Kestääkö tuollaiset laittaa kaukovaloihin?
Umpio tuskin kärsii kun poltetaan ainoastaan ajaessa mutta tykkääkö auto itsessään kyttyrää tehon tuplaamisesta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Juu jotain tällaista juuri ajattelinkin eli eipä kokeilla ettei satu vahinkoaMika.T kirjoitti:En kyllä alkuperäsiin umpioihin 100wattisia laittas. Tai jos on etusammeja jouten niin mikäs siinä kokeillessa.![]()
Lieekö antaa vikahälynkin mittaristoon.
Sulakkeitahan noille valoille ei ole. Sam laatikko ohjailee niitä itekseen ilman sulakkeita ja katkoo virrat jos huomaa jotain suurempia poikkeavuuksia virroissa.
Niin, nehän on "tosi tarpeelliset" kaupungissa tai ylipäätään taajama-ajossaOskuV kirjoitti:Mulla oli W203:ssa pitkissä 100w polttimot ilman mitään ongelmia parin vuoden ajan. Ja on ne sielä varmaan vieläkin, auto ei vaan ole enää mulla. Ongelmilta välttyy kun ei polttele pitkiä auton ollessa paikallaan
On ne kuitenkin eri planeetalta jos vertaa normi halogeeniin (H7), käytännössä lyhyitä ei ole. Valoteho sama kuin 123 koppasessa oli 80 luvulla. Nimimerkillä kokemusta molemmista.Henq kirjoitti:Mites ootte lyhkäsiä valoja päivitelly? Ite hioin jo umpiot mutta tuntuu vaan silti aika onnettomilta nuo bi-xenonien lyhkäset.
Polttimoiden iästä ei ole tietoa, kait se on ensin vaihdettava jotkut +200% ultasuperxenonit...