Ongelma on se että ei lähde kylmänä käyntiin ennen pitkää sahausta ja sit kun lähtee niin ei kestä kaasua vaan rökeltää kunnes lämpeää. Lämpimänä lähtee hyvin käyntiin, mutta yks kaks saatta kierrokset heitää 800->2000 rpm ja ei heti tottele kaasuun. Kone on vaihdettu kaikkine apulaitteineen(jossa toimi moitteettomasti) vm-85 sekistä omaani vm-83 sekkiin, jonka jälkeen ongelmat alkoi saman tien. En usko että vaihdetussa koneen (K-JET) komponenteissa on vika? Vaihdoin kylmäkäynnistyssuuttimen varmasti toimivaan, mittasin tulevan virran OK. Lämpövastuksen vastus kuumana ja kylmänä mitattu ja OK. Bensansuodin vaihdettu ja tankki putsattu.Sytytysennakko tarkistettu. KYSYMYS KUULUU ASIANTUNTIJAT ?
- pitääkö bensapumppu käynnistyä sytytysvirta kytkettynä kylmänä ja lämpimänä,voiko olla ehtoopuolella eikä anna tarpeeksi painetta
- oisko ohjauspaineen säädin väsähtänyt, bimetaali ei säädä
- alipainevuodot, silmämääräisesti tarkastettu
- joku eri boxi vm-83 vs-85(vm-85 vielä k-jet)
- jotain ihan muuta ???
Kiitokset jo etukäteen
SEC kylmäkäynnistys/tyhjäkäynnin humppaus
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55