Vanhan taxin osto
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 10.3.2018 22:30
- Paikkakunta: Kuopio
Vanhan taxin osto
Moro mersu kansa!
Asiallisia ja rehellisiä mielipiteitä otetaan vastaan mersun hankintaa ajatellen.
Eli kiikarissa olisi 220 E CDi 2006 vm, ajettu juuri sisään eli 440tkm, entinen taxi, 7 paikkainen joka meille välttämätön. Siisti peltinen ei ruostetta ja huollot tehty kunnolla kun työ käytössä ollut.
Onko mitään järkeä hankkia?
Olisi talouden eka mersu.
Asiallisia ja rehellisiä mielipiteitä otetaan vastaan mersun hankintaa ajatellen.
Eli kiikarissa olisi 220 E CDi 2006 vm, ajettu juuri sisään eli 440tkm, entinen taxi, 7 paikkainen joka meille välttämätön. Siisti peltinen ei ruostetta ja huollot tehty kunnolla kun työ käytössä ollut.
Onko mitään järkeä hankkia?
Olisi talouden eka mersu.
Mikäjottei. Kilsat pienet ollakseen vanha taksi, kannattaa varmistella historiaa. 7-paikkaisuus on näissä vähän sellainen asia, että viranomaisesta riippuu saisiko niitä lisäpenkkejä edes käyttää vai ei, otteessa todennäköisesti lukee paikkalukuna 5, ja nykylain mukaan kun ei saa kuljettaa enempää. Se on sitten eri asia puuttuuko siihen kukaan, meillä ei ainakaan osunut ikäviä poliiseja kohdalle. 

X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
En pidä kilometrejä mitenkään kohtalokkaina. Meillä on -05 270cdi farkku jolla ajettu saman verran, olen ollut autoon tyytyväinen.
Huolto- ja korjaushistoria on toki olennainen asia, eikä tällainen kokonaisuutena viaton auto ole - alustan niveliä, ilmajousituksen osia ym. joutuu aika ajoin vaihtamaan.
Huolto- ja korjaushistoria on toki olennainen asia, eikä tällainen kokonaisuutena viaton auto ole - alustan niveliä, ilmajousituksen osia ym. joutuu aika ajoin vaihtamaan.
wiimax.fi
Jos auto on ollut 12 vuotta taksina ja oikeasti on ajettu 440 tkm, eli alle 40 tkm/vuosi, herää ainakin minulla jotain kysymyksiä. Voihan olla, että auto on ollut paikkakunnalla, jossa ajoa on todella vähän. Lähinnä koulukyytejä on vissiin ajeltu ja lyhyitä ns. KELA-matkoja. Jos taas ei ja vähäinen ajo johtuu siitä, ettei isäntä ole noudattanut ajovuorolistaa, sitä ihmettelee, mitä muutakin on jäänyt noudattamatta? Taksissa ei tuollaislla kilometreille ihme tienesteihin pääse ja maksut juoksevat kuitenkin, joten säästämiskiusausu on saattanut iskieä ylläpidossakin.
Muutenhan kilometrit eivät hyvin huolletulle autolla ole mitenkään ylivoimaiset. Kuten Dealer totesi, viettomia autoja ei ole. On kuitenni autoja, joiden viat johtuvat luonnolisesta kulumisesta ja ovat kustannuksiltaa siedettäviä korjata.
Muutenhan kilometrit eivät hyvin huolletulle autolla ole mitenkään ylivoimaiset. Kuten Dealer totesi, viettomia autoja ei ole. On kuitenni autoja, joiden viat johtuvat luonnolisesta kulumisesta ja ovat kustannuksiltaa siedettäviä korjata.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 10.3.2018 22:30
- Paikkakunta: Kuopio