Apua sähkövikaan?
Apua sähkövikaan?
Moro, tuli hankittua - 03 vuoden e 240.
Noh auto muuten pelaa hyvin mutta, on tullut huomattua että keskuslukitus ei toimi kunnolla, useasti pomppaa lukitustappi ovessa ylös/alas useasti ja jää loppujenlopuksi auki.
Sitten toinen asia, radio jää päälle vaikka auto sammutettu, avaimet pois virtalukosta ja ovet lukossa. Tänäänkin auto seisonut parkkipaikalla työpäivän ajan ja päällä oli. Tähän apuja?
Noh auto muuten pelaa hyvin mutta, on tullut huomattua että keskuslukitus ei toimi kunnolla, useasti pomppaa lukitustappi ovessa ylös/alas useasti ja jää loppujenlopuksi auki.
Sitten toinen asia, radio jää päälle vaikka auto sammutettu, avaimet pois virtalukosta ja ovet lukossa. Tänäänkin auto seisonut parkkipaikalla työpäivän ajan ja päällä oli. Tähän apuja?
Re: Apua sähkövikaan?
Lukosta on pikku jousi poikki. Uusi jousi (kiinalaiset tekee) tai uusi lukko (alkuperäisosa).
Radiojuttu ei ole tavallinen ongelma, olisikohan jokin oma kytkentä tehty joskus. Radio kuitenkin alkuperäinen ?
Radiojuttu ei ole tavallinen ongelma, olisikohan jokin oma kytkentä tehty joskus. Radio kuitenkin alkuperäinen ?
wiimax.fi
Voisko radiokin liittyä oveen?
Mulla CL:ssä kanssa jäi kerran radiot ja mittaristot päälle, kun olin "huolimattomasti" avannut kuskin oven. Eli vetänyt kahvasta juuri'ja'juuri sen verran että ovi aukesi. Tällöin myös lukkoon meneminen on tuuripeliä. Nyt kun oon oppinut vetämään kahvan loppuun asti avattaessa, ei ole minkäänlaisia häiriöitä ollut.
Njaa... Nyt kun miettii niin taitaa ed.main. kuvailu sopia vaan KeylesGo Mersuihin jotka nuuhkivat ovesta millon virrat sammutetaan. En jaksa kumittaa tekstiä.
Mulla CL:ssä kanssa jäi kerran radiot ja mittaristot päälle, kun olin "huolimattomasti" avannut kuskin oven. Eli vetänyt kahvasta juuri'ja'juuri sen verran että ovi aukesi. Tällöin myös lukkoon meneminen on tuuripeliä. Nyt kun oon oppinut vetämään kahvan loppuun asti avattaessa, ei ole minkäänlaisia häiriöitä ollut.
Njaa... Nyt kun miettii niin taitaa ed.main. kuvailu sopia vaan KeylesGo Mersuihin jotka nuuhkivat ovesta millon virrat sammutetaan. En jaksa kumittaa tekstiä.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Mulla on W169 tai mikä aakkonen se nyt onkaan jousia. Saa ilmatteeksi jos tarvii. Tilasin siskon autoon., mutta ennenkuin kerkesin vaihtaa ne tuolla 400km päässä niin se oli vieny sen huoltoon ja ne tehneet sille jotain.
Nämä jouset siis korjaa sen "sarjatuli" pompottelun.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jeps kiitos vastauksista. Kyllä radio on alkuperäinen, pitää irrooittaa ja katsoa johdot ja vaihtaa tuo jousi/lukko
Missäköhän jouset sijaitsee, itse tampereeltaAK47 kirjoitti: ↑18.5.2022 15:15Mulla on W169 tai mikä aakkonen se nyt onkaan jousia. Saa ilmatteeksi jos tarvii. Tilasin siskon autoon., mutta ennenkuin kerkesin vaihtaa ne tuolla 400km päässä niin se oli vieny sen huoltoon ja ne tehneet sille jotain.
Vantaallahan nämä jouset on. Pitäisi kyllä käydä Tampereella jossain vaiheessa jos ei ole kiirettä. Postillakin voi toki lähetellä. Kannattaa toki selvittää että jouset varmasti käy.Jjw211 kirjoitti: ↑18.5.2022 15:57Missäköhän jouset sijaitsee, itse tampereeltaAK47 kirjoitti: ↑18.5.2022 15:15Mulla on W169 tai mikä aakkonen se nyt onkaan jousia. Saa ilmatteeksi jos tarvii. Tilasin siskon autoon., mutta ennenkuin kerkesin vaihtaa ne tuolla 400km päässä niin se oli vieny sen huoltoon ja ne tehneet sille jotain.
https://www.ebay.com/itm/322415137767?e ... SwTu9foYBa
Tossa on saman näköisiä. 4 kierrettä yläpuolella ja 3 alapuolella ja päät sojottaa erisuuntiin pituus suunnassa.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jees mä selvittelen, ite olisin ensi viikolla sinnepäin tulossa, ollaan kuulolla.AK47 kirjoitti: ↑18.5.2022 16:59Vantaallahan nämä jouset on. Pitäisi kyllä käydä Tampereella jossain vaiheessa jos ei ole kiirettä. Postillakin voi toki lähetellä. Kannattaa toki selvittää että jouset varmasti käy.Jjw211 kirjoitti: ↑18.5.2022 15:57Missäköhän jouset sijaitsee, itse tampereeltaAK47 kirjoitti: ↑18.5.2022 15:15
Mulla on W169 tai mikä aakkonen se nyt onkaan jousia. Saa ilmatteeksi jos tarvii. Tilasin siskon autoon., mutta ennenkuin kerkesin vaihtaa ne tuolla 400km päässä niin se oli vieny sen huoltoon ja ne tehneet sille jotain.
https://www.ebay.com/itm/322415137767?e ... SwTu9foYBa
Tossa on saman näköisiä. 4 kierrettä yläpuolella ja 3 alapuolella ja päät sojottaa erisuuntiin pituus suunnassa.