
Voiko vika olla kenties jossain muuallakin?
Vanhemmanmallinen "etuvastus" on boksin näköinen, uudempi on varustettu jäähdytysrivalla.HVM kirjoitti:W140:n puhallus on kuin lehmän hönkäys, sitä paljon mainostettua "siiliä" ei löydy, ainoastaan musta boksi moottorin vierestä.
Kiitos Markulle vinkistä, pitää laittaa postia matkaan tuohon firmaan. Mikä se käikäle muuten on? Heater motor regulator?markku kirjoitti:Vanhemmanmallinen "etuvastus" on boksin näköinen, uudempi on varustettu jäähdytysrivalla.HVM kirjoitti:W140:n puhallus on kuin lehmän hönkäys, sitä paljon mainostettua "siiliä" ei löydy, ainoastaan musta boksi moottorin vierestä.
Ei ole nimestään huolimatta etuvastus, vaan aktiivinen komponentti.
Hinta on kyllä kohdallaan. Jos haluat vinguttaa visaa, niin täältä voisi hintaa kysellä.
Ja ekstralisäkiitosmarkku kirjoitti:Täältäkin voisi ko. mörkylää kysäistä.
Joku saattaa jopa yllättyä kun kerron että en osaa ostaa rekulaattoria ameriikanaritsoonan nettivalinnasta.HVM kirjoitti:Ja ekstralisäkiitosmarkku kirjoitti:Täältäkin voisi ko. mörkylää kysäistä.. Joku on selkeästi parempi metsästämään tätä palikkaa kuin minä. Nyt alkaa jo hintakin olla kohdillaan, eli opettelemaan visa-tilausta.
Lähetä mailia ja kerro mistä olet ja mitä tuotetta haluat , niin saat tarjouksen myös rahdista + ohjeet miten ulkomaan pellet voivat heiltä tilata.HVM kirjoitti:Joku saattaa jopa yllättyä kun kerron että en osaa ostaa rekulaattoria ameriikanaritsoonan nettivalinnasta.
Heh, joo, pitää laittaa eukko hommiin.markku kirjoitti:Lähetä mailia ja kerro mistä olet ja mitä tuotetta haluat , niin saat tarjouksen myös rahdista + ohjeet miten ulkomaan pellet voivat heiltä tilata.HVM kirjoitti:Joku saattaa jopa yllättyä kun kerron että en osaa ostaa rekulaattoria ameriikanaritsoonan nettivalinnasta.
Niin kauan kuin sinulla on rahat ja heillä kamat ei ole eikä tule ongelmia. Jos ei muu auta, niin pistä tämä Cllä ajeleva perheenjäsen töihin.
Rahdiksi ilmoitettiin jotain 20e, joten tuskin se sieltä yksityiskoneella tulee. Saas nähdä nyt...markku kirjoitti:Kamojen ilmestyminen jenkeistä riippuu voimakkaasti valitusta kuljetusmuodosta, kuriiri tuo parissa päivässä mörkylän Tajunkankaalle, mutta pintaposti voi viedä 80 päivää, kuten viimeksi tilattuani maailman parasta nahanhoitoainetta.
Miköli kama tai hinta ei vastaa sovittua, niin Luottokunta hoitaa asian. Tätä riskiä jenkkifirmat eivät ota.
Tulli on 3,5 % tuotteen hinnasta. Alvi lasketaan sitten niiden päälle. Eli HVM köyhtyy tullissa:HVM kirjoitti:Ja paljonkos se tulli on?Siis prosentteja haetaan.
Paketin tietoihin pitää aina laittaa max 40 €, niin ei tullata! Myös rahdista jotuu maksamaan tullit ja alvit!Roisto kirjoitti:Tulli on 3,5 % tuotteen hinnasta. Alvi lasketaan sitten niiden päälle. Eli HVM köyhtyy tullissa:HVM kirjoitti:Ja paljonkos se tulli on?Siis prosentteja haetaan.
(x * 1,22 * 1,035) - x
missä x on tuotteen hinta. Oletuksena tuo $200, joten tulli perii HVM:ltä reilut neljäkymppiä (kurssi n. 1,2). Jos tulli + alvi jää alle kymppiin, ei kumpaakaan peritä.
t.
Risto
Ässässä moottori on mukavasti käsillä konehuoneen puolella. Vilkaseppa mekkaan kohtaan W140.Reimpo kirjoitti:Missä sulla tuo kyseinen motukka oli..Meinaan täällä samaa ongelmaa..HVM kirjoitti:Palikka on nyt värikkäiden vaiheiden jälkeen tilattu, suurkiitos Markulle konsultoinnista.Autohan on w124 aut.ilm malli..
Ko. mörkylä on moottorin nopeussäädin, joka generoi runsaasti hukkalämpöä toimiessaan = aina. Wattikitti ( piirasva ) helpottaa hukkalämmön johtumista mörkylästä puhallinasetelman alumiiniseen runkoon -> pidempi elinikä.650000tuttavuus kirjoitti:Mikä merkitys sillä wattikitillä siellä on ?