ABS-temppuilee vieläkin. Valo syttyy kun lähtee ajamaan ja vauhti nousee yli 10km/h. Viittaa anturiin, eikö niin?
ABS-anturit on kahteen kertaan putsattu. Tosin kehän hammaspintoihin ei ylety takakautta ja en ole alkanut purkamaan koko hoitoa.
Ylijänniterele on kokeiltu uudella (uusi oli 6-napainen 201 alkuinen, vanha on 4-napainen, ei vaikutusta abs-valoon)
Jarrutlevyt uusittu taakse, palat joka satulaan ja jarrut ilmattu.
Uusi 70amp akku, joten jännnitteen pitäisi pysyä.
Jarruvalokytkin uusittu, toimii moitteitta
Loppuviikosta huoltomiehen kanssa avataan ABS-pumppu, kokeillaan suoraan virralla, alkaako pumppu pyörimään. Huoltomiehen veikkaus oli siis jumissa oleva ABS-pumppu.
Alkaapi ideat loppua. Ja osaako kukaan sanoa varmasti, pitääkö ABS-valo nollata. Jotkut sanovat, ettei näin vanhoissa ole vikamuistia, jotkut sanovat että pitää nollata.
