Hienossa kunnossa päällepäin ja sisältäkin mitä nyt muutamia iän tuomia epäkohtia ja puutteellisesta huolenpidosta johtuvia "turhia" vikoja.
Puolen tunnin tarkastelulla ja 15km koeajolla silmiin pisti mm. seuraavaa:
- roikkuva meikkipeili takana
- repsottava kaiuttimenkansi
- kovemmissa vauhdissa väpättävä sivupeili
- hapertuneita tiivisteitä konehuoneessa
- tunkkainen konehuone ja jonkinlainen koliseva ääni ajossa auton perästä
- pari lommoa
- ruosteenalkua tunkinreiíssä sekä sivuvilkun ympärillä
- turvavyön kelan toimimattomuutta
- perän jurina 80km/h (loppui kun nopeus nousi)
- katsastuksessa todetut takajarrut huollettava
- pissapojan nesteen ja ampun polttimoiden varoitusvalot mittaristossa
- digitaalinen matkamittari (eli on vaihdettu)
Auto on tuotu Suomeen Sakksasta 2000-luvulla ja Suomessa käsittääkseni ollut kolmella omistajalla.
Öljynvaihtoaikakin olisi ja uudet renkaat alle niin tästä saisi pienellä laitolla todella makean pelin. Nyt sitten vain kokemuksia ja huolto-ongelmia miettiessä. Autossa on kaksi asiaa mitkä huolestuttavat. Ensinnäkin ruuvattu mittaristo. 180 000 näyttää diginumerot ja perän jurina voisi kieliä suuremmista kilometreistä. Kone kävi tasaisesti huristen ja hyvin hiljaisesti. Johtosarjat on vaihdettu, lambat ja ilmastointihuoltokin on tehty. Myös sytytystulpat on kuulemma vaihdettu.
Mukava oli huomata, kuinka pieneltä eukko näytti takapenkillä. Tylleröllä on pituutta 155cm ja näytti kyllä siltä, ett kääpiö olisi istunut lentokoneessa

Eikai tämmöistä voi kuin suositella jos perse kestää.