Kävi möhkön kanssa siten, että oli pesussa katkenneet kuskin puolen peilin runkoaisat. Jostain syystä näin on käynyt, vaikka peili oli tiltattuna kylkeä vasten. Peili siis heiluu valtoimenaan.
Nyt on vaihtopeili saatu, mutta varmuudeksi pitäisi korjaamolle antaa jonkinlainen ohjeistus, notta kuinka vanha otetaan siististi pois. Kun peilin kääntää sivulle, alta paljastuu joitain ruuveja. Uuden varmasti osaavat asennella päinvastaisessa järjestyksessä.
Käykö koko homma ulkopuolelta käsin, vai pitääkö sisäpuolelta ottaa se vastapäätä oleva kolmioverhouspala pois. Kuinkas se lähtee mitään enempiä rikkomatta?
Vaihtopeilissä on eriväriset kuoret, rikkoutuneessa ehjät - niihin ei tullut mitään kolhua. Kuoret voi tietty vaihtaa päikseen, mutta kuinkas kuoret irtoavat siten, ettei niitä lohmita?
Tuon kun saisi kuntoon vielä, niin saisi möhkön taas tien päälle.
Sivupeili särki: vaihtoprojekti, mikä työjärjestys?
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Sivupeili särki: vaihtoprojekti, mikä työjärjestys?
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tuossa olis hiukka vihjettä tai ainakin sinnepäin, esim. työkalu
http://www.youtube.com/watch?v=qSkDJlAh ... re=related
olishan tuolta voinu löytyä möhköönki mutta alako harmittaa niin pirusti kun en osannu miehen puhumaa kieltä, että en sitten viittiny ehtiä enempää
http://www.youtube.com/watch?v=qSkDJlAh ... re=related
olishan tuolta voinu löytyä möhköönki mutta alako harmittaa niin pirusti kun en osannu miehen puhumaa kieltä, että en sitten viittiny ehtiä enempää
Peili on kiinni pelkästään niillä kolmella ristipääruuvilla jotka näkyvät kun peilin tilttaa. Sisäpuolelta ei tarvitse purkaa mitään. Peilin rungossa on kaksi sähköliitintä, jotka pitää vielä irroittaa tämän jälkeen niin peili on kädessä.
Muovikuori irtoaa samoten tilttiasennossa: kun katsoo sinne kuoren sisälle keulan puolelta, näkyy laidassa pystysuunnassa rautalankapidike, joka on peilin kuoren kahden kynnen takana. Pidikettä taitetaan meisselillä jotta kynnet löysäävät, tämän jälkeen pujotetaan kuori pois.
Muovikuori irtoaa samoten tilttiasennossa: kun katsoo sinne kuoren sisälle keulan puolelta, näkyy laidassa pystysuunnassa rautalankapidike, joka on peilin kuoren kahden kynnen takana. Pidikettä taitetaan meisselillä jotta kynnet löysäävät, tämän jälkeen pujotetaan kuori pois.
® Mesen Porkkana-klubi
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Tack, hyvä että homma pelaa ulkoa päin. Sisäverhousten ja listojen vaaliminen ei liene aina kaikkien asentajien ykkösprioriteetteja, kun jotain hilpettä vaihdellaan. Itse asiassa savotan voisi tehdä ihan itee, mutta kun auto ja osa ovat 75 km päässä Kaapon tämänhetkisestä positiosta .
126:n peili onkin tutumpi potilas, kuten touho muistoja veresteli.
126:n peili onkin tutumpi potilas, kuten touho muistoja veresteli.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954