Adoptoitu CLS350 -05
Adoptoitu CLS350 -05
Tervehdys,
Tuli maksettua vähän paperirahaa tuollaisesta 109tkm ajetusta -05 CLS350 mersusta.
Auto on aivan järjettömän hyvässä kunnossa, käytännössä voisin valehdella sen olevan uusi.
Auto tuli minulle -44 syntyneeltä herralta saksasta. Hän osti sen aikoinaan uutena ja lähinnä palvellut autotallissa koristeena. Huollot luonnollisesti kaikki merkkiliikkeessä.
Tässä autossa on täysi airmatic alusta kuten tuossa nykyisessä eemelissäkin mutta ilmeisesti tästä löytyy myös ne SBC jarrut. JArru tuntuma on todella hyvä, ainoastaan oudoksuntaa herättää pieni värinä/ särinä joka toisinaan välittyy jarrupolkimeen ja sitäkautta omaan töppöseen. Kuulunee asiaan vai kuuluuko?
Autossa syttyi kertaalleen moottorin ja sain yleisellä testerillä sain koodiksi P0128 - Coolant temperature below Thermostat regulating temperature.
Liekkö aiheuttajana termostaatti vaiko jäähdytysnesteenlämpötilan sensori. Moottorin lämmöt oli maantie ajossa noin 60 kieppeillä mutta taajamassa nousi sitten normaaliin eli sinne 80 tuntumaan.
Auto yllättävän hyvä ajaa 245/40/18 + 275/35/18 renkaillakin. Tietysti uraisilla teillä hieman muljuaa mutta paremmalla pinnalla kulkee todella nätisti ja äänettä.
Talvirenkaat autoon löytyy mutta moottorinlämmitin ja sisähaara autoon täytyy laittaa syksyn mittaan. Kiertovesipumpullinen letkulämmitin lienee aika hyvä vaihtoehto.
Hieno laite kaikinpuolin, millaisia kokemuksia muilla?
Tuli maksettua vähän paperirahaa tuollaisesta 109tkm ajetusta -05 CLS350 mersusta.
Auto on aivan järjettömän hyvässä kunnossa, käytännössä voisin valehdella sen olevan uusi.
Auto tuli minulle -44 syntyneeltä herralta saksasta. Hän osti sen aikoinaan uutena ja lähinnä palvellut autotallissa koristeena. Huollot luonnollisesti kaikki merkkiliikkeessä.
Tässä autossa on täysi airmatic alusta kuten tuossa nykyisessä eemelissäkin mutta ilmeisesti tästä löytyy myös ne SBC jarrut. JArru tuntuma on todella hyvä, ainoastaan oudoksuntaa herättää pieni värinä/ särinä joka toisinaan välittyy jarrupolkimeen ja sitäkautta omaan töppöseen. Kuulunee asiaan vai kuuluuko?
Autossa syttyi kertaalleen moottorin ja sain yleisellä testerillä sain koodiksi P0128 - Coolant temperature below Thermostat regulating temperature.
Liekkö aiheuttajana termostaatti vaiko jäähdytysnesteenlämpötilan sensori. Moottorin lämmöt oli maantie ajossa noin 60 kieppeillä mutta taajamassa nousi sitten normaaliin eli sinne 80 tuntumaan.
Auto yllättävän hyvä ajaa 245/40/18 + 275/35/18 renkaillakin. Tietysti uraisilla teillä hieman muljuaa mutta paremmalla pinnalla kulkee todella nätisti ja äänettä.
Talvirenkaat autoon löytyy mutta moottorinlämmitin ja sisähaara autoon täytyy laittaa syksyn mittaan. Kiertovesipumpullinen letkulämmitin lienee aika hyvä vaihtoehto.
Hieno laite kaikinpuolin, millaisia kokemuksia muilla?
Re: Adoptoitu CLS350 -05
Pientä tärinää tuntuu, kun pumppu kehittää painetta järjestelmään.Jumpstart kirjoitti:JArru tuntuma on todella hyvä, ainoastaan oudoksuntaa herättää pieni värinä/ särinä joka toisinaan välittyy jarrupolkimeen ja sitäkautta omaan töppöseen. Kuulunee asiaan vai kuuluuko?
Kansahan tunnetusti vaatii kuvia.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Ei tässä hekuman keskellä ole ehtinyt kuviakaan napsimaan. Ei ole joutanut kuin hymyilemään ja hivelemään autoa. Tässä nyt yksi kun tähtikeula parivaljakko on matkalla takaisin kotiin. Lisää kuvia pitää ottaa kunhan keli taas hieman muuttuu kesäisempään suuntaan.

Huomaa että auto on ollut henkilöllä joka on auto ihminen. Esimerkiksi oven kynnys listat ovat täysin naarmuttomia, ei ole laahattu kengillä vaan jalat on nostettu aina reilusti sisälle.
Hymyä lisää tuo täysin nahkainen tikattu kojelauta ja keskikonsoli.
WIS antaa tällaisen datacardiksi
SA code:
200A LEATHER
201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
216L DUESSELDORF BRANCH
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
231 GARAGE DOOR OPENER
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
282 THROUGH-LOADING FEATURE VIA ARMREST IN REAR
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
475 TIRE PRESSURE MONITOR (TPM) HIGH LINE/MID LINE
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
619 CORNERING ILLUMINATION
775U BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT
805 YEAR OF MODIFICATION
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 INTERIOR SAFEGUARD
889 KEYLESS - GO
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
H05 LAUREL WOOD VERSION, GLOSSY
M272 V6-GASOLINE ENGINE M272
M35 DISPLACEMENT 3.5 LITER
R34 LT. ALLOY WHL. MULTI-SPOKE DES. 18" W/ MIXED TIRES

Huomaa että auto on ollut henkilöllä joka on auto ihminen. Esimerkiksi oven kynnys listat ovat täysin naarmuttomia, ei ole laahattu kengillä vaan jalat on nostettu aina reilusti sisälle.
Hymyä lisää tuo täysin nahkainen tikattu kojelauta ja keskikonsoli.
WIS antaa tällaisen datacardiksi
SA code:
200A LEATHER
201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
216L DUESSELDORF BRANCH
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
231 GARAGE DOOR OPENER
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
282 THROUGH-LOADING FEATURE VIA ARMREST IN REAR
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
475 TIRE PRESSURE MONITOR (TPM) HIGH LINE/MID LINE
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
619 CORNERING ILLUMINATION
775U BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT
805 YEAR OF MODIFICATION
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 INTERIOR SAFEGUARD
889 KEYLESS - GO
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
H05 LAUREL WOOD VERSION, GLOSSY
M272 V6-GASOLINE ENGINE M272
M35 DISPLACEMENT 3.5 LITER
R34 LT. ALLOY WHL. MULTI-SPOKE DES. 18" W/ MIXED TIRES
Kiitoksia.
Enpäs osaa tuohon tasapainoakseli juttuun sanoa mitään. Millaisesta jumpasta on kysymys ja kuinka se oireilee?
Auto itsessään kehrää äänettä enkä ole nyt 300km kokonaiskilometrien aikana havainnut mitään epätavallista käyttäytymistä missään.
Huoltokirja ja manuaalit on luonnollisesti saksaksi, eikä saksa itsessään taivu ollenkaan. Katsoin vain huoltokirjan että kaikki huollot on tehty ajallaan ja aina mersun toimesta. Viimeisin merkintä on saksasta 96tkm kohdalla.
Luonnollisesti toivon että CLS järjestäisi vähän vähemmän jumppaa kuin tuo eemeli. Kuluvaa osaa kaikki, mutta harmillisesti kaikki meni kuukauden välein, eikä korjattavat osat olleen ihan halvimmasta päästä.
Enpäs osaa tuohon tasapainoakseli juttuun sanoa mitään. Millaisesta jumpasta on kysymys ja kuinka se oireilee?
Auto itsessään kehrää äänettä enkä ole nyt 300km kokonaiskilometrien aikana havainnut mitään epätavallista käyttäytymistä missään.
Huoltokirja ja manuaalit on luonnollisesti saksaksi, eikä saksa itsessään taivu ollenkaan. Katsoin vain huoltokirjan että kaikki huollot on tehty ajallaan ja aina mersun toimesta. Viimeisin merkintä on saksasta 96tkm kohdalla.
Luonnollisesti toivon että CLS järjestäisi vähän vähemmän jumppaa kuin tuo eemeli. Kuluvaa osaa kaikki, mutta harmillisesti kaikki meni kuukauden välein, eikä korjattavat osat olleen ihan halvimmasta päästä.
mun mielestä nyky mersuista nätein korimalli!ehkä mäkin tollasen ostan vuoden 2035 paikkeilla 

3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Termari täytyisi vaihtaa uuteen. Sytytti moottorin merkkivalon ja vika paikantui termariin. Ei nosta lämpöjä kuin jonnekkin 60+ kieppeille.
Noihin näkyi olevan kahta termaria. Joko joku 80 asteinen tai 100. Ensimmäinen lienee se oikea?
Sit samalla kun nesteet vaihtaa niin voisi laittaa tuollaisen tthermon letkulämppärin. Onko kokemuksia ja mihin väliin se kannattaisi asentaa jotta toimii parhaiten.
Noihin näkyi olevan kahta termaria. Joko joku 80 asteinen tai 100. Ensimmäinen lienee se oikea?
Sit samalla kun nesteet vaihtaa niin voisi laittaa tuollaisen tthermon letkulämppärin. Onko kokemuksia ja mihin väliin se kannattaisi asentaa jotta toimii parhaiten.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Meleko moneen noihin ketjuja vaihdettu, tasapaino-akseli vikasta tullut vielä ainuttakaan vastaan. 100-150 tkm ajettuja olleet pääsääntösesti.dealer kirjoitti:Onneksi olkoon, hieno auto !
Tasapainoakselimurheet varmaan jo korjattu noille kilometreille ?
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi