350DT -96. Ahdot ei nouse, laatikko ei saa alipainetta, eli vaihdot nykäisee pirusti. Jos kolmosella kiihdyttää 4500r/min niin ahtaa, mutta vaan sillä 3.sella eli kiihtyvyys hitaanpuoleista ennenkuin 3 loikkaa tupaan...
imuvuotoja etsitty, korjattu kaikenlaista pientä, letkuja auottu jne jne mutta nyt meinaa konstit loppua...
Mitäs sitte??
Ei alipainetta
- samisalama
- Viestit: 137
- Liittynyt: 01.10.2005 22:26
- Paikkakunta: Kåuvola
Eip. "The morkooli" säätää syöttöjä paineen mukaan, alipainemodulaattori säätää laatikolle menevää alipainetta kaasupolkimen mukaan.samisalama kirjoitti:Ai "Morkooli??"
Kliks.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- samisalama
- Viestit: 137
- Liittynyt: 01.10.2005 22:26
- Paikkakunta: Kåuvola
- samisalama
- Viestit: 137
- Liittynyt: 01.10.2005 22:26
- Paikkakunta: Kåuvola
Ja lähtee:
Laatikko ei saa painetta. Nykäisee ihan kunnolla. En löytänyt modulaattorista mitään mikä toimintaan vaikuttaisi.
Aikaisemmin lähti ahdot nousemaan vasta kun kiihdytti kolmosella 4500kierrokseen. Sen jälkeen ahdot löytyivät mutta vain 3. vaihteella ja vain siihen asti kun sammutti. Sen jälkeen tilanne nollaantui.
Sen verran on eteenpäin päästy, että nyt alkaa ahtamaan 1,5 kilometrin ajon jälkeen ja ahtopainetta löytyy joka vaihteella. Turbo herää/ahdot nousee plussan puolelle 2000 kiekan jälkeen, onko normaalia??
Tässäkin on niin, että kun sammutat, niin ahtojen toiminta lähes nollaantuu, heräsi henkiin n. 200metrin ajon jälkeen. Lämpötilajohdannainen ongelma?
Alipainevuotoja korjailtu, magneettiventtiilit kokeiltu että ilma kulkee, sähköliittimet putsailtu ja EGR putsattu. EGR:n kalvo kunnossa.¨
Jarrujen tehostus ok eli on alipainetta ja sammuu avaimesta.
EDIT: Ja vielä semmoinen juttu, että auton käydessä tyhjäkäynnillä kuuluu mielenkiintoinen "räpättävä" ääni. Toisella foorumilla veikkasivat käyttäöhihnapyörästön iskaria, mutta voisiko liittyä tähän?
Laatikko ei saa painetta. Nykäisee ihan kunnolla. En löytänyt modulaattorista mitään mikä toimintaan vaikuttaisi.
Aikaisemmin lähti ahdot nousemaan vasta kun kiihdytti kolmosella 4500kierrokseen. Sen jälkeen ahdot löytyivät mutta vain 3. vaihteella ja vain siihen asti kun sammutti. Sen jälkeen tilanne nollaantui.
Sen verran on eteenpäin päästy, että nyt alkaa ahtamaan 1,5 kilometrin ajon jälkeen ja ahtopainetta löytyy joka vaihteella. Turbo herää/ahdot nousee plussan puolelle 2000 kiekan jälkeen, onko normaalia??
Tässäkin on niin, että kun sammutat, niin ahtojen toiminta lähes nollaantuu, heräsi henkiin n. 200metrin ajon jälkeen. Lämpötilajohdannainen ongelma?
Alipainevuotoja korjailtu, magneettiventtiilit kokeiltu että ilma kulkee, sähköliittimet putsailtu ja EGR putsattu. EGR:n kalvo kunnossa.¨
Jarrujen tehostus ok eli on alipainetta ja sammuu avaimesta.
EDIT: Ja vielä semmoinen juttu, että auton käydessä tyhjäkäynnillä kuuluu mielenkiintoinen "räpättävä" ääni. Toisella foorumilla veikkasivat käyttäöhihnapyörästön iskaria, mutta voisiko liittyä tähän?
- samisalama
- Viestit: 137
- Liittynyt: 01.10.2005 22:26
- Paikkakunta: Kåuvola