LiQQen S 350 Turbodiesel
Nostelin tuon irtomoottorin toisesta autosta vielä ilmaan ja totesin että kyllä se turbiini on kiinni torx ruuveilla. Löysin sitten lopulta torx hylsyt ja aloin vääntämään...
*naps*
-Jahas, jatkovarsi meni poikki. Otetaas pakista uusi käyttöön.
*naps*
-Toinen jatkovarsi poikki. Ilmeisesti liikaa ruista ranteessa.
Pitää varmaan hakia sellanen torxihylsy mihin ei tarvisi jatkoa että ulettuu tuonne.
Varaosanumerokin vielä vahvisti että sellaiset siellä on ollut alunperinkin. http://www.pantritrading.com/mercedes-t ... 00101.html
*naps*
-Jahas, jatkovarsi meni poikki. Otetaas pakista uusi käyttöön.
*naps*
-Toinen jatkovarsi poikki. Ilmeisesti liikaa ruista ranteessa.
Pitää varmaan hakia sellanen torxihylsy mihin ei tarvisi jatkoa että ulettuu tuonne.
Varaosanumerokin vielä vahvisti että sellaiset siellä on ollut alunperinkin. http://www.pantritrading.com/mercedes-t ... 00101.html
® Mesen V8 Klubi
Tuossa kun tulin kotiin hetki sitten niin muutama sata metriä ennen kotipihaa syttyi ABS-valo ja ohjaus muuttui raskaammaksi. Koitin sitten pihassa sammuttaa ja käynnistää uudelleen auton ja valo syttyy heti.
Odotin puolisen tuntia ja menin vielä koittamaan syttyykö valo. No eihän se syttynyt. Kai se sitte otti ja korjas ittensä
Saa nähä koska syttyy taas...
Odotin puolisen tuntia ja menin vielä koittamaan syttyykö valo. No eihän se syttynyt. Kai se sitte otti ja korjas ittensä
Saa nähä koska syttyy taas...
® Mesen V8 Klubi
Niinku arvelinki. Ttas palaa valo ja ohjaustehostin tuli raskaammaksi. Lisäksi huomasin että vakkari ei toimi.
Vika tuli tällä kertaa kun peruutin pihassa. Sammutin auton ja koitin hetken päästä uudestaan niin ei taas mitään vikaa, kunnes ajoin muutaman metrin ja taas vika päällä. Perkele...
Vika tuli tällä kertaa kun peruutin pihassa. Sammutin auton ja koitin hetken päästä uudestaan niin ei taas mitään vikaa, kunnes ajoin muutaman metrin ja taas vika päällä. Perkele...
® Mesen V8 Klubi
Noniin, mittailin vähän ja totesin että etupään ABS-anturit on ok. Noin 1k ohm. Takana vasen anturi noin 1,5 kOhm. Oikealla takana ei snturi puhunut mitään. Kaiken lisäksi ruuvi jolla anturi on kiinni on ihan s**tanan lujas. (=paskana).
Mites toi vasen taka kun on 1,5k? Eikös sekin ole liikaa...
Mites toi vasen taka kun on 1,5k? Eikös sekin ole liikaa...
® Mesen V8 Klubi
Monologi jatkuu....
Tiesuola on ystävä...
Ruuvi lähti auki kun näytti hitsipilliä.. Mutta anturi myös oli ihan helevetin jumissa siellä reiässään. Kyllä se sitten sieltä tuli erinäisten vipuvarsien ja sulattelujen ja porakoneen kanssa miljoonassa osassa ulos. Ihmekkös tuo jos ei toiminut...LiQQe kirjoitti: Oikealla takana ei snturi puhunut mitään. Kaiken lisäksi ruuvi jolla anturi on kiinni on ihan s**tanan lujas. (=paskana).
Tiesuola on ystävä...
® Mesen V8 Klubi
Niimpä.. Ei iliman olisi lähtenykkääAnssiPee kirjoitti:tottakai se ny sieltä lähti ku olin parhaana mahdollisena valonnäyttäjänä
Nyt mää sitte tympäännyin ku mittaristossa palaa aina ABS. Laitoin sinne purkuautosta vasemman etupyörän anturin vaikka on oikea takapyörän anturi paskana Hyvin toimii. Ja purkuautossa tosiaan oli molemmat takapyörien anturit myös niin ruosteessa että ei mitään toivoa saada ehjänä irti...
Pitäisi kattella jostakin sinne silti se alkuperäinen anturi. Onko jollakin hyvää linkkiä heittää mistä löytyysi? Uusi maksaa sen 400+ €
Loppukevennyksenä sarjakuvana miten irrotin sen anturin purkuautosta...
® Mesen V8 Klubi
noniin nyt sitte oot alkanu riehuun . ei muutaku ässä katolleen turhaa siellä alla on kyykistellä
**Pisteet ja pilkut sekä isot alkukirjaimet puuttuvat vähäisen koulutukseni takia!**
*HOXHOX* Ostetaan etulisesti!! LINTTA? *HOXHOX*
Mercedes-Benz W201 M102 -92 EX.
W124 230TE (7hlö) vm -91 EX.
W124 200E vm -89 EX
W126 380SE -81 EX.
*HOXHOX* Ostetaan etulisesti!! LINTTA? *HOXHOX*
Mercedes-Benz W201 M102 -92 EX.
W124 230TE (7hlö) vm -91 EX.
W124 200E vm -89 EX
W126 380SE -81 EX.
jaa pitääs vissiin saada se vireoki tänne mutta mitenhän sen tänne saisipi
olisko youtuben kautta ja muitten vaikeuksien kautta
olisko youtuben kautta ja muitten vaikeuksien kautta
**Pisteet ja pilkut sekä isot alkukirjaimet puuttuvat vähäisen koulutukseni takia!**
*HOXHOX* Ostetaan etulisesti!! LINTTA? *HOXHOX*
Mercedes-Benz W201 M102 -92 EX.
W124 230TE (7hlö) vm -91 EX.
W124 200E vm -89 EX
W126 380SE -81 EX.
*HOXHOX* Ostetaan etulisesti!! LINTTA? *HOXHOX*
Mercedes-Benz W201 M102 -92 EX.
W124 230TE (7hlö) vm -91 EX.
W124 200E vm -89 EX
W126 380SE -81 EX.
Löytyi taas vähän rassattavaa. Ylätukivarret eli ns. cambertangot ja niiden pultit laitettu tilaukseen taakse, molemmin puolin. Olivat päässeet väljäksi sisäpäistään. Sitten pitäis laittaa vielä jarruletkut eteen ja kaippa nuo käsijarruhilppeet voisi myöskin uusia kun ei ne mittään maksa.
Sitten pitäisi lähtiä taas lottoamaan leimaa
Sitten pitäisi lähtiä taas lottoamaan leimaa
® Mesen V8 Klubi
Tänään tuli lappuun "leima", eli katsastusmiehen nimmari alle. Kuskin puolelle eteen vaihdoin koko jarruputken. Ei saanut muuten auki letkun ja putken liitoksesta mutteria, tai sitä mikä mutterista oli jäljellä.ram kirjoitti:Kyllähän ässä menee aina katsastuksesta liehuvin lipuin läpi. Paat vaan ne lipputangot keulaan
® Mesen V8 Klubi
noonakki kirjoitti:Jaahas tänne ei oo päivitelty että Möhkö lähti uusille laitumille
tuu hiaroon kauppaa allekirjotuksen nuukapihistä cdi meseestä
nomuttamutta mitämitä minne jne?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Ei se sun cee olisi varmaan ollenkaan paha vaihtoehto.Terho P kirjoitti:noonakki kirjoitti:Jaahas tänne ei oo päivitelty että Möhkö lähti uusille laitumille
tuu hiaroon kauppaa allekirjotuksen nuukapihistä cdi meseestä
nomuttamutta mitämitä minne jne?
Loviisan suuntaan lähti. Meni ainakin harrastajapiireihin Nyt on haikea olo, oli se vaan niin hieno peli päästellä.
® Mesen V8 Klubi