puolisen vuotta ollut auto pois pelistä.
viime syksynä,puun takaa, alkoi käydä tosi huonosti.ei pysynyt omin avuin käynnissä kun 5s,pätki ja paukkui.
uutta osaa sytytysjohdot(bremi),vj-kannet(boshc),tulpat(beru).bensaa saa normaalisti,jännitettä mitattiin niin vaikka puolien paikkaa vaihtoi keskenään,aina toiselta puolelta tuli heikommin jännitettä,pytyt ei päästänyt painetta läpi.pari anturia vaihdettu(kampiakseliin,joku muu),vilkaistaessa rääsäs oikeen bensaa suuttimien tykönä,ei niinku normaalisti.nyt viimesenä käytin moottorinohjausyksikköä vekatronicsilla remontis.
käynti parani huomattavasti mutta ei vieläkään käy kaikilla/kunnolla.pysyy kyllä jo omin avuin käynnissä.bensaa jonkin verran öljyn seassa kun ei ole polttanut kunnolla.
olisko vikaa ilmamassamittarissa.vähä käynyt mielessä ettei vaan moottorinohjausyksikkö olisi kokonaan uusimisen tarpees..
en nyt oo kovin hyvä kuvailemaan vallitsevaa tilannetta mutta..
liikkeelle lähdettäessä auto yskii ja köhii,ei niinku polta kunnolla.kun ajaa jonkunlaisen lenkin,välillä tehoja tuntuu kuitenki löytyvän
mitä viisaammilla olis ehdottaa..
400se -91 käyntiongelmia
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
löytyhän sieltä vikaa,ei vaan käyny heti mieles ku ei oo tuotakaan aikasemmin tullu vastaan.nokkaketju oli löystyny sen verran että toiselta puolelta oli nokka-aksila hypännyt yhden pykälän väärään asentoon.josko se tulis ketjun vaihdolla ja pienellä vaivalla.kiitoksia vaan ehdotuksista.niitäki tuli testattua..kyllä näillä bensanhinnoilla taas jo tekiski mieli kruisailla