Edellisen viestin jälkeen on nuo kartaanin kannatinkumi ja laakeri vaihdettu. Tänään käytin vähän niin kuin hetken mielijohteesta konttorilla ja sehän pukkas uuden rekisteriotteen kouraan ja meinas että tule reilun vuoden sisään uudestaan.
Näyttää nyt kuitenkin siltä, että tästä pitää joko luopua kokonaan tai ainakin poistaa liikenteestä kesään mennessä. Jos jollain on kiinnostusta, niin hierotaan kauppoja tästä ja siitä minun varaosa autosta.
J-P K:n 400 SE myyntiin???
Tämän tarina on sitten minun osalta päättynyt Vaihdossa tuli farkku väyrynen. Eilen illalla tehtiin kaupat ja nyt jo on ikävä. No aletaan taistelemaan väykyn kans.
Nuo valot on vielä minulla jos jollain sattuu kiinnostamaan? Varaosa autokin jäi vielä pihaan. Täytyy ruveta sitä myymään seuraavaksi.
Nuo valot on vielä minulla jos jollain sattuu kiinnostamaan? Varaosa autokin jäi vielä pihaan. Täytyy ruveta sitä myymään seuraavaksi.
Kyllä se sitä on.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen 199-klubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen 199-klubi
Re: J-P K:n 400 SE myyntiin???
Laitan tähän jo 10v vanhaan ketjuun johtosarjan rakentelun osalta pari lisäystä.
Liittimen kytkennät (M119.972, sopinee useimpiin LH Jetronic V8:n). Saksan eBaysta löytyy varsin hyvin alkuperäisen värisiä ja paksuisia johtimia, jos haluaa hifistellä.
Moottorin lämpöplugin voi purkaa työntämällä naarasliittimet johtimen suuntaan ulos tylpällä naulalla tms. Takaisin osuminen vaatii näppäryyttä, mutta onnistuu kyllä.
Liittimen kytkennät (M119.972, sopinee useimpiin LH Jetronic V8:n). Saksan eBaysta löytyy varsin hyvin alkuperäisen värisiä ja paksuisia johtimia, jos haluaa hifistellä.
Moottorin lämpöplugin voi purkaa työntämällä naarasliittimet johtimen suuntaan ulos tylpällä naulalla tms. Takaisin osuminen vaatii näppäryyttä, mutta onnistuu kyllä.
- Liitteet
-
- M119972_X26-2_liitin.jpg (252.67 KiB) Katsottu 8868 kertaa
-
- Coolant_plugi.jpg (113.46 KiB) Katsottu 8868 kertaa