Eli saako tuonne mitään säätökumeja tms. tai onko samanlaista säätöä kuin w211 avantgardessa? En ainakaan EPC:tä selaamalla havainnut kumpaakaan?
Ikä tuo tullessaan kaikennäköisiä haittavaikutuksia ja taidan tyytyä tuossa CLK:ssa tehtaan sport-alustaan, kun löytyy jo yksi juustohöylä tontilta, mutta keulaa pitäisi saada 0,5-1cm laskettua, että olisi miellyttävä stance
w209 onko etutolpissa mitään korkeudensäätöä?
w209 onko etutolpissa mitään korkeudensäätöä?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Mulla olis ylimääräsenä yhdet AMG-Eibach vieterit josta joku vielä pätkässyt kierroksen. Jos niitä haluut koittaa, niin pari'kymppiä.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Näillä varmaan pääsee heittämällä tuonne lana-osastolle, mitä ei tällä kertaa haeta Vanteetkin ostin vaan 18", mitkä näyttää urpolta jos on liian matala. Tällä sport-alustalla takakaari on suurinpiirtein renkaan kulutuspinnan kanssa tasalla ja etukaaressa noin sentti enemmän, kun alusta on vaaterissa, mutta itse tykkään että tuo väli on tasainen edessä ja takana. Ei liene muuta järkevää ratkaisua asialle, kun raapaista tyyliin 1/5 kierros etujousista poisMou kirjoitti:Mulla olis ylimääräsenä yhdet AMG-Eibach vieterit josta joku vielä pätkässyt kierroksen.
Onko näihin sitten kiljoona erillaista jousta, millä tasoitetaan esim. varusteista aiheutuvia painoeroja, kun ei kerta ole mitään säätöä?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11