Pohjapanssari on kauttaaltaan märkä, ahtoputken päällä on öljyä pidemmältä ajalta ja laturin päällä näkyy tuoretta öljyä. Syylärin alle menevän n. 20mm paksun letkun nippa on ruosteessa. Syylärin alta syylärin ja kuulerin väliin tuleva metalliputki on märkä syylärin alta.
Onko tuo putki laatikkoöljyn jäähdytin? Onko näissä öljykiertoa laturissa? Laturi ei ole vesijäähdytteinen.
Huonoja kuvia otsalampun valossa kännykällä:
Syylärin ja moottorin välistä näkyy hyvin öljyinen pohjamuovi. Kuvan keskellä näkyy letku, jonka nippa on ruosteessa. Mikä letku tämä on?

Syylärin oikeasta reunasta kun katsoo, niin pienestä raosta näkyy kaksi n. 12mm metalliputkea, jotka mahtanee olla samat jotka jatkuu syylärin ja kuulerin väliin. Putket on märkiä, myös syylärin etupuolelle noustessa n. 5cm korkeuteen. Onko näissä näin olematon laatikkoöljyn jäähdytys, vai liittyykö tämä johonkin muuhun?

Kuvan oikeassa alareunassa näkyy laturi ja ahtoputki. Molemmat öljyssä, laturi märempi. Ympärillä kuivaa.

Ei siinä muuten mitään, mutta viikonloppuun asti älytön kiire ja autolla pakko suhata joka suuntaan. Ei kerkiä tutkimaan tarkemmin, ja pitäis löytää varaosat viikonlopuksi

Eli ehdotuksia ja tyypillisiä vuotopaikkoja jos ois heittää, niin olisin tyytyväinen. Myös osakuvat noista keulan roippeista auttais mukavasti.