Osaisiko joku auttaa seuraavien asioiden kanssa.
A mikä mahtaisi olla 320 CDI farkku airmatic etujousen varaosanumero?
Vasemman ja oikean numerot olisi hakusessa.
B Onko 4matic:n ( vai miten se Mb:n neliveto nyt merkitäänkään) etupään ilmajouset samat kuin takavetoisessa? Tuossa toisessa säikeessä Olli sanoin, että 4maticin " haarukka" olisi syvempi. Olisiko mahdollista vaihtaa se haarukka esim vanhasta jousesta. Tässä on ajatuksena se, että omat etujouset joutuu uusimaan ja tarjolla olisi käytetyt airmatic jouset mutta ovat peräisin 4maticista.
Tiedosta jo etukäteen kiittäen,
Jyrki
Airmatic etupää
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Samat ne varmuudella eivät ole. En joutanut tarkistamaan, mutta mutulla vaihdos noinpäin saattaisi olla mahdollinen kun isommasta haarukasta ei ole haittaa ilman vetoakselia. Vaihdettavissa se haarukka ei ole (ainakaan järkevällä työmäärällä). Mutta en siis ole mitannut tai tarkistanut mistään, esim onko liittimet samat.
Suhtautuisin myös melko varauksella käytettyjen kestävyyteen, tietysti jos oikein edullisesti saa. Jos kumiosa on kauttaaltaan pykinyt tms ei palje kauaa kestäne. Tätähän ei oikein päällepäin näe.
Jos laitat valmistenumeron niin joku tai minä saattaa saada nuo etuiskarien numerot kaivettua sen perusteella hieman helpommin.
Suhtautuisin myös melko varauksella käytettyjen kestävyyteen, tietysti jos oikein edullisesti saa. Jos kumiosa on kauttaaltaan pykinyt tms ei palje kauaa kestäne. Tätähän ei oikein päällepäin näe.
Jos laitat valmistenumeron niin joku tai minä saattaa saada nuo etuiskarien numerot kaivettua sen perusteella hieman helpommin.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
Joo. Eri numerolla ovat. 4-Maticin numerot ovat A2113209513 (vas.) ja A2113209613 (oik.). Takavedossa on eri numeroilla riippuen siitä, onko sporttialusta yms.
Arnottin sivuilta voipi ainakin katella, miltä ne näyttää. On siellä numeroitakin: 4-Matic takaveto.
Oisiko 4-Maticissa se haarukka vähän leveämpi vai valehteleeko kuva. Alatukivarsikkohan on ihan erilainen takavetoon verrattuna. Kuvista päätellen se iskarin alapään pusla näyttää järeämmältä.
t.
Risto
Arnottin sivuilta voipi ainakin katella, miltä ne näyttää. On siellä numeroitakin: 4-Matic takaveto.
Oisiko 4-Maticissa se haarukka vähän leveämpi vai valehteleeko kuva. Alatukivarsikkohan on ihan erilainen takavetoon verrattuna. Kuvista päätellen se iskarin alapään pusla näyttää järeämmältä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Roistolta tulikin jo selvennystä asiaan.
Veikkaan että menee hieman pielavetisen puolelle jos saisikin leveämmän 4maticin haarukan takavetoisen etualatukivarteen sopimaan. Ja onko mitoitus jne kuitenkaan riittävän lähelle sama vaikka sopisi.
Arnottin tuotteista on jäänyt positiivinen kuva eri forumeilta ja kuulopuheissa, semmoiset (yksi kerrallaan) on mullekin tulossa tuohon eteen.
Veikkaan että menee hieman pielavetisen puolelle jos saisikin leveämmän 4maticin haarukan takavetoisen etualatukivarteen sopimaan. Ja onko mitoitus jne kuitenkaan riittävän lähelle sama vaikka sopisi.
Arnottin tuotteista on jäänyt positiivinen kuva eri forumeilta ja kuulopuheissa, semmoiset (yksi kerrallaan) on mullekin tulossa tuohon eteen.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi