w211 E280cdi pitkä startti

Vastaa Viestiin
joselina
Viestit: 58
Liittynyt: 10.7.2006 16:38
Paikkakunta: Uki

w211 E280cdi pitkä startti

Viesti Kirjoittaja joselina »

E280cdi vm 2007 pitkä startti aina yön jälkeen oli lämmin, tai kylmä.
Pyörii 5-10 kierrosta ennenkuin käy, muuten ei mitään ongelmia.
Toisella foorumilla jotkut ovat vaihtaneet polttoaineletkuja ja tullut sillä kuntoon ja siltä se vaikuttaakin, että polttoaineen pinta laskisi hiukan ja moottori ei saisi heti polttoainetta ??
Onko muilla kokemuksia E280 / E320cdi V6 pitkästä startista ?
Mikähän paja osais tommosen korjata ?
DieselMB
Viestit: 82
Liittynyt: 27.1.2006 11:05
Paikkakunta: Tampere

Samaa vaivaa

Viesti Kirjoittaja DieselMB »

Syksyä kohden on pahentunut tuo taipumus, hehkun merkkivaloja ei jää kiilumaan startin jälkeen tms. Onko foorumilla tietoa, mistä letkuista kannattaisi sitä ilmavuotoa lähteä etsimään?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Niistä mitkä tulee siihen korkea paine pumppulle
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

onko startti hhimmentyny..ei saa tarpeeksi kierroksia käynnistyäkseen.töissä v6 diesel sprintter.sanoivat veholla et tarvii startin pyörittää tiettyyn kierroksiin motukka ennenku antaa käynnistyä..startin vaihdon jälkeen ei käynnistys ongelmia ole ollu.tie sit näistä hlö malleista ja itellä pitkä moottori omas 211:s
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

nonni,olipa se vanha keskustelu;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”