Arin S211 E 320 CDI (nyt myös videokuvaa).

Vastaa Viestiin
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Turha sitä kuvata, jos se paaliin menee :/
Eikä tällä kelillä kuvata autoja muutenkaan, ei suola- ja loskamössön seasta erota onko se seatti vaimikä....

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
650000tuttavuus
Viestit: 2154
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Niin ja jäätyyhän tällaisessa 20 asteen pakkasessa jo bixelitkin :D
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Päivän kommellukset :o

Vesqju soitti neljän maissa ja kyseli että kuinkas rapisee, tuumasin että rapisee kyllä :?
Sanoi olevansa menossa hotarin tallille akun vaihtoon ja kun olin sattumalta samaan aikaan itsekin liikenteessä,
kainosti kyselin että onnistuisko renkaiden testaaminen meikäläisen kulkineella.
Ja vesqju tuumasi että onnistuuhan se, jos hotarille passaa sen verran hallia lainata.

Oltiinkin sitten muutama sata metriä ennen hotarin tallia jo peräkkäin, kohteeseen menossa.
Ensimmäisenä ohjelmanumerona oli koeajo vesqjun autolla, jotta saa tuntumaa miten pitäisi auton toimia ko. renkailla.
Olin niin euforisessa tilassa, etten meinannut muistaa kääntyä takaisin hallille.
Seuraavaksi vesqjulle akun vaihto ja sen jälkeen molemmat autot halliin ja renkaiden vaihto vesqjun autosta meikäläisen kulkineen alle.
Ja taas baanalle.

Hämmästys oli suuri, kun jo paaliin tuomitsemani auto olikin täysin kunnossa :shock:
Kun luulin jo että autostani on vähintään kaikki pyöränlaakerit finaalissa, voimansiirrossa vikaa ja automaattiloota sökö.
Sinne kuitenkin katosi vapina, tutina, ujellus, tärinä, värinä, jollotus ja jumputus :shock:

Osasin tämänsuuntaista odottaakin, mutta en näin dramaattista muutosta että autosta tulikin edustusluokan kulkine. Kuten tietenkin pitäisi ollakin.
Renkaiden vaihto muutti auton täysin, pystyi jopa keskustelemaan normaaliakin hiljaisemmalla puheäänellä.

Pito oli edelleen tuttua Good Yearia, siksi tämä oli erinomainen vertailu kun renkaiden ominaisuudet oli jo tiedossa.
Viimeinkin sain tuntumaa itse autoon ja tiehen, nimenomaan tällä autolla.
Siltikin, vaikka vanteet olivat soviterenkaalliset, joita itse henkilökohtaisesti karsastan.

Halliin takaisin ja auton mukana tulleet rimpulat (Hakkapeliitta 4, käyttämättömät vielä viime keskiviikkona) alle.

Auton omien vanteiden sovituksissa havaittiin vikaa jo aiemminkin.
Hotarin ystävällisellä avustuksella sain käyttööni rättilaikan, jolla siloittelin vanteiden vastepinnat ja pyöränapojen vastepinnat, sillä niissä kummassakin oli ihme kökköä jonkin verran.
Vasemmassa etulaakerissa havaittiin välys, joka vaati jo toimenpiteitä.
Samalla hotari kiristeli hieman oikean puolenkin laakeria.

Sitten kohti kotia....
Em. rättilaikkaoperaatio auttoi hieman, mutta ei niin paljoa että seuraavaa talvea nuo renkaat näkee minun käytössäni.
Väljästi tulkiten, kulku muuttui "siedettäväksi".
Ääni ei :evil:

Kiitos -ei kun erittäin suuret kiitokset- vielä vesqjulle, hotarille ja kuningattarelle.
Tämä kokemus oli itselleni erittäin antoisa ja niin tärkeä että ette arvaakaan.
Muistan teitä testamentissani, jos sellaisen joskus ehdin tehdä :D


Presidentillisin terveisin, :pusuposkelle:

:D

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Eikö siellä rasvauspäällikön tallissa ollut sen verran lyhtyä, että olisi muutaman kuvan kärsinyt napata?
Kein siknatuur
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Sampo N. kirjoitti:Eikö siellä rasvauspäällikön tallissa ollut sen verran lyhtyä, että olisi muutaman kuvan kärsinyt napata?
Kuraisesta autosta?
Valoa kyllä oli, mutta kuvaan autoni mieluummin vakipaikalla (muutamat tietää sen) ja vasta kun on kurakelit ohi.

Tuo tumma väri josta en tykkää, ei suosi näitä kelejä.
Mutta käytettyä autoa hankkiessa ei voi valita väriä :cry:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

No ollos Ari hyvä vaan.. :D
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10764
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ari66 kirjoitti:Päivän kommellukset :o

auton mukana tulleet rimpulat (Hakkapeliitta 4, käyttämättömät vielä viime keskiviikkona) alle. :D
Onko nuo sinun auton mukana tulleet talavirenkaat maanneet koko ikänsä jossain rengashotellissa vai mikä noiden historia on?
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Pappi kirjoitti:Onko nuo sinun auton mukana tulleet talavirenkaat maanneet koko ikänsä jossain rengashotellissa vai mikä noiden historia on?
Ei tietoa.
Mitä tarkoitat historialla?

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10764
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ari66 kirjoitti:Mitä tarkoitat historialla?
Lähinnä täytelause. Mietin vaan, että onko nuo renkaat olleet koko ikänsä varaston täytteenä tms? Vai oliko nuo sitten Vehon myyjän valttikortti autokaupan kannalta.

"Katoppa ku laitetaan tästä vielä käyttämättömät nastarenkaat auton mukaan"

Vai liekkö auto tullut vaihtoon loppuunajetuilla talvirenkailla? Harvemmin kuulee, että ovat koko ikänsä olleet käyttämättä. Tai sitten autolla on ajettu vain kesäisin :?

Kumpahan spekuloin. :oops:
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Taitaa olla ekat nastarenkaat, jotka tuo auto on edes kaukaa unissaan nähnyt.... :roll:
Eikä se tiedä Vehostakaan mitään... eiku tietääpä sen verran, että sai tähden sieltä.
Ja tälle ostajalle ne eivät olleet valttikortti, vaan piiiiiiiitkä miinus muuten riittävässä varustelistassa :D

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29292
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sinänsä hupaisaa että henkilö joka ei kitkarenkaistakaan kelpuuta kuin tarkalleen yhdenlaiset (oliko se tänä vuonna Good Year) autonsa alle on kelpuuttanut Nokian neloset; myöhemmät mallit 5 on suunniteltu vuonna 2006 ja 7 vuonna 2009.
Eipä sillä etteikö sama möyry olisi epäilemättä foorumilla noussut mistä tahansa nastarenkaista :happy:
Luulisi pääkaupunkiseudunkin autokauppiaiden kuuntelevan ostajan toiveita kun kyseessä kuitenkin on kohtuullisen arvokas auto, enkä usko että Ari olisi jättänyt rengasasian tärkeyttä kauppaa tehdessä kertomatta.

Miksikähän muuten lienee 211 niin herkkä rengasmelulle, tahtoo joskus mennä pilalle jo matalaprofiilisilla kesärenkailla vaikka olisivat kunnollisetkin :?

Onnea uudelle ajokille ja hatunnosto Arille siitä että hän ei arvo ostaisiko skodan tai volvon tai pösön vaan hankkii laatuauton joka taatusti miellyttää jahka sen saa "tuunattua" kaikin puolin oman maun mukaan 8)
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

dealer kirjoitti:Sinänsä hupaisaa että henkilö joka ei kitkarenkaistakaan kelpuuta kuin tarkalleen yhdenlaiset (oliko se tänä vuonna Good Year) autonsa alle on kelpuuttanut Nokian neloset; myöhemmät mallit 5 on suunniteltu vuonna 2006 ja 7 vuonna 2009.
tsot-tsot... :naughty:
Ennakkoluulottomasti lähdettiin tähän kokeiluun, kun nastoja on kehuttu.

Arveltiinkin eilen, että kohta nousee esille se että miksi sinulla on "juuri ne huonoimmat nastarenkaat" :lol:
Eikös ne kaikki pitänyt olla parempia, kuin yksikään kitkarengas?
Ja Nokia laatumerkki?

Sitä paitsi, kelpuutan sekä Good Yearit että Continentalit.


dealer kirjoitti: Onnea uudelle ajokille ja hatunnosto Arille siitä että hän ei arvo ostaisiko skodan tai volvon tai pösön vaan hankkii laatuauton joka taatusti miellyttää jahka sen saa "tuunattua" kaikin puolin oman maun mukaan 8)
Oli mielessä Volvo-farkkukin, kun ne ovat kuulemma pieniruokaisia.
Ja Skoda Superb -farkkukin.
Mutta jostain syystä sitten tuli neljäs mersu hankittua, kai siihen tiettyyn leppoisaan menoon jotenkin on tottunut.
Sitä fiilistä ei monessa autossa koe.
Ja ei ole sitä hanikkaviidakkoa ohjauspylväässä, onneksi.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10764
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ari66 kirjoitti:
Meissenkeri kirjoitti:Mistä sait tuonne aloitusviestiin noin hyvän data?
Haluaisin omallekin autolle tarkemmat tiedot.
Veholta :wink:
Ja ihan pyytämättä, tuumas vaan että "printtasin tollasen että tuo saattas sinua kiinnostaa..."

Joskus nekin palvelee... ja just tuon yhden veholaisen takia siinä lafkassa yleensä enää käyn...
Tästä Ari päättelin, että ostit autosi Veholta? Hyvä että olet saanut lasilinnasta vielä palveluakin :)

Onko tämä nyt alkuperäinen "Suomi Mersu" vai jälkeenpäin maakuntaan trokattu.

Kyllähän moni olisi (minä mukaanlukien) miettinyt, että onko Ari nyt kunnossa jos pihaan olisi tullut SuperB farkku. :wink:
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

varmaan rikkinäiset renkaat alla taikka huonosti painotettu. eine 03 mallin neloset ainakaan jumputa,hakkaa,täristä tai muutakaan tossa evo mitsun alla :lol: :lol:

ainiiin,ja jo 6pvää renkaista valittamista eikä vieläkään ole saatu uusia alle? :shock:
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Pappi kirjoitti:Onko tämä nyt alkuperäinen "Suomi Mersu" vai jälkeenpäin maakuntaan trokattu.
Saksasta on tullut, kuten lähes kaikki mersut :wink:
Jälkituonti, mutta jäljet on myös tiedossa.
Eilen selvitettiin kilometrilukematkin ja täsmäävät ilmoitettuun.
Vesqju ja hotari tuumasivat, että "hyväksytään" :D
(145 000 km, nyt jo tosin 147 000 km kun tullut vähän ajeltua).

Huoltokirjan tietoihin en ole vielä edes ehtinyt tutustumaan.....
Autossa ne kai on hanskalokerossa, siellä on paksu nippu materiaalia vielä luettavaksi, kun vaan ehtisi.

laineracing kirjoitti:varmaan rikkinäiset renkaat alla taikka huonosti painotettu. eine 03 mallin neloset ainakaan jumputa,hakkaa,täristä tai muutakaan tossa evo mitsun alla :lol: :lol:
Käyttämättömät ja vielä edellispäivänä (tiistaina 24.01.2012) uudelleen tasapainoitettu, kuten muistaakseni edellä jossain kirjoitinkin.

laineracing kirjoitti:ainiiin,ja jo 6pvää renkaista valittamista eikä vieläkään ole saatu uusia alle? :shock:
Rahat meni autoon ja menee polttoaineisiin :evil:
Pakko kärvistellä noilla ainakin tämä lopputalvi... :x
Kesärenkaat onneksi on Pirellit, toivottavasti ne pelaa paremmin.

Ostaako laineracing tästä viielläsataa renkaat?
Saisin talvirenkaat alle sillä rahoituksella.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Ostaisin jos olis 205/50/17 tai 215/45/17 . Ehkä jopa 225/45/17.
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Ari66 kirjoitti:Käyttämättömät ja vielä edellispäivänä (tiistaina 24.01.2012) uudelleen tasapainoitettu, kuten muistaakseni edellä jossain kirjoitinkin.
Huomion arvoinen seikka on että nykypäivänä ei osaavaa painottajaa tunnu löytyvän kuin harrastelijoiden puolelta, tai siis oikeammin "nopeammin, tehokkaammin ja ennen kaikkea halvemmalla" -idealla sitä nykyään tunnutaan tekevän. Tähän asti liikkeestä riippumatta joutunu viemään 'harrastelijalle' painotettavaksi että saa kunnolla painotetut, vaikkei laitteetkaan ole viimistä huutoa niin lopputulos on moninverroin parempi.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Seuraan aina itse tapahtumaa vierestä.
Alle ei tule renkaita, joiden tasapainoitusta en ole seurannut vähintäänkin korjaavassa tasapainoitustilanteessa.

Mä vaan en jaksa enää vikuroivia ja täristäviä renkaita, niitä on jo niin nähty......

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29292
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eikös ne kaikki pitänyt olla parempia, kuin yksikään kitkarengas?
Kyllä nastarengas pidoltaan on parempi talvisissa olosuhteissa, siitä ei epäilystäkään.
Tosin harvemmin verrataan vanhaa suunnittelua uusimpaan, täälläkään foorumilla ei ole kuin tämä kyseinen tapaus ja sitten toisaalla höpöhöpöt siitä miten 30 vuotta sitten oli niiiiin hyviä renkaita :happy:

Heille jotka eivät parasta pitoa tarvitse syystä tai toisesta - tai arvostavat hiljaisuutta eniten - kitkarengas on parempi vaihtoehto.

Eikä tämä edelleenkään miksikään muutu vaikka joka liikennevaloissa tuntuisi että on lerssi molemmissa lahkeissa kun kaikki muut kuopivat paikallaan ja mersu sen kun porskuttaa :wink: tai vaikka niitä kilometrejä joskus tulee lipsuteltua kolme tai neljä miljoonaa...
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

dealer kirjoitti:Kyllä nastarengas pidoltaan on parempi talvisissa olosuhteissa, siitä ei epäilystäkään.
:whisper: Jos et kerro kenellekään, niin saatan olla oikeasti sitä mieltä että nasta voi pitää jossain tilanteessa paremmin :whisper:

Ja asiaan :idea:
Nyt on haettu lintasta läjä paperia sisälle tutkittavaksi.
Luetaanpas, mitä tämä on syönyt.... :arrow:

Edit:
Heti lämmitti mieltä eka nipun pöyhinnän tulos.
Ny mulla on viimeinkin limusiini, kun kantakortissa lukee: Kombilimousine :D

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Olipa tylsää luettavaa, äkkiä oli dokumentit kahlattu läpi.
Osasyynä varmaan myös olematon saksankielentaito :lol:

Tuulilasi on uusittu 05.08.2009.
Ollut leasing -autona mainostoimistolla Münchenissa.
Liisari päättynyt elokuun lopussa 2011.
Joku katsastusdokumentti (luulisin) mukana, ei vissiin siinäkään ihmeellistä ollut.
Comandin levyjä on näemmä kerran uusittu, kun löytyi ekakin versio joka ilmeisesti ollut auton mukana uudesta alkaen.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10764
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Paljonko se on tuommosen merssun ohjeellinen huoltoväli? 30tkm / kerran vuodessa vai useammin?

Tuolle ajomäärälle ei ole tarvinnut montaa kertaa varmaan huollossa käydä?
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Pappi kirjoitti:Paljonko se on tuommosen merssun ohjeellinen huoltoväli? 30tkm / kerran vuodessa vai useammin?
En tiedä vielä, ehkä joku kertoo... tai sitten se ASSYST komentaa varmaan ihan itse korjaamolle/huoltoon, kun sen tekoäly semmoisia ajatuksia saa päähänsä.

Väykyssä sentään tiesi, että se on about 15 000 km välein tehtävä rutiini "visit workshop", niin osasi varata aikaakin etukäteen.
Tämän kanssa on vielä opeteltava ja totuteltava että kumpi on isäntä, kuski vai auto :D

Pappi kirjoitti: Tuolle ajomäärälle ei ole tarvinnut montaa kertaa varmaan huollossa käydä?
Joo, ei montaa leimaa ollut kirjassa.
Tekniikka kehittyy tai sitten huolto laiskistuu, mene ja tiedä... :)

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Ari66 kirjoitti:Joo, ei montaa leimaa ollut kirjassa.
:whistle: :whistle:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
Jarkko N
Tekninen Nero
Viestit: 1347
Liittynyt: 28.9.2006 15:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jarkko N »

Hyvä valinta, onneksi olkoon.

Oma w211 on hiljainen Conti IceContact -nastarenkaillakin, en tiedä auttaako Airmatic.

Ne Nokian 4:t ovat kai aivan törkeän äänekkäät.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mie vähän piän että tuota tulokastakin kannattanee huoltaa ihan samaan malliin kuin sitä "vanhusta"

Ei mitään longlife 30tkm huoltovälejä :hang:
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

E320 CDI T S211 alkaa olla kohta foorumin yleisimpiä automalleja, Vesqjulla on, nyt sitten Arilla ja Jarkolla... :lol:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

Eldorado kirjoitti:E320 CDI T S211 alkaa olla kohta foorumin yleisimpiä automalleja, Vesqjulla on, nyt sitten Arilla ja Jarkolla... :lol:
Nohnoh, onkait meitä pussihousuja vielä enemmistö :no:

Onhan?
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Juuh.. ölpät kyllä vaihtuu useammin kuin 30 tkm välein ja suodatinkin.
Väykyssä oli ilmansuodattimen vaihtoväliksi sanottu 90 000 km, mutta alle 30 tkm senkin vaihdoin... ajattelin samaa kaavaa noudattaa edelleen.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
pepi
Viestit: 258
Liittynyt: 22.10.2010 22:16

Viesti Kirjoittaja pepi »

25tkm on yleensä tän auton huoltoväli. Ite vaihdan öljyt kerran huolyovälin puolessa välissä ja nää kirjataan siiheen "epäviralliseen" huoltovihkoon. Tuossa meitin autossa on käytetty ainoastaan Mobil 1 ESp öljyä. Tuossa ennen joulua vaihdoin hehkutulpat niin niissä ei ollu yhtään karstaa. Tiiä sitten, että onko öljyllä mitään merkitystä tässä asiassa.
S211 E320 V6+7G vm.-06 facelift
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”