W 126 MB300 SE
W 126 MB300 SE
EI mese käynnisty millään voisiko olla bensa pumpun rele tai virta ongelma , kipinä on mutta heikko.
Jos konehuoneesta irrottaisi bensan paluu letkun näkisi tuleeko mitään,
Voisiko olla vettä jossain.
Jos konehuoneesta irrottaisi bensan paluu letkun näkisi tuleeko mitään,
Voisiko olla vettä jossain.
Re: W 126 MB300 SE
Kokeile mieluummin irrottaa ilmanpuhdistaja ja antaa bensahuikat suoraan "lautaselle." Jos kipuna on heikko, se saattaa olla puristuksessa olematon.tasoileri kirjoitti:kipinä on mutta heikko.
Jos konehuoneesta irrottaisi bensan paluu letkun näkisi tuleeko mitään,
Voisiko olla vettä jossain.
Jottet vain olisi samassa jamassa kuin minä, sytkäboksi rikki.
Huriseeko bensapumput kun käännät virrat päälle?
W126
Kaadoin lautaselle ei käynnistynyt ,aikansa kaasupoljin pohjassa niin yrittelee mutta ei käynnisty.
Täällä hyvä remonttikeli -20 celsiusta pitänee katsoa bensapumpun rele,
en tiedä voisi olla sytkäpoksikin vaikka ajoin ennen suodattimen vaihtoa tosin tyhjäkäynti oli jo hävinnyt sekä kun painoi kaasun pohjaan katkaisi.
Täällä hyvä remonttikeli -20 celsiusta pitänee katsoa bensapumpun rele,
en tiedä voisi olla sytkäpoksikin vaikka ajoin ennen suodattimen vaihtoa tosin tyhjäkäynti oli jo hävinnyt sekä kun painoi kaasun pohjaan katkaisi.
W126
Noniin Bensa nousee ja kiertää käytin meno ja paluu putkea irti.Kipinä on sellainen punaine heikko tulppa vähän höyryää eikä kipinä kärkivälissä jos ilmaa sais luulis kipinän olevan kuitenkin paremman.Kiitos vinkistä jos huomaat jotain niin kirjoita!!!
Mitäs sanoo puola? Onko yleismittaria? Kertokaa viisaat paremmat lukemat ja menetelmät, mutta täällä näyttää ehjä puola "pikku napojen välistä" 5-6Ohm, "Puolanjohdon ja pikkunapojen välillä" 9-10Kohm. Voiko noin tarkistaa puolan kunnon kovuutta, en tiedä, mutta ehjä anta tuollaisia lukemia.
Toivon edelleen, että vika ei ole sytkäboksissa.
Toivon edelleen, että vika ei ole sytkäboksissa.
w126
Tarkastan laturin heti huomenna on muuten mahdollinen onko mahdollista että laturista johtuu kun tyhjä käynti katosi ensin ja kun painoin kaasun pohjaan myös sammui ajoinneljäpäivää välikaasulla oli muuten taitolaji,sitten teki täydellisen lakon,"kuten olen aiemmin kertonut"Yön kun roikassa niin aamulla kerran hörähtää sammuu!!!?
W126
Käytin hiilisiltaa pois oli sentin verran hiilenpäitä näkösillä painoin ruuvitaltalla noin millin lisää hiilisilta takaisin paikalleen Mese lähti käyntiin,Mutta käy vain kierrosluvuilla 1000-4000 rpm/min,ei siis joutokäyntiä .
Voisiko juuri olla lataus ongelma!!!????
Voisiko juuri olla lataus ongelma!!!????
En usko että on latauksesta kiinni tuo homma....
Jos kerran olet sillä useamman päivän ajellut ja käynnistellyt niin olisi akusta potku loppunt jo moneen kertaan.
Oletko tarkistanut ylijännitesuojareleen sulakkeita?
Rele löytyy ässästä rintapellistä siitä abs-boxin vierestä.
Kirkas rele jossa yksi tai kaksi sulaketta päällä läpinäkyvän kannen alla.
Jos kerran olet sillä useamman päivän ajellut ja käynnistellyt niin olisi akusta potku loppunt jo moneen kertaan.
Oletko tarkistanut ylijännitesuojareleen sulakkeita?
Rele löytyy ässästä rintapellistä siitä abs-boxin vierestä.
Kirkas rele jossa yksi tai kaksi sulaketta päällä läpinäkyvän kannen alla.
w126
Oli yksisulake ehjä on, kumma vika kone käy 700 rpm katkoo, kierrokset 1500 rpm kone käy tasaseen taas kun 3000 rpm ylöspäin niin katkoo ei siis edelleenkään tyhjä käyntiä!!
Kuinkaranttu rivikutonen tulpista.
Vai ilmavika K_jetronicissa?
PS:Antakaa arvioita joku tietää vian varmasti.
Käyntiin kummiskin lähti kun käytin hiilisiltaa irti!!
Kuinkaranttu rivikutonen tulpista.
Vai ilmavika K_jetronicissa?
PS:Antakaa arvioita joku tietää vian varmasti.
Käyntiin kummiskin lähti kun käytin hiilisiltaa irti!!
W126
Nyt on vaihdettu polttoainesuodatin Virranjakajankansi/pyörijä sekä Tulpat
ei tyhjä käyntiä mutta kierroksia rupes mylly ottamaan,
voisiko olla tulpanhatut sököt tai kosteutta virran jakajassa entinen kansi
oli kuin öljykostea pieniä hius halkeamia?
Jos joku osaisi sanoa jotain olisin kiitollinen vinkeistä![/i]
ei tyhjä käyntiä mutta kierroksia rupes mylly ottamaan,
voisiko olla tulpanhatut sököt tai kosteutta virran jakajassa entinen kansi
oli kuin öljykostea pieniä hius halkeamia?
Jos joku osaisi sanoa jotain olisin kiitollinen vinkeistä![/i]
W126
Nyt se vika alkaa häämöttää Bensa pumppu toimiisatunnaisesti,
löysin releen kun sitä liikuttaa pumppu pyörähtää joskus.
Katsoin yleismittarilla pumpulta virta tuli pumppu ei pyörinyt.sulakkeita en löytänyt.
Toivoisin tähän neuvoja ja kommentteja kiitos!
löysin releen kun sitä liikuttaa pumppu pyörähtää joskus.
Katsoin yleismittarilla pumpulta virta tuli pumppu ei pyörinyt.sulakkeita en löytänyt.
Toivoisin tähän neuvoja ja kommentteja kiitos!
Re: W126
tasoileri kirjoitti:Tinaukset olivat hyvät releellä mutta missähän on sulakkeet ei satu silmään.
Tämä on vm:1986 ei pumppuhurise /vaikkakin yksikaveri sanoi että startatessa hurisi.
Sulakerasian kannen merkinnöissä ei mainita erikseen bensapumppua, joten olen taipuvinen olettamaan, että releen sulake on ylijännitesuojareleen sulake.
W126
Näin saattaa olla Löysin netistä täydellisen k-jetronicin ohjeen se tosin on ww golffille mutta saqmahan se on mesessäkin.
siinä neuvotaan jopa nastat releeltä kuinka rele ohitetaan!
Mutta kuka tietää mitkä nastat mesessä??
siinä neuvotaan jopa nastat releeltä kuinka rele ohitetaan!
Mutta kuka tietää mitkä nastat mesessä??
W126
Näin saattaa olla Löysin netistä täydellisen k-jetronicin ohjeen se tosin on ww golffille mutta saqmahan se on mesessäkin.
siinä neuvotaan jopa nastat releeltä kuinka rele ohitetaan!
Mutta kuka tietää mitkä nastat mesessä??
siinä neuvotaan jopa nastat releeltä kuinka rele ohitetaan!
Mutta kuka tietää mitkä nastat mesessä??
Re: W126
Sanoisin, että älä ohittele relettä, ei se siellä turhan takia ole. Melkein kehottaisin, että ala katselemaan bensapumppuja, ne ei maksa mahdottomia suhteessa releeseen. Muukin merkki kuin Bosch välttää.tasoileri kirjoitti:Näin saattaa olla Löysin netistä täydellisen k-jetronicin ohjeen se tosin on ww golffille mutta saqmahan se on mesessäkin.
siinä neuvotaan jopa nastat releeltä kuinka rele ohitetaan!
Mutta kuka tietää mitkä nastat mesessä??
Releen hommiin taitaa kuulua mm. polttoaineen syötön katkaiseminen vaara- ja ongelmatilanteissa, eli en suosittele sitä ohittamaan.
Rele 100-150e uutena - pumput 100e/ kpl - uutena?
W126
Apua oli kovasti Heitin lankalla releellä nastat pumppu rupesi pyörimään,
rele takaisin paikalleen Mese hörähti käymään,
mutta tyhjäkäynti heikko tahtoo sammahdella näinköhän ennakko olis
muuttunut uusien osien laiton myötä.
Miten säätö tapahtuu Mesessä Karkeesti ??
Sitten vielä miten polttoainetankin sisäiseen siirto pumppuun pääsee käsiksi?
rele takaisin paikalleen Mese hörähti käymään,
mutta tyhjäkäynti heikko tahtoo sammahdella näinköhän ennakko olis
muuttunut uusien osien laiton myötä.
Miten säätö tapahtuu Mesessä Karkeesti ??
Sitten vielä miten polttoainetankin sisäiseen siirto pumppuun pääsee käsiksi?