Jees, minäkin aloitan nykyään aina kalleimmasta ja testeriin en vie enää ikuna.
On tullu niitä pettymyksiä, testeriin, vaihetaan jotain kallista....ei toimi, testeriin, ei näytä mitään....sähkökynä....ai tuo kallis pitää kanssa vaihtaa.
Loppuviimeksi sen toisen kalliin osan olisi voinut jättää vaihtamatta
Näin olisi säästynyt puolet kuluissa ja parhaimmillaan 2 ylimäärästä korjaamoreissua. Ja kun tämmöstä on käyny 4 kertaa samalla korjaamolla niin tästedes aloitan vaihtamalla suoraan sen kalleimman osan, se se on kumminkin ja muut pikkuhäikät saa odottaa vielä viikatemiestä kunnes hajoavat lopullisesti.
Tämän merkkikorjaamon tyyli on että jos flekti ei pyöri ja vie korjattavaksi niin ne soittaa että tässä on viallinen takapöntönkannake, vaihdetaanko. Muuten hyvä mutta kun se flekti jää korjaamatta.
Viime taistelussa maahantuojan kommentti oli että vie takaisin ja ne korjaa sitä niin kauan että se ko. vika tulee kuntoon, vaihtakoon sitten vaikka keulamerkin ja rekisterikilven valon väliltä kaiken, laskuttaa ne ei enää voi kun ovat alunperin diagnoosinsa tehneet ja vika ei korjaantunut vaan on jossain muualla.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)