Service break! Visit workshop! W211 280 cdi 2004
Service break! Visit workshop! W211 280 cdi 2004
Etujarrupalat oli kuluneet loppuun joten luulin että anturi varoitti siitä. Vaihdoin eteen sekä levyt että palat ja anturit, näyttöön tulee vielä koko ajan "Service break! Visit workshop!"
Saako mitenkään kuitattua pois itse vai pitääkö mennä oikein korjaamolle?
Saako mitenkään kuitattua pois itse vai pitääkö mennä oikein korjaamolle?
W211 280 cdi
W111 220 SB
Kawasaki ZZR 1100
W111 220 SB
Kawasaki ZZR 1100
Hjoo, muut yleensä poikii ESP/ABS herjan.dealer kirjoitti:Harvoin muuta kuin laskuri täynnä tuolla ilmoituksella. Testeriin joka tapauksessa.
Jos ei oo kiljoonaa ajettu tai jätetty huoltoja väliin niin ei todennäköisesti muuta kun laskurin nollaus starilla.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Vaihoitkos sen paloihin tulevan piuhan mikä ilmoittaa kuluneisuuden, eukon 203 seen vaiheessa sama homma kun en vaiihtanu anturia niin vikailmoitusta ei saa pois, mut jos ei uusi anturin johtoa niin tarvii laittaa joto lenkki anturin pistokkeelle
kokeilen ite huomena
kokeilen ite huomena
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
203 en tiedä mutta ainakin 211 mallissa on anurin sisällä joku sähkö komponentti varmaan vastusaadolf kirjoitti:Vaihoitkos sen paloihin tulevan piuhan mikä ilmoittaa kuluneisuuden, eukon 203 seen vaiheessa sama homma kun en vaiihtanu anturia niin vikailmoitusta ei saa pois, mut jos ei uusi anturin johtoa niin tarvii laittaa joto lenkki anturin pistokkeelle
kokeilen ite huomena
että ei ihan pelkkä lenkki auta
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Autossasi on sähköohjatut jarrut, joista Mercedes käyttää nimitystä SBC.Mersuja 3 kirjoitti:Tyhmä kysymys..... Mikä laskuri??
SBC:n keskusyksikössä on jarrutusmäärälaskuri, joka yrittää arvailla, milloin yksikkö on niin sanotusti tiensä päässä, mutta myöhemmät kokemukset aiheesta ovat osoittaneet että laskurin lukema tulee täyteen liian aikaisin.
Laskurin lukumäärää pystyy jotkin tahot mainpuloimaan, jolloin käyttöä voidaan jatkaa laskurin täyteen tulemisesta huolimatta. Jos SBC:n laskurin lukemaa manipuloidaan, niin käyttö on luonnollisesti omalla vastuulla ja jälleenmyyntitilanteessa tieto pitää kertoa seuraavalla omistajalle.
Varmin tapa on tietenkin uusia SBC-yksikkö kun laskuri tulee täyteen, jolloin mitään turvallisuusriskiä jarrujen suhteen ei ole. Edellyttäen että on varmistettu että herjan aiheuttaja on juuri SBC-yksikön käyttömäärälaskuri.
Näitä laskurin nollauksiahan tehtiin ihan virallisesti Vehonkin puolesta...
Ja tosiaan tuo anturi taita näissä olla jo niinpäin että kun yhdistää niin tarkoittaa kulunutta palaa (W210 tais riittää että pisti johdot yhteen)
Ja tosiaan tuo anturi taita näissä olla jo niinpäin että kun yhdistää niin tarkoittaa kulunutta palaa (W210 tais riittää että pisti johdot yhteen)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sitten on myös semoissen törmätty että jarrupalt on vaihdettu männät painettu väkisin sisään ja sen jälkeen todettu että hupsis
yksiköön tuli ventiili vika...
mutta kuten edellä todettu niin testerin(ja kannatta käydä *:rin) piuhan päässä joutuu käymään että selviä mikä siellä on
se yksikön käyttö ajan loppumis ilmoitus tulee muistakin syistä
yksiköön tuli ventiili vika...
mutta kuten edellä todettu niin testerin(ja kannatta käydä *:rin) piuhan päässä joutuu käymään että selviä mikä siellä on
se yksikön käyttö ajan loppumis ilmoitus tulee muistakin syistä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä