Akun kuva ja viesti visit workshop? Huom. hyvä akku! RATKESI
Akun kuva ja viesti visit workshop? Huom. hyvä akku! RATKESI
Terve. Ystäväni 2005 vuoden E320 cdi ilmoitti tänään näytöllä, että visit workshop ja akun kuva ruudussa.
Autolla on ajettu uudesta saakka samalla omistajalla n 40 tkm. Akku vaihdettu alkuperäiseen vuosi sitten varmuuden vuoksi. Auto oli lähtenyt hyvin käyntiin.
Itse annoin neuvoksi sammuttaa auto ja katsoa josko viesti katoaa. Ei kai vaan vesijäähdytteinen laturi antanut periksi 5,5 vuotiaana vasta 40 tkm. ajettuna? En sitäkään ihmettelisi, kun autoon on vaihdettu näin vähillä kilsoilla sähköhydraulisen jarrun yksikkö ja joku istuintunnistin.
Mitkä ovat vikamahdollisuudet?
Ei tarvitse vastata, että auto pitää tutkia Starilla, sillä se tapahtuu luonnollisesti jo huomenna. Nyt on takoitus arvailla mahdollisia vikalähteitä ennakolta
Autolla on ajettu uudesta saakka samalla omistajalla n 40 tkm. Akku vaihdettu alkuperäiseen vuosi sitten varmuuden vuoksi. Auto oli lähtenyt hyvin käyntiin.
Itse annoin neuvoksi sammuttaa auto ja katsoa josko viesti katoaa. Ei kai vaan vesijäähdytteinen laturi antanut periksi 5,5 vuotiaana vasta 40 tkm. ajettuna? En sitäkään ihmettelisi, kun autoon on vaihdettu näin vähillä kilsoilla sähköhydraulisen jarrun yksikkö ja joku istuintunnistin.
Mitkä ovat vikamahdollisuudet?
Ei tarvitse vastata, että auto pitää tutkia Starilla, sillä se tapahtuu luonnollisesti jo huomenna. Nyt on takoitus arvailla mahdollisia vikalähteitä ennakolta
Viimeksi muokannut kardaani, 03.12.2010 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Akun kuva ja viesti visit workshop? Huom. hyvä akku!
tuliko varoitus punaisella?kardaani kirjoitti:Terve. Ystäväni 2005 vuoden E320 cdi ilmoitti tänään näytöllä, että visit workshop ja akun kuva ruudussa.
Autolla on ajettu uudesta saakka samalla omistajalla n 40 tkm. Akku vaihdettu alkuperäiseen vuosi sitten varmuuden vuoksi. Auto oli lähtenyt hyvin käyntiin.
Itse annoin neuvoksi sammuttaa auto ja katsoa josko viesti katoaa. Ei kai vaan vesijäähdytteinen laturi antanut periksi 5,5 vuotiaana vasta 40 tkm. ajettuna? En sitäkään ihmettelisi, kun autoon on vaihdettu näin vähillä kilsoilla sähköhydraulisen jarrun yksikkö ja joku istuintunnistin.
Mitkä ovat vikamahdollisuudet?
Ei tarvitse vastata, että auto pitää tutkia Starilla, sillä se tapahtuu luonnollisesti jo huomenna. Nyt on takoitus arvailla mahdollisia vikalähteitä ennakolta
vaihdettu akku oli tyypiä agm?
onko myös pikku akku vaihdettu? jos ei niin vika toden näköisesti siinä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
SBC jarrujen vara-akkuna kai se lähinnä on, maksaa 50-150 euroa riippuen haluaako alkuperäisen vai kelpaako tarvike.
Tarvikeakut on toimineet tuossa paikassa ihan hyvin.
Testailun voi aloittaa pikkuakun testaamisella, akkutesteri napoihin tai vaikka jännitteen mittaus.
Mitään muuta kuin sisäilmasuodattimen kotelo ei tarvitse irroitella mittauksen ja akun vaihdon ajaksi.
Nämähän on varmasti tiedossa paikassa johon kyseinen auto menee testiin, lähinnä lukijoiden tiedoksi kirjoittelen.
Tarvikeakut on toimineet tuossa paikassa ihan hyvin.
Testailun voi aloittaa pikkuakun testaamisella, akkutesteri napoihin tai vaikka jännitteen mittaus.
Mitään muuta kuin sisäilmasuodattimen kotelo ei tarvitse irroitella mittauksen ja akun vaihdon ajaksi.
Nämähän on varmasti tiedossa paikassa johon kyseinen auto menee testiin, lähinnä lukijoiden tiedoksi kirjoittelen.
Kiitos nopeasta ja kattavasta vastauksesta. Minkäkokoinen tuo akku on fyysisesti ja ampeereineen? Kunhan itseäni kiinnostaa.dealer kirjoitti:SBC jarrujen vara-akkuna kai se lähinnä on, maksaa 50-150 euroa riippuen haluaako alkuperäisen vai kelpaako tarvike.
Tarvikeakut on toimineet tuossa paikassa ihan hyvin.
Testailun voi aloittaa pikkuakun testaamisella, akkutesteri napoihin tai vaikka jännitteen mittaus.
Mitään muuta kuin sisäilmasuodattimen kotelo ei tarvitse irroitella mittauksen ja akun vaihdon ajaksi.
Nämähän on varmasti tiedossa paikassa johon kyseinen auto menee testiin, lähinnä lukijoiden tiedoksi kirjoittelen.
Ja mitä maksoi merkkiliikkeessä? No akku ja pientarvikkeet yhteensä 170 euroa ja työ 110 euroa-siis yhteensä 280 euroa-ei herranjestas sentään, ei mitään järkeä
Itse vastaavassa tapauksesssa olisin ostanut sen tarvikeakun ja kait sen itse olisi paikalleen saanut? Vai olisiko-en ole akun paikkaa nähnyt. Te, jotka olette tuon pikkuakun laittaneet paikoilleen, niin mitä sanotte 110 euron työn osuudesta
Itse vastaavassa tapauksesssa olisin ostanut sen tarvikeakun ja kait sen itse olisi paikalleen saanut? Vai olisiko-en ole akun paikkaa nähnyt. Te, jotka olette tuon pikkuakun laittaneet paikoilleen, niin mitä sanotte 110 euron työn osuudesta
Juu, näin vähän epäilinkin. Kaveri oli jättänyt auton sinne, eikä ollut itse paikalla. En tiedä milä tuota hintaa sitten perustelisivat, jos kysyisi-varmaan on tehty vikadiagnoosien testaus ym. joista sitten hinta muodostuu
Varsinainen lasku sisälsi akun hinnan 165 e ja pientarvikelisän 5 euroa ja sitten tosiaan tuon työn osuuden 110 euroa.
Varsinainen lasku sisälsi akun hinnan 165 e ja pientarvikelisän 5 euroa ja sitten tosiaan tuon työn osuuden 110 euroa.
Punaista tauluun täälläkin
w211 240/2005 seisoi tallissa kuukauden käyttämättömänä, lähti hyvin käyntiin mutta visit workshop akunkuvalla kirkkaan punaisella ilmestyi mittaritauluun. Kun kääntää avaimen virta päälle asentoon ilmoittaa no malfunctions, eikä punainen ilmoitus näy, mutta kun starttaa, niin ennen kuin auto edes käynnistyy kunnolla syttyy punainen akun kuva näkyviin.
Molemmat akut ovat uudet, n. puolivuotta vanhat. Mitattu laturin toiminta, ok. Molemmat akut ladattu täyteen. Edelleen syttyy punainen akunkuva kun auton starttaa, kaikki toimii hyvin, ajossa ei mitään huomaa.
Olisiko kellään ehdotuksia mikä voisi olla vikana?
Molemmat akut ovat uudet, n. puolivuotta vanhat. Mitattu laturin toiminta, ok. Molemmat akut ladattu täyteen. Edelleen syttyy punainen akunkuva kun auton starttaa, kaikki toimii hyvin, ajossa ei mitään huomaa.
Olisiko kellään ehdotuksia mikä voisi olla vikana?
Lisäys edelliseen
Tosiaan , kun avaimesta kääntää ekaan asentoon, niin ei ole häiriöitä, mutta kun kääntää toiseen, että virrat menee päälle ja valot syttyvät mittaristoon, niin silloin syttyy tuo akun kuva visit to workshop punaisella.
Eipä taida muuta voida, kuin käyttää piuhan päässä.
Kummia autoja nämä MB:t , yleensä hajoavat ajettaessa, mutta tämä yksilö hajoaa jo ajamattomuuttaankin
Eipä taida muuta voida, kuin käyttää piuhan päässä.
Kummia autoja nämä MB:t , yleensä hajoavat ajettaessa, mutta tämä yksilö hajoaa jo ajamattomuuttaankin
Kävin luettamassa vikakoodit, pikkuakku ja vaihtorele olivat häiriöilmoitukset.
Akku on uusi, joten rele jää syylliseksi.
Nollattiin häiriöt, niin eipä ole uudelleenkaan vika ilmaantunut.
Taisi muistista syttyä tuo herja.
Tiedänhän sitten, jos valo syttyy, niin rele pitää vaihtaa.
Näillä mennään toistaiseksi.
Akku on uusi, joten rele jää syylliseksi.
Nollattiin häiriöt, niin eipä ole uudelleenkaan vika ilmaantunut.
Taisi muistista syttyä tuo herja.
Tiedänhän sitten, jos valo syttyy, niin rele pitää vaihtaa.
Näillä mennään toistaiseksi.