Tappara & Son W211 kulkee vinossa ja puoltaa oikealle
Tappara & Son W211 kulkee vinossa ja puoltaa oikealle
Hellouz ! ... Perskules, miten tää nyt näin menee kun en saa tänne kuvia liitettäväksi ??? No mutta niin...
W211 nojaa hieman oikealle ja samoin puoltaa voimakkaasti oikealle.
Tätä se teki jo ilmapussien aikaan, jotka tammikuussa vaihdettiin rautajousiin. Nelipyöräsuuntauksessakin sitä on käytetty mutta ei vaan muutosta parempaan. Täysin uudet kesärenkaat joten ei ole vika niissäkään. Puslat pitäisi olla kunnossa kun on kerran katsastuksesta läpikin päästy.
Eroa vasemman ja oikean takapyörän välillä yli 10 mm.
Selailtuani muiden vaivoja foorumilta, on aivan ilmeistä että muitakin W211:n omistajia on siunattu samalla ominaisuudella.
Kuka tunnistaa omastaan em. vaivan ja ketkä ovat löytäneeet sen aiheuttajan?
Mikä on tässä tapauksessa vian aiheuttaja??
W211 nojaa hieman oikealle ja samoin puoltaa voimakkaasti oikealle.
Tätä se teki jo ilmapussien aikaan, jotka tammikuussa vaihdettiin rautajousiin. Nelipyöräsuuntauksessakin sitä on käytetty mutta ei vaan muutosta parempaan. Täysin uudet kesärenkaat joten ei ole vika niissäkään. Puslat pitäisi olla kunnossa kun on kerran katsastuksesta läpikin päästy.
Eroa vasemman ja oikean takapyörän välillä yli 10 mm.
Selailtuani muiden vaivoja foorumilta, on aivan ilmeistä että muitakin W211:n omistajia on siunattu samalla ominaisuudella.
Kuka tunnistaa omastaan em. vaivan ja ketkä ovat löytäneeet sen aiheuttajan?
Mikä on tässä tapauksessa vian aiheuttaja??
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:...
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Yeah,
Lokasuojan alareunasta vanteen reunaan.
Tiedä häntä vielä kulumisesta kun on uudet kumit...
mutta niin... puoltaa jotta ajaminen ei ole enää mukavaa.
Taaksehan ei ole erillistä korkeudensäätöä. Edestä löytyy iskarin alta mutta liekö vaikuttaisi sieltä asti persusta säätää??
Myönnettäköön että myös keulasta oikeapuoli on matalemmalla joskaan ei noin paljoa.
Lokasuojan alareunasta vanteen reunaan.
Tiedä häntä vielä kulumisesta kun on uudet kumit...
mutta niin... puoltaa jotta ajaminen ei ole enää mukavaa.
Taaksehan ei ole erillistä korkeudensäätöä. Edestä löytyy iskarin alta mutta liekö vaikuttaisi sieltä asti persusta säätää??
Myönnettäköön että myös keulasta oikeapuoli on matalemmalla joskaan ei noin paljoa.
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:...
Hellouz !
Oolrait, siis niinkuin että vielä tässä vaiheessa, vähemmän itsensä W211 anatomiasta tietävänä, täytynee kysyä jotta mitkähän säätöpultit (4) ovat kyseessä?
Kuinka niiden säätö vaikuttaa takapuoleen?
Auraukset kaiketi tulisi olla kunnossa, joskaan itse työn aikana en saanut olla paikalla => passittivat minut pois hallista. Eteeni sain laskun ja A4:n ja auto puoltaa edelleen. Näitä niitä Suomessa piisaa. Pitäisikö viedä takaisin??
Kuinka vainki, "perse" roikkuu matalammalta oikealta puolelta enkä oikein tiedä mistä alkaisin.
Oolrait, siis niinkuin että vielä tässä vaiheessa, vähemmän itsensä W211 anatomiasta tietävänä, täytynee kysyä jotta mitkähän säätöpultit (4) ovat kyseessä?
Kuinka niiden säätö vaikuttaa takapuoleen?
Auraukset kaiketi tulisi olla kunnossa, joskaan itse työn aikana en saanut olla paikalla => passittivat minut pois hallista. Eteeni sain laskun ja A4:n ja auto puoltaa edelleen. Näitä niitä Suomessa piisaa. Pitäisikö viedä takaisin??
Kuinka vainki, "perse" roikkuu matalammalta oikealta puolelta enkä oikein tiedä mistä alkaisin.
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:...
Säätöpulteilla poistetaan puoltaminen, jos asiakas tuo 211:n nelipyöräsuuntaukseen syynä puoltaminen on ensimmäinen homma laittaa säätöpulteilla kulmat niin ettei puolla, ja sitten vasta suunnata.
Auton jousituksen korkeuserot joutuu korjaamaan esim. etuiskarin säädöllä (tai jousen laippaahan se sokka säätää)
Auton jousituksen korkeuserot joutuu korjaamaan esim. etuiskarin säädöllä (tai jousen laippaahan se sokka säätää)
wiimax.fi
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Hellouz!
Todella hyvä kysymys.
Jo aiemman katiskan (W210) hävityksen jälkeen tuli hankittua kokemusta Japanilaisesta ja Ruotsittaresta. Eivät olleet samalla tasolla lähellekkään ajettavuudeltaan mutta päästiinpähän paljon vähemmällä tuskalla ja verenpaineella. Uskoisin myös Ameriikkalaiseen moikarointimalliin.
Saksalaiset eivät vaan toimi niinkuin auton tulee ... nimim. kokemusta on
Todella hyvä kysymys.
Jo aiemman katiskan (W210) hävityksen jälkeen tuli hankittua kokemusta Japanilaisesta ja Ruotsittaresta. Eivät olleet samalla tasolla lähellekkään ajettavuudeltaan mutta päästiinpähän paljon vähemmällä tuskalla ja verenpaineella. Uskoisin myös Ameriikkalaiseen moikarointimalliin.
Saksalaiset eivät vaan toimi niinkuin auton tulee ... nimim. kokemusta on
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:...