Olihan se ihan auton näkönen. Eikä tarvinnut kuin kuusi sivua vartoa.Ari66 kirjoitti: Nyt on mesestä videota:
http://www.youtube.com/watch?v=PJhO-xtC ... e=youtu.be

Olihan se ihan auton näkönen. Eikä tarvinnut kuin kuusi sivua vartoa.Ari66 kirjoitti: Nyt on mesestä videota:
http://www.youtube.com/watch?v=PJhO-xtC ... e=youtu.be
Ihan kotimaasta ostin ja kuitin kera... Kokkeileppa sopivalla pakkasella (-33c) asetella tuon johtoja mieluisasti,Ari66 kirjoitti:Onkohan sulle sattunut joku egyptinvientimalli käsiin?
Vaihteiston öljynlauhdutinhan se on. Tuonhan piti tulla tehdasasenteisen vetokoukun mukana mutta juuri ihmettelin sitä kun retrofit ohjeessa ei tuota lauhdutinta ole vaan sähköpuhaltimen kokoa piti tarkastella. Tuon öljyn kiertokaan ei taas auennut, muistan nähneeni kuvauksen jonka mukaan öljy edelleen kiertää syylärin läpi ja tuo on sarjassa, onko joku selvittänyt tuon?pepi kirjoitti:Mikä tuo pieni jäähdytin on tuossa syylärin edessä? Omassani sitä ei ole, muistaakseni.
Jep lisä ventiili "termostaati" päästä tarpeen mukaan öljyn kiertämään lisäkennossatähtikuljettaja kirjoitti:Tuon öljyn kiertokaan ei taas auennut, muistan nähneeni kuvauksen jonka mukaan öljy edelleen kiertää syylärin läpi ja tuo on sarjassa, onko joku selvittänyt tuon?
Mun ceetekin käyttölämpötila on vain -20. Ja silloinkin saa varoa taittelemasta jäisiä johtoja, kun nostaa laturin takaisin sisälle. Aika harva kaapeli kestää taivuttelua Siperian keleissä. Tai onhan niitä, mutta taitavat tuplata laturin hinnanPappi kirjoitti:Ihan kotimaasta ostin ja kuitin kera... Kokkeileppa sopivalla pakkasella (-33c) asetella tuon johtoja mieluisasti,Ari66 kirjoitti:Onkohan sulle sattunut joku egyptinvientimalli käsiin?
Rakenteellinen heikkous joka himmentää Ctekin maineen ainakn meikäläisen silmissä. Saas nähdä mitä takuun puitteissa korvataan. Vai joutuuko toteamaan, että p*skan ostin.
jusamb kirjoitti:Mun ceetekin käyttölämpötila on vain -20.
Minoon aina aatellu että CTEK on latureitten mersu mutta se olikin väykkyLucky-Dog kirjoitti:Sori vaan kaikille ja tasapuolisesti, mutta monasti vältytäis näiltä jorinoilta, kun ei AINA ostettaisi sitä HALAVINTA vaihtoehtoa![]()
Lämpimässä tuvassa on muutenkin mukavampi rassata autoaPappi kirjoitti:Kävi jo mielessä, että ruuvaan tuon ctekin tuvan vanhaan lattialankkuun kiinni ja johdot suoraksi seinäkiinnikkeillä. Eipähän menis taivuttelusta rikki.
Lienee kyse tästä kulkimesta?Ari66 kirjoitti:Saako Star:lla ohjelmoitua Comandin niin, että se näyttää elokuvia ajaessakin?
En niitä itse tietenkään katsele, mutta sais vaikka hallituksen hiljaiseksi pidemmillä siirtymämatkoilla kun saa katsella salkkaritallenteita![]()
Ja toinen kysymys, koskien Star:ia edelleen.
Saako sillä ohjelmoitua auton älyä niin, etteivät lampunpesimet automaattisesti pese ajovaloja joka viidennellätoista kerralla, kun pestään tuulilasia?
Noilla pikkuisilla muutoksilla saattaisi tuosta ooppelivektrasta kehittyä jopa mersu
Eikös tuossa ole NTG1 COMAND, miksi tuosta puuttuu yksi prosenttiyksikkö?CDI203 kirjoitti: Lienee kyse tästä kulkimesta?
Niin
Ensimäiseen 99% jep
Toiseen 60% jep
Ok terve tuloa Vaikka SU kuusenalleAri66 kirjoitti:No pahus... lähdin juu, kun oli vilu... eikä kellään ollut tietoa oletko tulossa....CDI203 kirjoitti:Ilmeisesti jo lähtemään ehtinyt?
Mites huomenna iltapäivällä/illalla jossain?
Voin ajella, jos ei ihan tuhannen kilometrin päähän