Mitä pitäis tietää tuollaisesta -08 220CDI:stä? Avantgarde varustelulla, manuaali, 210 tkm ajettu taksi

Ei, talosta ei lähde Ärrä pois. Eikä ehkä lähde tila-Tojotakaan pois. Mutta Vette lähtis vaihdossa

Takokaa nyt järkeä kalloon

Eihän Ärrällä kyllä pääse 12 litraan edes hinaamallaXUX63 kirjoitti:Säästön kannattavuus on nuukapihiydestä kiinni - minä olen nuukapihi![]()
Riiseli ois 25tkm * 7L * 1,359 = 2378,25€ + vero ~550€ ? eli vajaan kolme tonttua eli säästön osuus jää parin tonnin kieppeille. Tosin jos ärrällä pääsee 12L niin voi se tuo riiselinkin kulutus olla hivenen pienempiJa kyllä minä sen tiiän että laskea osaat paremmin ku minä mutta mun mielestä nää on aina niin jänniä laskettavia
Kiitos ensimmäisestä järkiperustelustalaineracing kirjoitti:No vettee nyt ei ainaka o järkee hukata!
Niin no, siis oikeestihan tuossa tuli järkiperusteluita Dealerilta ja Suksilta, mutta kun tunnepuoli ei antais Corvettea poislaineracing kirjoitti:Tääläkun kysyy kannattaako vaihtaa niin mersu miehet vaihtais varmaan äitinsäkki mersuunmutta juu älä vettee hukkaa,vaihda se ennemmin uudempaan (ellei ole uus korinen jo?) Ja ajelet sillä tyytyväisenä
Siinä on Prisman vieressä Nesteen ja Tepoilin kylmäasemat Vettekuskeille, että saa vietyä maidot kotio.veppe kirjoitti:Vedin kokeeksi "kauppareissun" Tikkakoskelta Palokan Prismalle ja takaisin, ja täytyy sanoa, että kun keskikulutus oli ajotietokoneen mukaan alle 6 litraa dieseliä (tosin ruuhkaa ei ollut, kun oli ilta), niin kyllä siinä ajellessa välillä myhäilytti, kun aiemmin on sama lenkki vedetty 11 litran bensan keskikulutuksella
Onkos tuo faceliftin cubanit hiukkasen tummempiveppe kirjoitti:On nyt sitten kaksi Cubanitesilveriä pihassa
Itse asiassa faceliftin cubanit näyttäis olevan vaaleampi. Tai siis enemmän harmaa/hopea. Tai ainakin verrattua Ärrän Cubaniteen. Tai sitten sekoittavat vain enemmän ruskeaa rapakon takana maalin sekaan:XUX63 kirjoitti:Onkos tuo faceliftin cubanit hiukkasen tummempiveppe kirjoitti:On nyt sitten kaksi Cubanitesilveriä pihassaAinakin kuvassa näyttää. Onnittelut hankinnasta. Speksejä ja lisää kuvia