten ihan hyvältä...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
No, laitetaan nyt parit kuvat...ram kirjoitti:Joosiis... Jos joku vanhasta ässästä maksaa 99 900 eksua, niiku tuossa nettiauton myynti-ilmotuksessa oli pyynti, niin heti myyn kaikki pois
Laita nyt kuva, kun se otsikon alle hyvin sopii
Varustus lienee suunnilleen tällainen:
189U GREEN BLACK METALLIC
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
223 REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
247 SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
349 PREP. FOR EMERGENCY CALL SYSTEM
352 COMAND
401 DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
402 COMFORT REAR SEATS WITH VENTILATION AND SEAT HEATE
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
407 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR LEFT
408 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
479 ADJUSTABLE SUSPENSION
487 ABC SUSPENSION (ACTIVE BODY CONTROL)
498 JAPAN VERSION
500A LEATHER, EXCLUSIVE
511A LEATHER EXCLUSIVE, BLACK/ANTHRACITE
524 PAINTWORK - PRESERVATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
617 XENON HEADLAMPS, LEFT-HAND TRAFFIC
668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
761 RADIO RC W. REDUCED RANGE W/O PANIC (315 MHZ)
801 AEJ 00/1 R 170 AEJ 99/2
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
860 TV-TUNER ANALOG
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
883 POWER CLOSING SYSTEM
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EU4 TECHNOLOGY (EURO 4)
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
M137 V12-GASOLINE ENGINE M137
Haussahan oli S55 muttei semmoista löytynyt yli vuodessakaan paitsi yksi jonka runkonumero kuului S500 mallille ja muutoinkin runkonumero näytti hyvinkin siltä että sitä oli muuteltu selvästi... Varmaan aito S55 mutta pilattu koskemalla runkonumeroon varsin ilmeisistä syistä...
Jos hyvä S55 löytyy niin sitten tuo s600 joutaa myyvä pois... Vaikka onkin vähän ajettu... Tai katsoo nyt jos siihen tykästyisikin enempi.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.