Alkaa pikkasen sylettää W211 SBC jarrujäejestelmä.

Herjat=jarrun käyttöyksikkö,erotusventtiili vasen etu,paineensäädin vasen etu
..Vasen etu jarrumäntä oli juntturassa
Vaihdettu satulat normi korjaamolla.Ilmattu auton sbcetä käyttämällä.
Jarrutesti tehty(raskone) ja herjasi käyt.ykikköä.Epäitiin omatoimista ilmausta ilman staria.J
Jarrunesteet vaihdettu ja ilmattu(raskone) Ei ilmeisesti ollut tehty jarruvoimatestiä,koska liikkeen pihalla testasin ja sain hälyt päälle ja vain etujarrut toimi mekaanisesti ilman tehostajaa.
Eli samoin kuin ennen nesteiden vaihtoa ja satuloiden vaihtoa.
Hälyt lähtee päältä kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
Maahantuojan korjaamopäällikkö sanoi näitä älykkäiksi jarruksi. :
Haapakoski tai haapasalo nimeltään.ope:
Varoittavat tällä tavoin,että jarrujärjestemässä on vikaa ja se pitää korjata.
Suhtautuminen ongelmaan oli ns.virkamiesmäistä vaikka kyseessä on erittäin vakava asia.Kyseenalaisti edelliset ,ei merkkikorjaamon jarrunesteen vaihdot.On kuulemma tehty huonosti ja jäänyt ilmaa.Kertoili se toisenkin jutun.Jos jarruputki tai letku menee poikki niin jarrut menee vain kyseisestä renkaasta.Foorumilta olen lukenut kyllä toisenlaista.
Mites on ?
Bou:ta en osta ennen kuin saan varmuuden,että se on rikkli.
Merkkikorjaamoon en vie jos maahantuoja ei tule vastaan.Sellainen lapsenomainen luulo.
Uusi osa maksaa jotain 1200 e ja työ päälle noin 300 e.
Jos tuo kyseinen osa on rikki niin ei varoita edeltäkäsin.Vai onko rikki ?
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.
Olisiko stuttgardin päässä tahoa,joka ottaisi asian vakasti vai onko sielläkin haapasalo vastassa ?