Koeajo S55 AMG
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Koeajo S55 AMG
Tuossa puolituttu soitinkauppias hommasi itelleen 100 Kkm ajetun -01
ässän ja piti sitä vähän tetsterillä tarkastella. No sinänsä mitään vikoja ei autosta löytynyt, paljon erilaisia tilapäisiä vikakoodeja.
No pitihän autoa myös kunnolla tyypittää, kun ei noitakaan ihan jokapäivä huollossa käy.
Autossa oli melkein kaikki varusteet mitä rahalla saa ja esim. sisustan ilme oli kyllä sen mukainen, alustassa ilmajousitus.
Ajolleen auto on justiinsa niin hieno kuin auto olla voi. Jousituksen pintakovuus oli ainut häiritsevä tekijä. tempomaatin Distronict:kin tuntui pelaavan, tosin en viitsiny testata sitä pysähtyneen auton perään.....ainakin alkoi hienosti jarruttamaan
Paikalta kiihdytettäessä auto oli hyvin mersumainen. Tehot eivät tule mitenkää räjähtävästi esille, mutta sitä voimaa ja vääntöä tuntui olevan loputtomiin mitä enemmän vauhti nousi...huh...huh..
Kaupunkiajossa auto on kokoisekseen hyvinkin ketterä ja helppo ajettava.
Voima sekä vääntö toivat myös ajamiseen aivan loistavan keveyden ja helppouden tunteen. Auto lähtee liikennevaloista kevyesti, nopeasti......vaikkei pedaalia paina kuin pikkuisen. Alusta alkaa toimimaan paremmin ja mukavammin maantienopeuksilla.
Omalla koslalla, E300TD / -94, kun tuon kokemuksen jälkeen lähti ajamaan tuntui kyyti ja meno meleko ikävälle
ässän ja piti sitä vähän tetsterillä tarkastella. No sinänsä mitään vikoja ei autosta löytynyt, paljon erilaisia tilapäisiä vikakoodeja.
No pitihän autoa myös kunnolla tyypittää, kun ei noitakaan ihan jokapäivä huollossa käy.
Autossa oli melkein kaikki varusteet mitä rahalla saa ja esim. sisustan ilme oli kyllä sen mukainen, alustassa ilmajousitus.
Ajolleen auto on justiinsa niin hieno kuin auto olla voi. Jousituksen pintakovuus oli ainut häiritsevä tekijä. tempomaatin Distronict:kin tuntui pelaavan, tosin en viitsiny testata sitä pysähtyneen auton perään.....ainakin alkoi hienosti jarruttamaan
Paikalta kiihdytettäessä auto oli hyvin mersumainen. Tehot eivät tule mitenkää räjähtävästi esille, mutta sitä voimaa ja vääntöä tuntui olevan loputtomiin mitä enemmän vauhti nousi...huh...huh..
Kaupunkiajossa auto on kokoisekseen hyvinkin ketterä ja helppo ajettava.
Voima sekä vääntö toivat myös ajamiseen aivan loistavan keveyden ja helppouden tunteen. Auto lähtee liikennevaloista kevyesti, nopeasti......vaikkei pedaalia paina kuin pikkuisen. Alusta alkaa toimimaan paremmin ja mukavammin maantienopeuksilla.
Omalla koslalla, E300TD / -94, kun tuon kokemuksen jälkeen lähti ajamaan tuntui kyyti ja meno meleko ikävälle
Viimeksi muokannut Lucky-Dog, 24.11.2005 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
W220 E55 AMG ...Ässä :shock
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Tuo S55 AMG on ainakin ISO ja hillitön menemään vaikka vauhtia ei tunnu olevan ollenkaan. Entisellä työnantajalla on tuommonen Belgiassa ja on tullut luukutettua sillä jonkin verran. Satasen jälkeen ominaisuudet alkaa tulla esille ja niitä riittää sitten niin paljon kun huvittaa mittariin nopeutta kelata. Paljon perheautomaisempi tai oikeastaan hillityn edustusautomainen verrattuna esim tuollaiseen super-turboon vaikka onhan se tietenkin oletettavaakin että ajo on verkkaisemman tuntoista tuollaisella vajaatehoisella bensamoottorilla
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
juu ei voi ollaMelitos kirjoitti:Jos se on S niin ei se voi olla E
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Re: Koeajo S55 AMG
Tervehdys !
Tällainenkin foorumi tupsahti eteen surffaillessa, no hyvä kun mesemiehiä riittää maailmassa!!!
Mulla nyt toinen autohistoriani mese alla (hairahduksia muihinkin merkkeihin lukemattomia on ollut) mutta 2 mersuakin mahtuu mukaan edellinen oli 200kompura CLK mutta nyt on alla S55AMG, ei nyt uusi sentään mutta W220 korimallia, on se peli !!! palaillaan.
Tällainenkin foorumi tupsahti eteen surffaillessa, no hyvä kun mesemiehiä riittää maailmassa!!!
Mulla nyt toinen autohistoriani mese alla (hairahduksia muihinkin merkkeihin lukemattomia on ollut) mutta 2 mersuakin mahtuu mukaan edellinen oli 200kompura CLK mutta nyt on alla S55AMG, ei nyt uusi sentään mutta W220 korimallia, on se peli !!! palaillaan.
Tervetuloa vaan S55AMG forumille Kerro hiukan omia kokemuksiasi autostasi, tuosta olisi ihan kiva saada vaikka etusivun juttu.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kiitos kiitos.
Nooh auto ollut nyt minulla n:3 viikkoa, kilometrejä on autoon kertynyt jo yli 250000 mutta eipä ainakaan tällä tuntemuksella näy missään, tempaisin tossa pikatiellä himppa kovemman kiihdytyksen, keula nousi ylös ja perä alas, eipä siinä kauaa varttimailia ihmetelty.
Autossahan on itsestän säätyvä alusta ja sen saa myös valmiiksi alas jos haluaa sekä ylös talvikeleillä tai huonoilla teillä tosin silloin ei voi hurjastella luonnollisestikaan.
Varusteita on niin paljon ettei niitä jaksa luetella, no muutamia: tv,navi,ilmastoidut penkit,bose,sähköverhot jne jne...kaikki toimii ainakin toistaiseksi, ihan kaikkiin ei ole ehtinyt vielä tutustuakaan.
Negatiivisiakin huomioita on muutama nimittäin ilmeisesti noilla sakemanneilla (josta auto joskus tuotu) ei tuo ruostesuojaus ole samaa tasoa kun meillä, ei mitään huolestuttavaa mutta pohja ei ole sanotaan nyt vaikka ihan perfect, tosin ei tuon ikäisessä tarvitse ollakaan tai no eiköhän samaa ikäluokkaa olevat ole ihan samanlaisia täälläkin, ajattelin kuitenkin massauttaa alustan varmuuden vuoksi.
Voisin kuvankin lähettää tänne jos se on mahdollista . kun kävin ostamassa navikorttia siihen niin se löytyikin mersun tiedoistoissa vuoden 2002 versiona siltä osin tekniikkaa (vanhempi kun 2002) Sakemannit olleet etuajassa
Nooh auto ollut nyt minulla n:3 viikkoa, kilometrejä on autoon kertynyt jo yli 250000 mutta eipä ainakaan tällä tuntemuksella näy missään, tempaisin tossa pikatiellä himppa kovemman kiihdytyksen, keula nousi ylös ja perä alas, eipä siinä kauaa varttimailia ihmetelty.
Autossahan on itsestän säätyvä alusta ja sen saa myös valmiiksi alas jos haluaa sekä ylös talvikeleillä tai huonoilla teillä tosin silloin ei voi hurjastella luonnollisestikaan.
Varusteita on niin paljon ettei niitä jaksa luetella, no muutamia: tv,navi,ilmastoidut penkit,bose,sähköverhot jne jne...kaikki toimii ainakin toistaiseksi, ihan kaikkiin ei ole ehtinyt vielä tutustuakaan.
Negatiivisiakin huomioita on muutama nimittäin ilmeisesti noilla sakemanneilla (josta auto joskus tuotu) ei tuo ruostesuojaus ole samaa tasoa kun meillä, ei mitään huolestuttavaa mutta pohja ei ole sanotaan nyt vaikka ihan perfect, tosin ei tuon ikäisessä tarvitse ollakaan tai no eiköhän samaa ikäluokkaa olevat ole ihan samanlaisia täälläkin, ajattelin kuitenkin massauttaa alustan varmuuden vuoksi.
Voisin kuvankin lähettää tänne jos se on mahdollista . kun kävin ostamassa navikorttia siihen niin se löytyikin mersun tiedoistoissa vuoden 2002 versiona siltä osin tekniikkaa (vanhempi kun 2002) Sakemannit olleet etuajassa
Tervetuloa vaan!
Joukossamme ei tainnut aiemmin edes olla yhtään w220 ässän omistajaa ja nyt sitten tuli oikein AMG-mallin omistaja. Toivotan autolle pitkää ikää ja terveyttä.
viewtopic.php?t=2149
Joukossamme ei tainnut aiemmin edes olla yhtään w220 ässän omistajaa ja nyt sitten tuli oikein AMG-mallin omistaja. Toivotan autolle pitkää ikää ja terveyttä.
Mahottoman hyvät ohjeet täältä:S55AMG kirjoitti:Voisin kuvankin lähettää tänne jos se on mahdollista .
viewtopic.php?t=2149
I drive an Opel. What's your excuse?
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Juu täällä on pelkästään asiallisia ja asiassa pysyviä ihmisiäS55AMG kirjoitti: ...
Asialliset vastaukset ja varuste ym kyselyt: [email protected]
(vastaan asiallisiin kyselyihin ainoastaan ! muut poistetaan lukematta,vaikka tuskimpa näillä sivuilla sellasta porukkaa pyörii )
...
Eikä kukaan ole edes kateelliinen koskaan milloinkaan ikinä..
Mutta kertakaikkisen hieno on pirssi. Kerro heti kaikki mahdolliset kalliit korjaukset niin ei pänni sitten meitä muita läheskään niin paljoa
Niin. Ja tervetuloa Meselle minunkin puolestani. Täällä on mukavaa porukkaa ja rivien välissä/välistä kirjoitellaan paljon.
® Mesen linttaklubi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Komee on miehellä auto ,ei muuta voi todeta.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Mihin ovat jääneet amg:n puskurit ja helmat? Vaikka onhan se ässä aina hieno on sitten amg tai ei!
Itsellä oli kans ässä vuosi sitten mutta tosin vaan 500. Amg styling paketilla oli kylläkin ja näissä kuvissa pisti silmään että tuossa on vakio ässän puskurit ja helmat.
Tulin vähän katsomaan tuolta mersufoorumilta mitä tänne kuuluu
Tännehän on paljon tullut lisää aiheita viimme vierailun jälkeen(pian 2 vuotta sitten kun kävin)
Itsellä oli kans ässä vuosi sitten mutta tosin vaan 500. Amg styling paketilla oli kylläkin ja näissä kuvissa pisti silmään että tuossa on vakio ässän puskurit ja helmat.
Tulin vähän katsomaan tuolta mersufoorumilta mitä tänne kuuluu
Tännehän on paljon tullut lisää aiheita viimme vierailun jälkeen(pian 2 vuotta sitten kun kävin)
Kiitosdealer kirjoitti:Tervetuloa useamminkin, mackj.Tulin vähän katsomaan tuolta mersufoorumilta mitä tänne kuuluu
Tännehän on paljon tullut lisää aiheita viimme vierailun jälkeen(pian 2 vuotta sitten kun kävin)
Mese.fi on toiminut syyskuun lopusta toista vuotta, ei käynnistäsi kovin lähelle kahta vuotta liene.
Muistelin vaan että kävin täälä silloin kun tuota ässää olin ostamas. Eli 2005 keväällä.. Ja siitä tulee nyt pian se 2 vuotta. No mutta olenhan aina sanonut että hyvä muisti mulla kyllä on tosin vähän lyhyt
Kyllä rekisteriotteessani lukee ihan selvällä Suomen kielellä S 55 AMG. Amg helmoja ei ole kaikissa malleissa, helmat muuttuivat 2002 jälkeen, samoin silloin tuli 4 kapeampaa putkea kahden leveämmän tilalle.mackj kirjoitti:Mihin ovat jääneet amg:n puskurit ja helmat? Vaikka onhan se ässä aina hieno on sitten amg tai ei!
Itsellä oli kans ässä vuosi sitten mutta tosin vaan 500. Amg styling paketilla oli kylläkin ja näissä kuvissa pisti silmään että tuossa on vakio ässän puskurit ja helmat.
Tulin vähän katsomaan tuolta mersufoorumilta mitä tänne kuuluu
Tännehän on paljon tullut lisää aiheita viimme vierailun jälkeen(pian 2 vuotta sitten kun kävin)
Kyseessä ei ole todellakaan mikään AMG styling vaan ihan ehta AMG, en ikinä tekisi sellaista typreyyttä että muuntelemaan alkaisin, ei ole tarvetta, auto on juuri se mikä on ja sillä selvä.
Voin laittaa privana tarvittaessa asiasta lisää todisteita, viimeistään konepellin avaaminen auttaa urpoja uskomisessa, samoiten jos osaa etsiä vm 1999-2001 S55AMG:n kuvan netistä.
Nopealla Googlen kuvahaulla löytyneitä em. vuosimallia olevia:
http://www.familycar.com/RoadTests/MercedesS500/
Hyvät kuvat, sisäkuvia myös:Mene sivua alas ja klikkaa: Click here for more pictures of the S55 AMG
http://www.familycar.com/RoadTests/Merc ... Photos.htm
http://img104.imageshack.us/img104/8969 ... 9010cy.jpg
Tuolla kaikki AMG:t vuosien mukaan:
http://www.amg-owners-club.de/27.0.html
Myös mersun sivuilta löytyy mallit vuosien mukaan joista voi havaita samat asiat, auto on tilattu Saksassa uutena ilman merkintöjä ( ei tarvii, tietäävät muutenkin) mutta merkit ovat ilmestyneet Suomessa ed. omistajan laittamana.Kuutiotilavuus: 5,439.
Omatekoiset AMG:t yleensä erottaa viimeistään mittaristosta, oikeissa AMG:ssähän on AMG mittaristo.
Code: M 113 E 55 / 113.986
Manufacturer: Mercedes-Benz
Type: V-8
in 90° vee
Wet sumped
SOHC
24 valves total
3 valves per cylinder
Main bearings: 5
Bore x stroke: 97.00mm × 92.00mm
Bore / stroke ratio: 1.05
Displacement: 5439 cc 331.90 cu in
Compression: 10.50:1
Fuel system: Bo HFM fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 359.9 PS (355.0 bhp) (264.7 kW)@5500 rpm
Max. torque: 530.0 Nm (391 lbft) (54 kgm)@3150 rpm
Coolant: Water
Specific output: 65.3 bhp/litre
Specific torque: 97.44 Nm/litre
Lyhensin vähän tuota hirviölinkkiä, Melitos
Juu en mäkään jälkeenpäin olisi mitää amg puskureita ja helmoja siihen lähteny asenteleen. Varustelistaan oli ilmeisesti laitettu iso X kaikkien yli. Ei ole yhtä varusteltua tullu vastaan niin liikkeessä kuin myöskään liikentees mitä on päässy vilkuileen. Esim en ole nähnyt täys täys nahka verhoilua missään muussa siis koelauta,katto,hattuhylly jne..Myös distronic puuttuu aika monesta tuon ikäisestä ja sähkösäätöiset takapenkit..S55AMG kirjoitti:Kyllä rekisteriotteessani lukee ihan selvällä Suomen kielellä S 55 AMG. Amg helmoja ei ole kaikissa malleissa, helmat muuttuivat 2002 jälkeen, samoin silloin tuli 4 kapeampaa putkea kahden leveämmän tilalle.mackj kirjoitti:Mihin ovat jääneet amg:n puskurit ja helmat? Vaikka onhan se ässä aina hieno on sitten amg tai ei!
Itsellä oli kans ässä vuosi sitten mutta tosin vaan 500. Amg styling paketilla oli kylläkin ja näissä kuvissa pisti silmään että tuossa on vakio ässän puskurit ja helmat.
Tulin vähän katsomaan tuolta mersufoorumilta mitä tänne kuuluu
Tännehän on paljon tullut lisää aiheita viimme vierailun jälkeen(pian 2 vuotta sitten kun kävin)
Kyseessä ei ole todellakaan mikään AMG styling vaan ihan ehta AMG, en ikinä tekisi sellaista typreyyttä että muuntelemaan alkaisin, ei ole tarvetta, auto on juuri se mikä on ja sillä selvä.
Voin laittaa privana tarvittaessa asiasta lisää todisteita, viimeistään konepellin avaaminen auttaa urpoja uskomisessa, samoiten jos osaa etsiä vm 1999-2001 S55AMG:n kuvan netistä.
Ja en myöskään missään vaiheessa väittänyt etteikö autosi olisi aito AMG. Kysyin vain puskureista. Anteeksi jos ymmärsit väärin.
Tuossa kuva siitä omasta ex:stä, käyttöauton erikoisautoista bongasin tuossa taannoin.
Linkki
Kun vertaa puskureita niin hieman erinäköiset myös vanteet taitaa olla tuuma pienemmät sulla?
Mitään ei tarvitse alkaa todistelemaan eiköhän me kaikki täälä olla sen verran "aikuisia" eikä lapsia hiekkalaatikolla wnää. Kunhan toi vain pisti silmään ja aattelin kysästä. Anteeksi jos tuli paha maku suuhun
Ja kuten sanoin jo aiemmin ässä on aina ässä! Siitä ei pääse mihinkään.
Edit. No enhän mä tota kuvaa saanu näkyyn joten muutin linkiksi..
Joo anteeksi että vetäisin "herneet" rankka työpäivä jne...sorry.
Itseasiassa itsekkin epäilin asiaa kun ensi kertaa auton näin mutta sitten havaitsin että niissä malleissa näkyy olevan eroja ja kun rekisteriote kertoi sen olevan AMG, samoin mittaristo ja mikä tärkeintä: kone niin olihan se uskottava.
Vuoden 2002 jälkeen tehty S55AMG on muutes aikas paljon rankempi vehe vielä kun tämä minun mutta kyllä tuollakin pärjäilee
Laitettiin ässään eilen uusi eberi (entinen tilttasi, ei kannattanu korjata) kaukosäädöllä, olin hengessä mukana, klo 17 aloitettiin ja klo 23:30 lopetettiin.
Nyt lämpenee kaukosäätimen nappia painamalla, näkyy sisälämpötilat onlinenä jne...
Itseasiassa itsekkin epäilin asiaa kun ensi kertaa auton näin mutta sitten havaitsin että niissä malleissa näkyy olevan eroja ja kun rekisteriote kertoi sen olevan AMG, samoin mittaristo ja mikä tärkeintä: kone niin olihan se uskottava.
Vuoden 2002 jälkeen tehty S55AMG on muutes aikas paljon rankempi vehe vielä kun tämä minun mutta kyllä tuollakin pärjäilee
Laitettiin ässään eilen uusi eberi (entinen tilttasi, ei kannattanu korjata) kaukosäädöllä, olin hengessä mukana, klo 17 aloitettiin ja klo 23:30 lopetettiin.
Nyt lämpenee kaukosäätimen nappia painamalla, näkyy sisälämpötilat onlinenä jne...
Kyllä se "webasto" on mahtava peli. Tuohon uuteen E sarjalaiseen johon ässän vaihdoin tuli kans ruksattua se kohta ja en oo kyllä päivääkään katunu sitä parintontun kuolemaa... Ja toinen on neliveto! Talvella ilman noita kahta ei voi elää
Mutta toisaalta kyllä tulee haikee mieli kun katsoo noita myyntikuvia tuosta entisestä. Saksasta tuli toi oma haettua itse kaverin kanssa ja ikimuistoinen reissu kyllä oli. Muutenkin noita kaikkia kivoja hilppeitä mitä siinä oli on ikävä. Uutena kun maksavat niin paljon ettei tässävaiheessa ainakaan varaa moisiin.
Muutama vinkki mitä ei kannata tehdä.. Jos jokin sähkö hilpe ei toimi niin älä tarkista jokaista sulaketta irti nyppäämällä niistä kaikista kolmesta sulake rasiasta. Tuli meinaan tehtyä toi:roll:. Paljon kivoja varoituksia pyörii siinä näytöllä joulukuusen valot alkavat palaamaan ja vaikka olis 1000hp niin auto kulkee tasasen tappavaa 60km/h No opetuksena reilu 2000€ lasku vaihdettiinhan siinä samas kyllä apparin puolen ovenohjauslaite joka oli rikki ja myös hapettumia putsattiin.
Laskiskelin että reilu 10 000€ meni tälläisiin ennalta arvaamattomiin huoltoihin(isoimpana laatikko remppa 5 000€). Plus mersun B huolto joka maksaa w220 500:een sen 1900€. Totesin että nyt saa lähteä ja uusi auto tilalle, jotta edes 2 vuotta tietää ettei tule yllätys korjauksia.
Mutta oli se silti niin ihana auto
edit. Vinkit ja omat kokemukset..
p.s Anteeksi OT tuosta alkuperäisestä aiheesta..
Mutta toisaalta kyllä tulee haikee mieli kun katsoo noita myyntikuvia tuosta entisestä. Saksasta tuli toi oma haettua itse kaverin kanssa ja ikimuistoinen reissu kyllä oli. Muutenkin noita kaikkia kivoja hilppeitä mitä siinä oli on ikävä. Uutena kun maksavat niin paljon ettei tässävaiheessa ainakaan varaa moisiin.
Muutama vinkki mitä ei kannata tehdä.. Jos jokin sähkö hilpe ei toimi niin älä tarkista jokaista sulaketta irti nyppäämällä niistä kaikista kolmesta sulake rasiasta. Tuli meinaan tehtyä toi:roll:. Paljon kivoja varoituksia pyörii siinä näytöllä joulukuusen valot alkavat palaamaan ja vaikka olis 1000hp niin auto kulkee tasasen tappavaa 60km/h No opetuksena reilu 2000€ lasku vaihdettiinhan siinä samas kyllä apparin puolen ovenohjauslaite joka oli rikki ja myös hapettumia putsattiin.
Laskiskelin että reilu 10 000€ meni tälläisiin ennalta arvaamattomiin huoltoihin(isoimpana laatikko remppa 5 000€). Plus mersun B huolto joka maksaa w220 500:een sen 1900€. Totesin että nyt saa lähteä ja uusi auto tilalle, jotta edes 2 vuotta tietää ettei tule yllätys korjauksia.
Mutta oli se silti niin ihana auto
edit. Vinkit ja omat kokemukset..
p.s Anteeksi OT tuosta alkuperäisestä aiheesta..
Ääh. Voisko joku muuttaa tuon URL:n linkiksi? Meinaa mennä putkiaivo solmuun, kun sivuittain joutuu skrollaamaan.S55AMG kirjoitti:Hyvät kuvat, sisäkuvia myös:Mene sivua alas ja klikkaa: Click here for more pictures of the S55 AMG
Tässä linkki lyhennettynä ja Guuglen roskat poistettuna:
http://www.familycar.com/RoadTests/MercedesS500/
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Kuvia S55AMG:stäni
Testasin tätä photopuckettia valehtelemata first time elämässäni ja sehän pelittää joten sen kunniaksi tosa olis kuvia biilistä ja yksi kuva Riikan reissulta joka onneks hämysä
http://s163.photobucket.com/albums/t287/S55AMG_photo/
http://s163.photobucket.com/albums/t287/S55AMG_photo/
Laitettiin ässään eilen uusi eberi (entinen tilttasi, ei kannattanu korjata) kaukosäädöllä, olin hengessä mukana, klo 17 aloitettiin ja klo 23:30 lopetettiin.
Nyt lämpenee kaukosäätimen nappia painamalla, näkyy sisälämpötilat onlinenä jne...
S55AMG, missä laitatit eberin olisi itselläkin mielessä mutta on jotenkin jäänyt kun ei ole löytynyt asia paikkaa
Nyt lämpenee kaukosäätimen nappia painamalla, näkyy sisälämpötilat onlinenä jne...
S55AMG, missä laitatit eberin olisi itselläkin mielessä mutta on jotenkin jäänyt kun ei ole löytynyt asia paikkaa
Taannoin oli tossa rapakontakana myynnissä E55AMG -96 muistaakseni.
Todella nätti grafiitin musta ja oli menty muistaakseni 180tkm
Pyynti oli 9600 ekua vaikkutti mielestäni varsin edulliselta, kiireiden johdosta en ehtinyt perehtymään asiaan tarkemmin.
Vero arvio oli jossain 8-9 tuhannen välissä.
Mitenköhän löytynee ostajia kyseiselle laitteelle????
Tämän tyypin autot ovat yleensä erittäin hyväkuntoisia, vaikka olisi metrejäkin kertynyt. Huollot ovat tehty säännöllisesti ja huoltokirakin löytyy useimmista.
Olisi varmaan hieno laite ajella, vääntöä ja todellista voimaa löytyy.
Ongelma on varmaankin osat kyseiseen laitteeseen, ei ole yhtään purkuauto tullut minulle vielä vastaan
Todella nätti grafiitin musta ja oli menty muistaakseni 180tkm
Pyynti oli 9600 ekua vaikkutti mielestäni varsin edulliselta, kiireiden johdosta en ehtinyt perehtymään asiaan tarkemmin.
Vero arvio oli jossain 8-9 tuhannen välissä.
Mitenköhän löytynee ostajia kyseiselle laitteelle????
Tämän tyypin autot ovat yleensä erittäin hyväkuntoisia, vaikka olisi metrejäkin kertynyt. Huollot ovat tehty säännöllisesti ja huoltokirakin löytyy useimmista.
Olisi varmaan hieno laite ajella, vääntöä ja todellista voimaa löytyy.
Ongelma on varmaankin osat kyseiseen laitteeseen, ei ole yhtään purkuauto tullut minulle vielä vastaan
115 200d -70 124 200d-87 124 230 farm.-89 Sprinter 312 -97 C 180-94 Vito 110 -98 C180-97 C200 farm.-99 C200-01 A140-99