Pussi vaihdettu ja tuli käytettyä nyt lopulta rekisteröintikatsastuksessa. Korjauskehotus väärällä puolella palavasta takasumarista (olisi kelvannut jos ei olisi palanut kummallakaan puolella), ja hylsy puuttuvasta COCista suht odotetusti. Kotitekoinen massatarra kelpasi, mutta päästöt, melu (mikä melu??), jarrut, ajonesto ja turvavyöt pitää mainita vehon lapuilla. Noh, oli se 450 € suht odotettu menoerä vielä.
Kaiken maailman ruosteisia romuja sitä toiselta puolelta maapalloa raahataankin.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D