Ostoaikeissa W211

Vastaa Viestiin
hece

Ostoaikeissa W211

Viesti Kirjoittaja hece »

Ns. uuden mallinen "Väyrynenkö" tämä w211?
Mihin päätty vanha ja mistä alkaa uusi -"väyrynen"?

Onko uudessa w211 jotain sellaista pahaa. jota syytä varoa tai se selvittää ennen ostoa, kuten monesti uusissa malleissa, kunnes "lapsentaudit" saadaan kuntoon? Voiko lastuttaa, kannattaako ?

Olen kahden vaiheilla ,vanha w210 väyrynenkö, vaiko uusi w211?

Ystävällisiä tietäjä vastaamaan pyydän.
Kuvaja
Hellan Myllyttäjä

Viesti Kirjoittaja Kuvaja »

Niin no ehdottomasti w211 ja automaatilla, kyseessä on kumminkin yksi kaikkien aikojen hienoimmasta perhesedanista kera 500 sarjan BMW:n mitä ikinä on valmistettu (toki löytyy luxury autoja kuten S sarja :wink: ). Tyyppivikoja linee nuo normaalit CDI koneiden vaivat joista juttua löytyy tältä foorumilta, mielestäni ne ovat aika mitättömiä jos katsoo niitä kilometerejä joilla yleensä esiintyy :nocando: Jaa ja SBC jarrujen hydrauliikka yksikkö vaatii vähän tieheämmän jarrunesteen vaihdon ja särkyy sitten ajallaan (näistäkin juttua tällä foorumilla). Nuo ko. jarrut on sen verta hienot toimimaan mitä on joskus päässyt huonossa kelissä kokeilemaan, että itse taitaisin etsiä yksilön juurikin noilla SBC jarruilla (liikennevalopidätin yms. muuta herkkua). :wink: taitaa nousta itsellekkin autokuume tätä kirjottaessa :kuume:

EDIT: jaa ja se säätyvä ohjaustehostus on mielestäni hyvä lisävaruste
hece

Kiitos

Viesti Kirjoittaja hece »

Taidan alkaa kateleen W211 mallia, mutta onko siinä jokin kone tyyppi erityisen maininnan arvoinen, ei yksin koon suhteen vaan muutenkin, sillä tietty kaikki aina helosti ajattelee suurinta, mutta ei kai vättämätt..
mesenisti

270

Viesti Kirjoittaja mesenisti »

Moi,

Itellä on koneena 270 ja autom. Pienemmät on 4 koneella ja suuremmat 6 koneella. Joskus oon täältä ja muilta sivuilta lukenut että tuo 270 on laatikon ja koneen osalta aika varmoissa kuoseissa. Olen ollut tyytyväinen omaan autooni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 sähkö”