Koitin ja ei vaikutusta..Käytiin haaparannalla asti kojestamassa ja oli aika tuskanen reissuInsaneMe kirjoitti:koittiitko sitä suoraa alipainetta sinne haarotukseen ja sitten käyä ajelemassa pitempään?
T.Sankari


Juu,kun egr poistettu ohjelmasta se silti startatessa käyttää venttiilin auki.Sen jälkeen ohjelma pyytää sitä pysymään kiinni kaikissa tilanteissa.ilipo kirjoitti:Tarkoitatko että vaikka egr on poistettu käytöstä ohjelmalla ja tulpattu niin sen venttiilin pitäs olla kuitenkin ehjä...dealer kirjoitti:En tiedä ässästä mutta väykky ei pelaa oli viallinen venttiili kummassa tahansa, hukkaportilla tai EGR:ssä.![]()
ei kai??? vai...
mutta eikös se silloin katkasis sen alipaineen heti käynnistäessä eikä vaan vähän ajan päästä? eihän sen pitäs sitten ajaessa sitä ruveta värkkäämään poies jos sille ei oo etes pyyntiä käyttää sitä?kilander kirjoitti:Juu,kun egr poistettu ohjelmasta se silti startatessa käyttää venttiilin auki.Sen jälkeen ohjelma pyytää sitä pysymään kiinni kaikissa tilanteissa.ilipo kirjoitti:Tarkoitatko että vaikka egr on poistettu käytöstä ohjelmalla ja tulpattu niin sen venttiilin pitäs olla kuitenkin ehjä...dealer kirjoitti:En tiedä ässästä mutta väykky ei pelaa oli viallinen venttiili kummassa tahansa, hukkaportilla tai EGR:ssä.![]()
ei kai??? vai...
No mulla teki juuri siten että yhtäkkiä katosi tehot, mutta kun käytti virtoja pois ja käynnisti uudestaan, pelasi taas kuin pitääkin.ilipo kirjoitti:Alakaa haiskahtaan elektroniikka puolen vialle. Vika on paikallistettu hukkaportin alipainekellon puolelle eli ite kello on sökö(molemmat?) tai sitte se boksi(?)joka ohjaa tuota kelloa on syyllinen, koska alipaineet häviävät noin äkisti ja palaavat heti kun auton sammuttaa ja lähes välittömästi käynnistää uudelleen....