Käynnistys seisonnan jälkeen
Käynnistys seisonnan jälkeen
Nyt ois pari kuukautta sec ollu pihalla ajamatta ja pitäs käyntiin houkutella se, että sais talliin ajettua. Käyntiin ei tunnu lähtevän, mut eikös näissä ollu ongelmia kun ne seisoo pitkään? Sen verran tutkin, että kipinä tulee ainakin vaan pumppu ei tainnu puhua mitään. Onko näihin ihan selvät ohjeet mitä tarkistaa ja putsailla, että sais tulille.
MB W126 500 sec '83
MB W124 300 ce '88
MB W210 320 cdi '01
Dodge Ram Maxiwagon b350 '78
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
MB W124 300 ce '88
MB W210 320 cdi '01
Dodge Ram Maxiwagon b350 '78
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 03.1.2012 22:14
Voisin kanssa tähän tunkea sekaan vaikka onkin jo vanha postaus (en rohjennut uuttakaan tehdä)
Sama homma että seisonnan jälkeen ei käynnisty:
- valot ja viisarit värähti kun avainta käänsi
- ja kun käänsi loppuun kuului pieni napsahdus
- nyt ei värähdä enää mikään, ei syty valot, nada
/akku on kunnossa kun useammalla kokeilin
Sama homma että seisonnan jälkeen ei käynnisty:
- valot ja viisarit värähti kun avainta käänsi
- ja kun käänsi loppuun kuului pieni napsahdus
- nyt ei värähdä enää mikään, ei syty valot, nada
/akku on kunnossa kun useammalla kokeilin
Sulla onkin sitten vähän enemmän jumiutunu. Itellä toimi kun käytti kaikki releet pois ja putsaili ne, sitten putsasin pumpun kosketuspinnat ja avot!Sekkiläinen kirjoitti:Voisin kanssa tähän tunkea sekaan vaikka onkin jo vanha postaus (en rohjennut uuttakaan tehdä)
Sama homma että seisonnan jälkeen ei käynnisty:
- valot ja viisarit värähti kun avainta käänsi
- ja kun käänsi loppuun kuului pieni napsahdus
- nyt ei värähdä enää mikään, ei syty valot, nada
/akku on kunnossa kun useammalla kokeilin
Veikkaisin, että herkistelemällä ja putsailemalla paikat hörähtää sullakin käyntiin.
MB W126 500 sec '83
MB W124 300 ce '88
MB W210 320 cdi '01
Dodge Ram Maxiwagon b350 '78
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
MB W124 300 ce '88
MB W210 320 cdi '01
Dodge Ram Maxiwagon b350 '78
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Yhtä saappia kerran ihmettelin aikani kun ei välillä virkannu mitään, välillä taas käynnisty ilosesti. Lämpötilalla oli vaikutusta. Lukon pohja, P/N katkaisija, aivolaatikot, startti yms. tsekattu/uusittu aiemmin ja ite syynätty uudelleen. Syyksi paljastui Defan hälärit, jotka osittain poistettu. Ei tarroja lasissa, ei sireeniä, ei ylimääräsiä tutka-antureita tai katkaisijoita tai jälkeäkään että olisi ollut jne. Niin vain lopulta löyty hanskalokeron takaa häly-/ajonestopurkki jonka sisällä piirikortilla yksi murtunut juotos.Erew126 kirjoitti:Huomoida kannattaa myös murtohälyttimet, jos autossa on moisia
Itselläni on tuo DEFAn jälkiasennetu paska aiheuttanut starttiongelmia yms. joskus pidemmän seisonnan jälkeen.

Väärän väriset nippusiteet kavalsi asennuksen.


Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 03.1.2012 22:14
Voisikohan startin solenoidi kikkailla? Joku hämärä muistikuva kummittelee että näissä on jotenkin tyypillistä pitkän seisonnan jälkeen.Easy Rider kirjoitti:Erew126 kirjoitti:Huomoida kannattaa myös murtohälyttimet, jos autossa on moisia
Noh itsellä on myös joku hälylaitteisto (silloin tällöin tykkää vilkautella vilkkuja omin päin). Olisko vinkkiä miten kyseisen paskan saisi tapettua mahdollisimman helposti?