Kertokaa mitä olen tehnyt väärin te viisaammat...Otin ja ilmasin möhkön jarrut ja nyt ne jumittaa,eikä vaihteenvalitsin lähde pois P asennosta,vaikka kuinka poljen jarrupoljinta.
Etujarrujen ilmauksen jälkeen kaikki vielä ok,mutta kun erehdyin menemään sinne peräosastolle,niin näin siinä sitten kävi.Hmm,tuostahan nyt vois kyllä ajatella jotain muutakin...
Mutta mutta,missä meni vikaan,ja mitähän olisi tehtävissä??
Jarrut jumittaa prkl
No nyt kyllä vaikuttaa aika mystiseltä.
Näin sunnuntai mersuilijan silmin.
Mutta eikös aina pitäis lähtä ilmaus siitä, että aloitetaan kauimmaisesta jarrusta, yleensä siis oikealta takaa...?
Vai onkos taika taas tässä mersun jarrunestesäiliössä???![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mutta eikös aina pitäis lähtä ilmaus siitä, että aloitetaan kauimmaisesta jarrusta, yleensä siis oikealta takaa...?
Vai onkos taika taas tässä mersun jarrunestesäiliössä???
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Syttyykö jarruvalot ollenkaan?
Eli menikö jarruvalokatkaisin sattumalta rikki samaan aikaan.
Tai sitten jarruneste säiliöstä on lähtenyt joku roska liikenteeseen ja jarrupääsylinteri jumittaa sen johdosta.
Muistihan pitää säiliön pinnan "liian" korkealla takajarruja ilmatessa?
Se pitää olla korkkiin asti täynnä koko ajan kun takajarruja ilmaa, Max merkkiin ei riitä.
Siinä mun veikkaukset![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Eli menikö jarruvalokatkaisin sattumalta rikki samaan aikaan.
Tai sitten jarruneste säiliöstä on lähtenyt joku roska liikenteeseen ja jarrupääsylinteri jumittaa sen johdosta.
Muistihan pitää säiliön pinnan "liian" korkealla takajarruja ilmatessa?
Se pitää olla korkkiin asti täynnä koko ajan kun takajarruja ilmaa, Max merkkiin ei riitä.
Siinä mun veikkaukset
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
No sehän siinä olikin.Olin ilmannut takajarruja turhan innokkaasti,ja se säiliön kuppi on tosi pieni.Auto ei näköjään laske liikkeelle,ennen kuin jarrut on kunnossa.Löi nääs kaikki jarrut jumiin ja tosiaankin vaihteenvalitsin ei liikkunut P-asennosta mihinkään.Hmm,viisas auto.
Sen verran haluan kertoa vielä,notta suutuksissani ostin Bilteman jarrujen ilmausvehkeen,jolla ei sitten tee hevonkukkua.Eli elkää muut hupuloiko rahojanne moiseen värkkiin.
Noh,nyt ei kun seuraavan kulutus osan kimppuun eli alatukivarren puslat työn alle...
Sen verran haluan kertoa vielä,notta suutuksissani ostin Bilteman jarrujen ilmausvehkeen,jolla ei sitten tee hevonkukkua.Eli elkää muut hupuloiko rahojanne moiseen värkkiin.
Noh,nyt ei kun seuraavan kulutus osan kimppuun eli alatukivarren puslat työn alle...