Arin S211 E 320 CDI (nyt myös videokuvaa).

Vastaa Viestiin
Avatar
Garcia
Viestit: 447
Liittynyt: 19.10.2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Garcia »

Omasta rottelostanikin löytyi mitä sattuu näyttävä moottorin lämpöanturi tuon Torquen avulla. Mittaristossa olevaan viisariin vika ei vaikuttanut millään tavalla.
S204, AZT250
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Mersun retale hajos taas ja ny vissiin onkin sitten enempi vikapuolta :hang:

Lähdin Lahdesta Kärkkäisen pihasta ja auto tuntui vähän puutuneelta.
Laitoin lämpötilan piikkiin, mutta moottorin lämpötila olikin yli +70 ºC.
Siitä sitten motarin rampille kohti Helsinkiä, eikä kaasupolkimen painallus tehoa :?

Ekalle P-paikalle buuttailemaan ja kone alkoikin kiertämään, mutta heti kun lähti liikkeelle niin taas puutui.
Seuraavalla P-paikalla räpläämään johtoja ja liittimiä, josko joku olisi jäänyt löysään.
Taas kun käynnisti niin sen aikaa kiersi iloisesti, kunnes taas rampille.
Ja moottorin vikavalo jäi palamaan.
Pari kertaa vielä matkan aikana samat temput, ei enää kiertänyt kuin kolme tonnia vaikka autoa sammuttelin välillä.

Torquesta vikakoodinluku päälle.
Tulos:

Kuva

Kun tuota informaatiota pöyhi tarkemmin, niiden takaa löytyi seuraavanlaista infoa:

--------------------------------------
P2015 OBD Trouble Code

1 result found

P2015 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Location Bank 1
Notes
DTC Application note for Intake Manifold Tuning Valves and Intake Manifold Runner controls: Active controls are used to modify or control airflow within the engine air intake system. These controls may be used to enhance or modify in-cylinder airflow motion (charge motion), modify the airflow dynamics (manifold tuning) within the intake manifold or both. Devices that control charge motion are commonly called Intake Manifold Runner Control, Swirl Control Valve, and Charge Motion Control Valve. The ISO/SAE recommended term for any device that controls charge motion is Intake Manifold Runner Control (IMRC). Devices that control manifold dynamics or manifold tuning are commonly called Intake Manifold Tuning Valve, Long/Short Runner Control and Intake Manifold Communication Control. The SAE recommended term for any device that controls manifold tuning is Intake Manifold Tuning (IMT) Valve.

--------------------------------------
P2510 OBD Trouble Code

1 result found

P2510 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
ECM/PCM Power Relay Sense Circuit Range/Performance

--------------------------------------
P2138 OBD Trouble Code

1 result found

P2138 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "D"/"E" Voltage Correlation

--------------------------------------
P2513 OBD Trouble Code

1 result found

P2513 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
Event Data Recorder Request Circuit Low

--------------------------------------

Onko tämä nyt Kuusakoski -kamaa, vai vieläkö on jotain tehtävissä :ttu:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

löytyi 1 TulostaP2015 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausSaanti imusarjan Runner kannan anturi/kytkin piiri alue/suorituskykySijainti pankki 1MuistiinpanotDTC-sovelluksen Huom imusarjan Tuning imuventtiilit ja saanti imusarjan Runner: aktiivisia ohjausobjekteja käytetään muuttaa tai hallita ilmavirran sisällä moottorin ilman imujärjestelmä. Näitä ohjausobjekteja voidaan lisätä tai muokata-sylinterinen ilmavirran liikkeen (maksu liikkeessä), muokata ilmavirran dynamics (imusarjojen säätö) imusarja tai molemmat. Laitteet, jotka ohjaavat maksu liikkeessä yleisesti kutsutaan saanti imusarjan Runner valvonta, pyöritä säätöventtiili ja maksu Motion Control Valve. ISO/SAE suositeltu termi laitteelle, joka ohjaa maksu on saanti imusarjan Runner Control (IMRC). Laitteet, jotka hallita imusarjan dynamics tai moninaiset viritys yleisesti kutsutaan imusarjan Tuning imuventtiili, pitkä/lyhyt Runner valvontaa ja saanti imusarjan valvonta. SAE suositeltu termi laite, joka ohjaa imusarjojen säätö on imuilman pakosarjan Tuning (IMT) venttiili.--------------------------------------P2510 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2510 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausECM/PCM rele mielessä piiri tehoalueen/suorituskyky--------------------------------------P2138 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2138 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausKaasupoljin kannan anturi/kytkin "D" / "E" jännite korrelaatio--------------------------------------P2513 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2513 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausTapahtuman tallentimen pyynnön Circuit Low
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Vesqju kirjoitti:löytyi 1 TulostaP2015 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausSaanti imusarjan Runner kannan anturi/kytkin piiri alue/suorituskykySijainti pankki 1MuistiinpanotDTC-sovelluksen Huom imusarjan Tuning imuventtiilit ja saanti imusarjan Runner: aktiivisia ohjausobjekteja käytetään muuttaa tai hallita ilmavirran sisällä moottorin ilman imujärjestelmä. Näitä ohjausobjekteja voidaan lisätä tai muokata-sylinterinen ilmavirran liikkeen (maksu liikkeessä), muokata ilmavirran dynamics (imusarjojen säätö) imusarja tai molemmat. Laitteet, jotka ohjaavat maksu liikkeessä yleisesti kutsutaan saanti imusarjan Runner valvonta, pyöritä säätöventtiili ja maksu Motion Control Valve. ISO/SAE suositeltu termi laitteelle, joka ohjaa maksu on saanti imusarjan Runner Control (IMRC). Laitteet, jotka hallita imusarjan dynamics tai moninaiset viritys yleisesti kutsutaan imusarjan Tuning imuventtiili, pitkä/lyhyt Runner valvontaa ja saanti imusarjan valvonta. SAE suositeltu termi laite, joka ohjaa imusarjojen säätö on imuilman pakosarjan Tuning (IMT) venttiili.--------------------------------------P2510 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2510 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausECM/PCM rele mielessä piiri tehoalueen/suorituskyky--------------------------------------P2138 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2138 - yleinenKirjoita voimansiirto - polttoaineen ja ilman mittausta ja ylimääräinen päästöjen hallinta - ISO/SAE hallinnassaKuvausKaasupoljin kannan anturi/kytkin "D" / "E" jännite korrelaatio--------------------------------------P2513 OBD vaivaa koodilöytyi 1 TulostaP2513 - yleinenTyyppi voimansiirto - tuloliittimiin - ISO/SAE hallinnassaKuvausTapahtuman tallentimen pyynnön Circuit Low
Saikos tosta jotain tolkua... :roll:
hyvällä tahdola vois tulkita että saaste systeimeissä vikaa ;)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

ei mitään tolkkua, ehta googlekäännös.. :lol:
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ari66 kirjoitti:Mersun retale hajos taas ja ny vissiin onkin sitten enempi vikapuolta :hang:

Lähdin Lahdesta Kärkkäisen pihasta ja auto tuntui vähän puutuneelta.
Laitoin lämpötilan piikkiin, mutta moottorin lämpötila olikin yli +70 ºC.
Siitä sitten motarin rampille kohti Helsinkiä, eikä kaasupolkimen painallus tehoa :?

Ekalle P-paikalle buuttailemaan ja kone alkoikin kiertämään, mutta heti kun lähti liikkeelle niin taas puutui.
Seuraavalla P-paikalla räpläämään johtoja ja liittimiä, josko joku olisi jäänyt löysään.
Taas kun käynnisti niin sen aikaa kiersi iloisesti, kunnes taas rampille.
Ja moottorin vikavalo jäi palamaan.
Pari kertaa vielä matkan aikana samat temput, ei enää kiertänyt kuin kolme tonnia vaikka autoa sammuttelin välillä.

Torquesta vikakoodinluku päälle.
Tulos:

Kuva

Kun tuota informaatiota pöyhi tarkemmin, niiden takaa löytyi seuraavanlaista infoa:

--------------------------------------
P2015 OBD Trouble Code

1 result found

P2015 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Location Bank 1
Notes
DTC Application note for Intake Manifold Tuning Valves and Intake Manifold Runner controls: Active controls are used to modify or control airflow within the engine air intake system. These controls may be used to enhance or modify in-cylinder airflow motion (charge motion), modify the airflow dynamics (manifold tuning) within the intake manifold or both. Devices that control charge motion are commonly called Intake Manifold Runner Control, Swirl Control Valve, and Charge Motion Control Valve. The ISO/SAE recommended term for any device that controls charge motion is Intake Manifold Runner Control (IMRC). Devices that control manifold dynamics or manifold tuning are commonly called Intake Manifold Tuning Valve, Long/Short Runner Control and Intake Manifold Communication Control. The SAE recommended term for any device that controls manifold tuning is Intake Manifold Tuning (IMT) Valve.

--------------------------------------
P2510 OBD Trouble Code

1 result found

P2510 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
ECM/PCM Power Relay Sense Circuit Range/Performance

--------------------------------------
P2138 OBD Trouble Code

1 result found

P2138 - Generic
Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "D"/"E" Voltage Correlation

--------------------------------------
P2513 OBD Trouble Code

1 result found

P2513 - Generic
Type Powertrain - Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description
Event Data Recorder Request Circuit Low

--------------------------------------

Onko tämä nyt Kuusakoski -kamaa, vai vieläkö on jotain tehtävissä :ttu:
Mitään tehtävissä
Joo ensin jonnekin *:rin piuhan päähän niin selviä mikä noista sitä vaivaa,
ja sitten jatko toimet sen mukaan, korjaus
(metsään hylkääminen, polto, paalus, suohon upotus, vartiksi jonnekin pks aluen parkipaikalle/tien varteen, tms... hävitys keino ei jokeen, mereen, järveen upotamista vesi pilaantuu :) )
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Nilkutetaanko kuusen alle vai APP:lle, kas siinäpä pulma :?

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1937
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Eli nuo vikakoodit on varmaan annettu yleisen vikalistan mukaan eikä autosta lukemalla. :) 2510 viittaa ahtopaineensäätimeen, 2513 imukanavan katkaisumoottoriin ja 2015 Rail-putken paineen valvontaan ja määränsäädön venttiiliin.
toba-
Viestit: 176
Liittynyt: 25.10.2012 19:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja toba- »

Nilkutetaan Ari yhdessä APP:lle huomenna aamupäivällä, yksin on niin tylsä nilkutella!
Alle puolta miljoonaa kilometriä ei lasketa.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ari66 kirjoitti:Nilkutetaanko kuusen alle vai APP:lle, kas siinäpä pulma :?
Tärkeintä etää jostain löytyy sopiva piuhanpää ja homma selviä

Huomenna semoinen on ainkin noilla kulmilla... ja kuusen alla
Radanrakentajantie 5
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

No niin, Järvenpäässä taas käyty.
Tulee moottoritien päällystevauriokohdat tutuiksi, kun lähes joka päivä sitä väliä ajaa :roll:
(Säästyypähän edes alustan osat).
Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen :D

Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla :ää:
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo :evil:

Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky :idea:
Pankkiin pitää lähteä lakki kourassa, että pystyy tämmösen pitämään liikenteessä.
Toivottavasti ei vaan käy näin: :kutpai:
(Ja minä kun jätin ässän ostamatta ylläpitokulujen pelossa....).

Ensi viikonlopuksi auto hoitoon hotarille.
Ja jännitetään enemmän kuin lauantailottoa, että mitä muuta sieltä vielä löytyy.... :huh:

Nyt kaivattaisiin jusamb:n lohduttavia sanoja mersujen ylivertaisesta laadusta :lol:
Ihanan kallista :lippu:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Laitat nyt kunnolla sen läppämoottorin niin ei tarvi toiste enää laittaa. Useamman vuoden se tuokin auto sinulla kuitenkin on niin. Kallistako? No se vaan köyhällä tuntuu siltä :lol:
® Mesen linttaklubi
lkosso
Viestit: 27
Liittynyt: 19.10.2010 16:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja lkosso »

Ari66 kirjoitti:No niin, Järvenpäässä taas käyty.
Tulee moottoritien päällystevauriokohdat tutuiksi, kun lähes joka päivä sitä väliä ajaa :roll:
(Säästyypähän edes alustan osat).
Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen :D

Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla :ää:
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo :evil:

Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky :idea:
Pankkiin pitää lähteä lakki kourassa, että pystyy tämmösen pitämään liikenteessä.
Toivottavasti ei vaan käy näin: :kutpai:
(Ja minä kun jätin ässän ostamatta ylläpitokulujen pelossa....).

Ensi viikonlopuksi auto hoitoon hotarille.
Ja jännitetään enemmän kuin lauantailottoa, että mitä muuta sieltä vielä löytyy.... :huh:

Nyt kaivattaisiin jusamb:n lohduttavia sanoja mersujen ylivertaisesta laadusta :lol:
Ihanan kallista :lippu:

No ei pitäisi kääntää enää veistä haavassa, mutta onhan meille tulossa talvi ja alkaa ne peräpään vajoamiset...???? No onneksi niitä jousihässäköitä (pusseja) saa alle kolmensadan tuolta Saksasta. Mutta vastapainona, omassa ei vielä mitään vikaa alapallojen ja etuiskareiden vaihdon lisäksi. Ja mittarissa reilu 200tkm, huoletonta ja nautinnollista ajoa!

S211 280 CDIA Avantgarde -07
W124 200E autom. -88
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Vieläkö se Arin ex-väykky löytyis jostain takaisin alle. :roll:

Jotenkin näitä 211-ketjuja kahlatessa läpi (mm. Ari ja XUX) vahvistuu käsitykseni siitä että se ei ole ainakaan minulle sopiva auto. Käyttövarat loppuis varmaan kuukaudessa... :oops:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

lkosso kirjoitti:No ei pitäisi kääntää enää veistä haavassa, mutta onhan meille tulossa talvi ja alkaa ne peräpään vajoamiset...????
Ei ne peräpään vajoamiset haittaa, niihin saatiin tuntumaa jo viime talvena.
Niin kauan on kaikki aivan normaalia, kunhan perä pyllähtää ylös käynnistettäessä.

Kaikki muu huolehtiminen on turhaa panikointia.
(Airmatic tietty erikseen). :wink:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Paljos semmonen motori maksaa..?
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Vajaa parisataa kun tulee muutakin tiivistettä samalla mukana.
Mutta aikaa kuluu vaihdossa, kun pitänee melkein öljypohjaan saakka purkaa yläkautta :lol:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1937
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Ari66 kirjoitti:
Imusarjan läppien moottori sieltä on ny vissiin sitten hajalla :ää:
Ainakin Starin mukaan.
Ja arvatenkin kun sen saa vaihdettua, seuraavaksi turbo :evil:

Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky :idea:
Meneekö niitä läppämoottoreita yhtään enempää V6:ssa kuin väykin I6:ssakaan. Molemmissa tietenkin ihan liikaa.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

tähtikuljettaja kirjoitti:Meneekö niitä läppämoottoreita yhtään enempää V6:ssa kuin väykin I6:ssakaan. Molemmissa tietenkin ihan liikaa.
En tiedä kun en muita moottoreita tunne.
Mutta ei tästä ainakaan mitään iHQa läppää saa heitetyksi, vaikka kuinka yrittäisi.........

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Vanha totuushan se on että mitä hienommaksi menee tekniikka sitä hienommat kulut ylläpidossakin. No, toivotaan että pysynee jatkossa nipusa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Mä luulen että nyt loppuu se trailerien veto....
Koukkuun lämmin huoltotalli ja sinne starit sun muut erikoisavaimet, jotta selviää edes normiajelusta :lol:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

Siihen huoltotalliin kannattaa istuttaa myös iso grilli, kahvinkeitin ja Hotari niin matkan jatkumiseen on kohtalaiset edellytykset :idea:
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

ou812 kirjoitti:Siihen huoltotalliin kannattaa istuttaa myös iso grilli, kahvinkeitin ja Hotari niin matkan jatkumiseen on kohtalaiset edellytykset :idea:
Rosterinen Weber -Grilli jo on... sivukeittimellä.
Siinä sivukeittimellä valmistuu pannukahvitkin...

Hotarin kanssa vielä sopimus tekemättä, mutta työn alla.....

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tätä varte mulla o toi volkkari ja bensiiniautot. Kun väyskä ei toimi, ni on kuitenki aina joku luottopeli joka toimii vuodesta toiseen ongelmitta.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Eldorado kirjoitti:Jotenkin näitä 211-ketjuja kahlatessa läpi (mm. Ari ja XUX) vahvistuu käsitykseni siitä että se ei ole ainakaan minulle sopiva auto. Käyttövarat loppuis varmaan kuukaudessa... :oops:
Juu, pitäis laskee yhteen mutta ennalta laskettujen käyttöönottoremonttien jälkeen on mennyt toista sataa vaihteistoöljyyn, raitisilmasuodattimeen, kompuran suodattimeen ja putkeen... Vai onkohan jo muutakin :roll: Nuo mä lasken kyllä huolloiksi mutta onhan nuo käyttövaroista pois.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ari66 kirjoitti:
tähtikuljettaja kirjoitti:Meneekö niitä läppämoottoreita yhtään enempää V6:ssa kuin väykin I6:ssakaan. Molemmissa tietenkin ihan liikaa.
En tiedä kun en muita moottoreita tunne.
Mutta ei tästä ainakaan mitään iHQa läppää saa heitetyksi, vaikka kuinka yrittäisi.........
V6 menee kyllä enemän/vähemillä kilsoilla noita kuin R6
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Ari66 kirjoitti:No niin, Järvenpäässä taas käyty.

Klipsklips

Eikä tarvii perillä kahvikuppia siirtää jemmaan, voi käyttää samaa pahvimukia viikosta toiseen :D

Klipsklips

Kyllä tänään tuli jo mieleen, että se viimeinen kunnon mersu taitaa todellakin olla väykky :idea:

Klipitiklips
Juu, itse yritän pienentää hiilinenänjälkeäni juomalla samasta "AK47" pahvi kupista hotarin pajalla, mutta joku sielläkin siivoaa... Pitäis varmaan siirtyä posliinimukiin...

Viimeinen kunnon mersu on 201 ja 124 niin ja 140 menis tietty samaan kastiin. Mutta ne ei taida sulle kelvata enää?

Olen itse eldoroinut 202 ja 210 AMG:n välillä ja saanut vakuutettua itselleni että jos kuitenkin 202 ois lähempänä mersua kuin 210...
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

AK47 kirjoitti:...

Olen itse eldoroinut .....
Aika hyvä, tuleekohan tuosta ihan vakiintunut termi :lol:
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Ari66 kirjoitti:Hotarin kanssa vielä sopimus tekemättä, mutta työn alla.....
Alustavasti vois aja tella 30 000 € + ALV :lol:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

+ testerimaksu 35 € :wink:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”