211:n etureaktiotangon puslatyypit

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

211:n etureaktiotangon puslatyypit

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Onko korjaamoilla huomattu, millaiset sisäpuslat tulee nykyään 211:n etureaktiotangoissa? Onko ne vielä hydrauliset vai onko ne taas kumiset? Parissa saksalaisessa verkkokaupassa näyttävät nykyään myyvän Lemförderitkin kumipuslilla (ei hydraulisilla).

Liekö puslatyypeillä kuinka paljon eroa kestoltaan / muulla tavalla?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Itse vaihtelin talvella reaktiotangot eteen ja kyllä mulla oli ainakin MB:n alkuperäiset puslat myös valettua kumia.
Tilalle laitoin saksalaisvalmisteet, mitkä erosi sen verta alkuperäisestä, että puslaan oli jätetty 2 aukkoa. Ilmeisesti antaa kumin elää enemmän? Vanhat puslat oli ympäriinsä halki...
Aika näyttää kestävyyden, 2 vuoden takuu noissa ainakin oli ja hintaa parilla toimituksineen yhden motonetin tarvikeosan verta :)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ahaa. Ite vaihdoin viime keväänä vänkärin puolen ja silloin Lemförder tuli hydraulisena. Nyt hommasin TRW:n ja se oli kumipuslalla.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 alusta”