Arin S211 E 320 CDI (nyt myös videokuvaa).
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Mersun retale hajos taas ja ny vissiin onkin sitten enempi vikapuolta
Lähdin Lahdesta Kärkkäisen pihasta ja auto tuntui vähän puutuneelta.
Laitoin lämpötilan piikkiin, mutta moottorin lämpötila olikin yli +70 ºC.
Siitä sitten motarin rampille kohti Helsinkiä, eikä kaasupolkimen painallus tehoa
Ekalle P-paikalle buuttailemaan ja kone alkoikin kiertämään, mutta heti kun lähti liikkeelle niin taas puutui.
Seuraavalla P-paikalla räpläämään johtoja ja liittimiä, josko joku olisi jäänyt löysään.
Taas kun käynnisti niin sen aikaa kiersi iloisesti, kunnes taas rampille.
Ja moottorin vikavalo jäi palamaan.
Pari kertaa vielä matkan aikana samat temput, ei enää kiertänyt kuin kolme tonnia vaikka autoa sammuttelin välillä.
Torquesta vikakoodinluku päälle.
Tulos:
Kun tuota informaatiota pöyhi tarkemmin, niiden takaa löytyi seuraavanlaista infoa:
--------------------------------------
P2015 OBD Trouble Code
1 result found
P2015 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Location Bank 1
Notes
DTC Application note for Intake Manifold Tuning Valves and Intake Manifold Runner controls: Active controls are used to modify or control airflow within the engine air intake system. These controls may be used to enhance or modify in-cylinder airflow motion (charge motion), modify the airflow dynamics (manifold tuning) within the intake manifold or both. Devices that control charge motion are commonly called Intake Manifold Runner Control, Swirl Control Valve, and Charge Motion Control Valve. The ISO/SAE recommended term for any device that controls charge motion is Intake Manifold Runner Control (IMRC). Devices that control manifold dynamics or manifold tuning are commonly called Intake Manifold Tuning Valve, Long/Short Runner Control and Intake Manifold Communication Control. The SAE recommended term for any device that controls manifold tuning is Intake Manifold Tuning (IMT) Valve.
--------------------------------------
P2510 OBD Trouble Code
1 result found
P2510 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
ECM/PCM Power Relay Sense Circuit Range/Performance
--------------------------------------
P2138 OBD Trouble Code
1 result found
P2138 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "D"/"E" Voltage Correlation
--------------------------------------
P2513 OBD Trouble Code
1 result found
P2513 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
Event Data Recorder Request Circuit Low
--------------------------------------
Onko tämä nyt Kuusakoski -kamaa, vai vieläkö on jotain tehtävissä
Lähdin Lahdesta Kärkkäisen pihasta ja auto tuntui vähän puutuneelta.
Laitoin lämpötilan piikkiin, mutta moottorin lämpötila olikin yli +70 ºC.
Siitä sitten motarin rampille kohti Helsinkiä, eikä kaasupolkimen painallus tehoa
Ekalle P-paikalle buuttailemaan ja kone alkoikin kiertämään, mutta heti kun lähti liikkeelle niin taas puutui.
Seuraavalla P-paikalla räpläämään johtoja ja liittimiä, josko joku olisi jäänyt löysään.
Taas kun käynnisti niin sen aikaa kiersi iloisesti, kunnes taas rampille.
Ja moottorin vikavalo jäi palamaan.
Pari kertaa vielä matkan aikana samat temput, ei enää kiertänyt kuin kolme tonnia vaikka autoa sammuttelin välillä.
Torquesta vikakoodinluku päälle.
Tulos:
Kun tuota informaatiota pöyhi tarkemmin, niiden takaa löytyi seuraavanlaista infoa:
--------------------------------------
P2015 OBD Trouble Code
1 result found
P2015 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Location Bank 1
Notes
DTC Application note for Intake Manifold Tuning Valves and Intake Manifold Runner controls: Active controls are used to modify or control airflow within the engine air intake system. These controls may be used to enhance or modify in-cylinder airflow motion (charge motion), modify the airflow dynamics (manifold tuning) within the intake manifold or both. Devices that control charge motion are commonly called Intake Manifold Runner Control, Swirl Control Valve, and Charge Motion Control Valve. The ISO/SAE recommended term for any device that controls charge motion is Intake Manifold Runner Control (IMRC). Devices that control manifold dynamics or manifold tuning are commonly called Intake Manifold Tuning Valve, Long/Short Runner Control and Intake Manifold Communication Control. The SAE recommended term for any device that controls manifold tuning is Intake Manifold Tuning (IMT) Valve.
--------------------------------------
P2510 OBD Trouble Code
1 result found
P2510 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
ECM/PCM Power Relay Sense Circuit Range/Performance
--------------------------------------
P2138 OBD Trouble Code
1 result found
P2138 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "D"/"E" Voltage Correlation
--------------------------------------
P2513 OBD Trouble Code
1 result found
P2513 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
Event Data Recorder Request Circuit Low
--------------------------------------
Onko tämä nyt Kuusakoski -kamaa, vai vieläkö on jotain tehtävissä
löytyi 1 TulostaP2015 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausSaanti imusarjan Runner kannan anturi/kytkin piiri alue/suorituskykySijainti pankki 1MuistiinpanotDTC-sovelluksen Huom imusarjan Tuning imuventtiilit ja saanti imusarjan Runner: aktiivisia ohjausobjekteja käytetään muuttaa tai hallita ilmavirran sisällä moottorin ilman imujärjestelmä. Näitä ohjausobjekteja voidaan lisätä tai muokata-sylinterinen ilmavirran liikkeen (maksu liikkeessä), muokata ilmavirran dynamics (imusarjojen säätö) imusarja tai molemmat. Laitteet, jotka ohjaavat maksu liikkeessä yleisesti kutsutaan saanti imusarjan Runner valvonta, pyöritä säätöventtiili ja maksu Motion Control Valve. ISO/SAE suositeltu termi laitteelle, joka ohjaa maksu on saanti imusarjan Runner Control (IMRC). Laitteet, jotka hallita imusarjan dynamics tai moninaiset viritys yleisesti kutsutaan imusarjan Tuning imuventtiili, pitkä/lyhyt Runner valvontaa ja saanti imusarjan valvonta. SAE suositeltu termi laite, joka ohjaa imusarjojen säätö on imuilman pakosarjan Tuning (IMT) venttiili.--------------------------------------P2510 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2510 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausECM/PCM rele mielessä piiri tehoalueen/suorituskyky--------------------------------------P2138 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2138 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausKaasupoljin kannan anturi/kytkin "D" / "E" jännite korrelaatio--------------------------------------P2513 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2513 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausTapahtuman tallentimen pyynnön Circuit Low
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Saikos tosta jotain tolkua...Vesqju kirjoitti:löytyi 1 TulostaP2015 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausSaanti imusarjan Runner kannan anturi/kytkin piiri alue/suorituskykySijainti pankki 1MuistiinpanotDTC-sovelluksen Huom imusarjan Tuning imuventtiilit ja saanti imusarjan Runner: aktiivisia ohjausobjekteja käytetään muuttaa tai hallita ilmavirran sisällä moottorin ilman imujärjestelmä. Näitä ohjausobjekteja voidaan lisätä tai muokata-sylinterinen ilmavirran liikkeen (maksu liikkeessä), muokata ilmavirran dynamics (imusarjojen säätö) imusarja tai molemmat. Laitteet, jotka ohjaavat maksu liikkeessä yleisesti kutsutaan saanti imusarjan Runner valvonta, pyöritä säätöventtiili ja maksu Motion Control Valve. ISO/SAE suositeltu termi laitteelle, joka ohjaa maksu on saanti imusarjan Runner Control (IMRC). Laitteet, jotka hallita imusarjan dynamics tai moninaiset viritys yleisesti kutsutaan imusarjan Tuning imuventtiili, pitkä/lyhyt Runner valvontaa ja saanti imusarjan valvonta. SAE suositeltu termi laite, joka ohjaa imusarjojen säätö on imuilman pakosarjan Tuning (IMT) venttiili.--------------------------------------P2510 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2510 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausECM/PCM rele mielessä piiri tehoalueen/suorituskyky--------------------------------------P2138 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2138 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausKaasupoljin kannan anturi/kytkin "D" / "E" jännite korrelaatio--------------------------------------P2513 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2513 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausTapahtuman tallentimen pyynnön Circuit Low
hyvällä tahdola vois tulkita että saaste systeimeissä vikaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mitään tehtävissäAri66 kirjoitti:Mersun retale hajos taas ja ny vissiin onkin sitten enempi vikapuolta
Lähdin Lahdesta Kärkkäisen pihasta ja auto tuntui vähän puutuneelta.
Laitoin lämpötilan piikkiin, mutta moottorin lämpötila olikin yli +70 ºC.
Siitä sitten motarin rampille kohti Helsinkiä, eikä kaasupolkimen painallus tehoa
Ekalle P-paikalle buuttailemaan ja kone alkoikin kiertämään, mutta heti kun lähti liikkeelle niin taas puutui.
Seuraavalla P-paikalla räpläämään johtoja ja liittimiä, josko joku olisi jäänyt löysään.
Taas kun käynnisti niin sen aikaa kiersi iloisesti, kunnes taas rampille.
Ja moottorin vikavalo jäi palamaan.
Pari kertaa vielä matkan aikana samat temput, ei enää kiertänyt kuin kolme tonnia vaikka autoa sammuttelin välillä.
Torquesta vikakoodinluku päälle.
Tulos:
Kun tuota informaatiota pöyhi tarkemmin, niiden takaa löytyi seuraavanlaista infoa:
--------------------------------------
P2015 OBD Trouble Code
1 result found
P2015 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Location Bank 1
Notes
DTC Application note for Intake Manifold Tuning Valves and Intake Manifold Runner controls: Active controls are used to modify or control airflow within the engine air intake system. These controls may be used to enhance or modify in-cylinder airflow motion (charge motion), modify the airflow dynamics (manifold tuning) within the intake manifold or both. Devices that control charge motion are commonly called Intake Manifold Runner Control, Swirl Control Valve, and Charge Motion Control Valve. The ISO/SAE recommended term for any device that controls charge motion is Intake Manifold Runner Control (IMRC). Devices that control manifold dynamics or manifold tuning are commonly called Intake Manifold Tuning Valve, Long/Short Runner Control and Intake Manifold Communication Control. The SAE recommended term for any device that controls manifold tuning is Intake Manifold Tuning (IMT) Valve.
--------------------------------------
P2510 OBD Trouble Code
1 result found
P2510 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
ECM/PCM Power Relay Sense Circuit Range/Performance
--------------------------------------
P2138 OBD Trouble Code
1 result found
P2138 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "D"/"E" Voltage Correlation
--------------------------------------
P2513 OBD Trouble Code
1 result found
P2513 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
Event Data Recorder Request Circuit Low
--------------------------------------
Onko tämä nyt Kuusakoski -kamaa, vai vieläkö on jotain tehtävissä
Joo ensin jonnekin *:rin piuhan päähän niin selviä mikä noista sitä vaivaa,
ja sitten jatko toimet sen mukaan, korjaus
(metsään hylkääminen, polto, paalus, suohon upotus, vartiksi jonnekin pks aluen parkipaikalle/tien varteen, tms... hävitys keino ei jokeen, mereen, järveen upotamista vesi pilaantuu )
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tärkeintä etää jostain löytyy sopiva piuhanpää ja homma selviäAri66 kirjoitti:Nilkutetaanko kuusen alle vai APP:lle, kas siinäpä pulma
Huomenna semoinen on ainkin noilla kulmilla... ja kuusen alla
Radanrakentajantie 5
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
No niin, Järvenpäässä taas käyty.
Tulee moottoritien päällystevauriokohdat tutuiksi, kun lähes joka päivä sitä väliä ajaa
(Säästyypähän edes alustan osat).
Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen
Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo
Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky
Pankkiin pitää lähteä lakki kourassa, että pystyy tämmösen pitämään liikenteessä.
Toivottavasti ei vaan käy näin:
(Ja minä kun jätin ässän ostamatta ylläpitokulujen pelossa....).
Ensi viikonlopuksi auto hoitoon hotarille.
Ja jännitetään enemmän kuin lauantailottoa, että mitä muuta sieltä vielä löytyy....
Nyt kaivattaisiin jusamb:n lohduttavia sanoja mersujen ylivertaisesta laadusta
Ihanan kallista
Tulee moottoritien päällystevauriokohdat tutuiksi, kun lähes joka päivä sitä väliä ajaa
(Säästyypähän edes alustan osat).
Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen
Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo
Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky
Pankkiin pitää lähteä lakki kourassa, että pystyy tämmösen pitämään liikenteessä.
Toivottavasti ei vaan käy näin:
(Ja minä kun jätin ässän ostamatta ylläpitokulujen pelossa....).
Ensi viikonlopuksi auto hoitoon hotarille.
Ja jännitetään enemmän kuin lauantailottoa, että mitä muuta sieltä vielä löytyy....
Nyt kaivattaisiin jusamb:n lohduttavia sanoja mersujen ylivertaisesta laadusta
Ihanan kallista
Ari66 kirjoitti:No niin, Järvenpäässä taas käyty.
Tulee moottoritien päällystevauriokohdat tutuiksi, kun lähes joka päivä sitä väliä ajaa
(Säästyypähän edes alustan osat).
Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen
Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo
Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky
Pankkiin pitää lähteä lakki kourassa, että pystyy tämmösen pitämään liikenteessä.
Toivottavasti ei vaan käy näin:
(Ja minä kun jätin ässän ostamatta ylläpitokulujen pelossa....).
Ensi viikonlopuksi auto hoitoon hotarille.
Ja jännitetään enemmän kuin lauantailottoa, että mitä muuta sieltä vielä löytyy....
Nyt kaivattaisiin jusamb:n lohduttavia sanoja mersujen ylivertaisesta laadusta
Ihanan kallista
No ei pitäisi kääntää enää veistä haavassa, mutta onhan meille tulossa talvi ja alkaa ne peräpään vajoamiset...???? No onneksi niitä jousihässäköitä (pusseja) saa alle kolmensadan tuolta Saksasta. Mutta vastapainona, omassa ei vielä mitään vikaa alapallojen ja etuiskareiden vaihdon lisäksi. Ja mittarissa reilu 200tkm, huoletonta ja nautinnollista ajoa!
S211 280 CDIA Avantgarde -07
W124 200E autom. -88
Vieläkö se Arin ex-väykky löytyis jostain takaisin alle.
Jotenkin näitä 211-ketjuja kahlatessa läpi (mm. Ari ja XUX) vahvistuu käsitykseni siitä että se ei ole ainakaan minulle sopiva auto. Käyttövarat loppuis varmaan kuukaudessa...
Jotenkin näitä 211-ketjuja kahlatessa läpi (mm. Ari ja XUX) vahvistuu käsitykseni siitä että se ei ole ainakaan minulle sopiva auto. Käyttövarat loppuis varmaan kuukaudessa...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ei ne peräpään vajoamiset haittaa, niihin saatiin tuntumaa jo viime talvena.lkosso kirjoitti:No ei pitäisi kääntää enää veistä haavassa, mutta onhan meille tulossa talvi ja alkaa ne peräpään vajoamiset...????
Niin kauan on kaikki aivan normaalia, kunhan perä pyllähtää ylös käynnistettäessä.
Kaikki muu huolehtiminen on turhaa panikointia.
(Airmatic tietty erikseen).
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Meneekö niitä läppämoottoreita yhtään enempää V6:ssa kuin väykin I6:ssakaan. Molemmissa tietenkin ihan liikaa.Ari66 kirjoitti:
Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo
Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky
Vanha totuushan se on että mitä hienommaksi menee tekniikka sitä hienommat kulut ylläpidossakin. No, toivotaan että pysynee jatkossa nipusa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Siihen huoltotalliin kannattaa istuttaa myös iso grilli, kahvinkeitin ja Hotari niin matkan jatkumiseen on kohtalaiset edellytykset
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Rosterinen Weber -Grilli jo on... sivukeittimellä.ou812 kirjoitti:Siihen huoltotalliin kannattaa istuttaa myös iso grilli, kahvinkeitin ja Hotari niin matkan jatkumiseen on kohtalaiset edellytykset
Siinä sivukeittimellä valmistuu pannukahvitkin...
Hotarin kanssa vielä sopimus tekemättä, mutta työn alla.....
Juu, pitäis laskee yhteen mutta ennalta laskettujen käyttöönottoremonttien jälkeen on mennyt toista sataa vaihteistoöljyyn, raitisilmasuodattimeen, kompuran suodattimeen ja putkeen... Vai onkohan jo muutakin Nuo mä lasken kyllä huolloiksi mutta onhan nuo käyttövaroista pois.Eldorado kirjoitti:Jotenkin näitä 211-ketjuja kahlatessa läpi (mm. Ari ja XUX) vahvistuu käsitykseni siitä että se ei ole ainakaan minulle sopiva auto. Käyttövarat loppuis varmaan kuukaudessa...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
V6 menee kyllä enemän/vähemillä kilsoilla noita kuin R6Ari66 kirjoitti:En tiedä kun en muita moottoreita tunne.tähtikuljettaja kirjoitti:Meneekö niitä läppämoottoreita yhtään enempää V6:ssa kuin väykin I6:ssakaan. Molemmissa tietenkin ihan liikaa.
Mutta ei tästä ainakaan mitään iHQa läppää saa heitetyksi, vaikka kuinka yrittäisi.........
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Juu, itse yritän pienentää hiilinenänjälkeäni juomalla samasta "AK47" pahvi kupista hotarin pajalla, mutta joku sielläkin siivoaa... Pitäis varmaan siirtyä posliinimukiin...Ari66 kirjoitti:No niin, Järvenpäässä taas käyty.
Klipsklips
Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen
Klipsklips
Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky
Klipitiklips
Viimeinen kunnon mersu on 201 ja 124 niin ja 140 menis tietty samaan kastiin. Mutta ne ei taida sulle kelvata enää?
Olen itse eldoroinut 202 ja 210 AMG:n välillä ja saanut vakuutettua itselleni että jos kuitenkin 202 ois lähempänä mersua kuin 210...
Alustavasti vois aja tella 30 000 € + ALVAri66 kirjoitti:Hotarin kanssa vielä sopimus tekemättä, mutta työn alla.....
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
+ testerimaksu 35 €
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi