MB E320
MB E320
Heip!
Olisin hankkimassa mersun taloon, ja tällä hetkellä valikoituna yksilönä olisi 320 E mallin automaatti 2004 farmari.
210tkm ajettu avantgarde.
Mitä näistä kannattaa oikeasti tarkistaa? Sen suuremmin vielä tutkiimatta millä moottorityypillä tämä on?
Olisin hankkimassa mersun taloon, ja tällä hetkellä valikoituna yksilönä olisi 320 E mallin automaatti 2004 farmari.
210tkm ajettu avantgarde.
Mitä näistä kannattaa oikeasti tarkistaa? Sen suuremmin vielä tutkiimatta millä moottorityypillä tämä on?
Re: MB E320
Eipä tuossa varmaan tekniikassa muuta kuin sbc jarrut. Ihan hyvät jarrut ja nykyään ei ole välttämättä aina 1500€ kun peruskunnostettuja saa. Siis pumppuja.Yarski kirjoitti:Heip!
Olisin hankkimassa mersun taloon, ja tällä hetkellä valikoituna yksilönä olisi 320 E mallin automaatti 2004 farmari.
210tkm ajettu avantgarde.
Mitä näistä kannattaa oikeasti tarkistaa? Sen suuremmin vielä tutkiimatta millä moottorityypillä tämä on?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: MB E320
Ok, eli niiden ongelma on pumppu ollut?AK47 kirjoitti:Eipä tuossa varmaan tekniikassa muuta kuin sbc jarrut. Ihan hyvät jarrut ja nykyään ei ole välttämättä aina 1500€ kun peruskunnostettuja saa. Siis pumppuja.Yarski kirjoitti:Heip!
Olisin hankkimassa mersun taloon, ja tällä hetkellä valikoituna yksilönä olisi 320 E mallin automaatti 2004 farmari.
210tkm ajettu avantgarde.
Mitä näistä kannattaa oikeasti tarkistaa? Sen suuremmin vielä tutkiimatta millä moottorityypillä tämä on?
Miten ilmajouset kestää ja millaisissa hinnoissa ne nykyään pyörii?
Tekniikalta ja laatikolta vaikuttaa ihan hyvältä
Re: MB E320
Siis laskuri siellä sbc jarruissa se pulma. Hiilet niissä moottoreissa kuluu. Ja laskuri saattaa ylittyä ennenkuin on systeemi oikeasti kulunut. pikku hakutoimilla löytyy tietoa.Yarski kirjoitti:Ok, eli niiden ongelma on pumppu ollut?AK47 kirjoitti:Eipä tuossa varmaan tekniikassa muuta kuin sbc jarrut. Ihan hyvät jarrut ja nykyään ei ole välttämättä aina 1500€ kun peruskunnostettuja saa. Siis pumppuja.Yarski kirjoitti:Heip!
Olisin hankkimassa mersun taloon, ja tällä hetkellä valikoituna yksilönä olisi 320 E mallin automaatti 2004 farmari.
210tkm ajettu avantgarde.
Mitä näistä kannattaa oikeasti tarkistaa? Sen suuremmin vielä tutkiimatta millä moottorityypillä tämä on?
Miten ilmajouset kestää ja millaisissa hinnoissa ne nykyään pyörii?
Tekniikalta ja laatikolta vaikuttaa ihan hyvältä
Airmaticcia en suosittele kellekkään....
Käytä autoa testerissä ennen kauppojen kiinni lyömistä. Kotitestereitä löytyy ympäri suomea forumilaisilta.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Lyhyesti sanottuna, ilma alusta on toimiessaan hyvä mutta näin vanhassa autossa voi hajota alusta milloin tahansa. Kannattaa varautua suurehkoihon ylläpitokuluihin sen osalta. Sbc jarrut on hyvät, pumppu menee varmasti joskus mutta faceliftin ostamalla toisaalta pääsee eroon siitä ongelmasta.
Jos dieseliä harkitset ja haluat mahdollisimman halvalla päästä niin kenties v6 dieseliä ei kannata harkita, ei huono mutta kalliimpi ylläpitää kuin suorat koneet.
Ruostekaan ei näitä erikoisemmin vaivaa mutta taas järki käteen siinäkin, kohta 20v ikäset autot ruostunee jo milloin mistäkin.
Jos dieseliä harkitset ja haluat mahdollisimman halvalla päästä niin kenties v6 dieseliä ei kannata harkita, ei huono mutta kalliimpi ylläpitää kuin suorat koneet.
Ruostekaan ei näitä erikoisemmin vaivaa mutta taas järki käteen siinäkin, kohta 20v ikäset autot ruostunee jo milloin mistäkin.
Viimeksi muokannut Ruuvimeisseli, 16.6.2019 14:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ruuvimeisseli:
"Vähänajettu facelift malli rautajousilla ja 200/220cdi koneella kenties se kaikkein viisain malli, ei ruostumisongelmia ei alustavikoja eikä kalliimpia konevikoja ellei osta 320cdi missä muutamia ikäviä tyyppivikoja"
Onko 280:ssä samat koneviat (mitkä ?) kuin 320:ssä ? Onhan näissä kuitenkin sama moottori, mutta 320:stä revitty tehoja muutamakymmen heppa vielä lisää. Äkkinäinen kuvittelee, että 280 kestää paremmin kun ei niin tiukalle vedetty (sais kuulemma tuostakin ohjelmoimalla n. 300 heppaa ?? mutta tuskin kestäis, eikä kyllä tarvettakaan).
No 220:een verraten palaahan siellä löböä litra/pytty lisää, mutta nätimpi käyntiääni (vai onko cdi:ssä enää niin selvä ero äänissä kuin vanhoissa 4/6 mukisissa).
Meneehän tuo omakin alta 6 litran matka-ajossa, mutta kaupungissa toistakymmentä (ekana valoista) => molempia km yhtä paljon => todellinen keskikulutus reilu 9 (tietokone näyttään aina n. 0,6 litraa vähemmän) Eikä näytä tarviivan webastoa ajossa, miten lie pihimmin kulkevilla
"Vähänajettu facelift malli rautajousilla ja 200/220cdi koneella kenties se kaikkein viisain malli, ei ruostumisongelmia ei alustavikoja eikä kalliimpia konevikoja ellei osta 320cdi missä muutamia ikäviä tyyppivikoja"
Onko 280:ssä samat koneviat (mitkä ?) kuin 320:ssä ? Onhan näissä kuitenkin sama moottori, mutta 320:stä revitty tehoja muutamakymmen heppa vielä lisää. Äkkinäinen kuvittelee, että 280 kestää paremmin kun ei niin tiukalle vedetty (sais kuulemma tuostakin ohjelmoimalla n. 300 heppaa ?? mutta tuskin kestäis, eikä kyllä tarvettakaan).
No 220:een verraten palaahan siellä löböä litra/pytty lisää, mutta nätimpi käyntiääni (vai onko cdi:ssä enää niin selvä ero äänissä kuin vanhoissa 4/6 mukisissa).
Meneehän tuo omakin alta 6 litran matka-ajossa, mutta kaupungissa toistakymmentä (ekana valoista) => molempia km yhtä paljon => todellinen keskikulutus reilu 9 (tietokone näyttään aina n. 0,6 litraa vähemmän) Eikä näytä tarviivan webastoa ajossa, miten lie pihimmin kulkevilla
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Itsellä on etupään ilmatolpat alkuperäiset ja taakse oli vaihdettu pussit vähän ennen, kun auto minulle tuli (nyt 312 tkm, itseajettua 74 tkm & 5,5v). Vaihtotyö maksaa takapäässä normifarkkua enemmän, koska lisäsäiliön irrottamiseksi, pitää apurunkoa laskea.
Ruostetta on jonkin verran. Pistehitsauskohdissa pysyy maali huonosti. Jonkin verran sitä on myös takapyörän kotelossa. Älyttömin ratkaisu on etuylätukivarren seudulla, missä on reunustettu hylly, jonne kertyy moskaa ruostuu.
M112 on kestävän koneen maineessa. Tulpat maksaa vaihdettuna jonkin verran (12 kpl ja vähän hankalassa paikassa) mutta on vaihdettavissa itsekin sopivillla työkaluilla. Veholta kerran kysyin ja siellä oisi ollut 19 €/tulppa (omassa vielä 16 kpl). Ulkomailta löytyi halvemmalla. Samoin ilmamassamittaria saattaa mennä mutta se ei ole kallis ja on helppo vaihtaa.
t.
Risto
Ruostetta on jonkin verran. Pistehitsauskohdissa pysyy maali huonosti. Jonkin verran sitä on myös takapyörän kotelossa. Älyttömin ratkaisu on etuylätukivarren seudulla, missä on reunustettu hylly, jonne kertyy moskaa ruostuu.
M112 on kestävän koneen maineessa. Tulpat maksaa vaihdettuna jonkin verran (12 kpl ja vähän hankalassa paikassa) mutta on vaihdettavissa itsekin sopivillla työkaluilla. Veholta kerran kysyin ja siellä oisi ollut 19 €/tulppa (omassa vielä 16 kpl). Ulkomailta löytyi halvemmalla. Samoin ilmamassamittaria saattaa mennä mutta se ei ole kallis ja on helppo vaihtaa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Juu, 95tkm ja 14v ja tolpat, kompura ja venaplokki vaihtoon, siltikin kummittelee vielä mutta pystyy ajelemaan nyt.Roisto kirjoitti:Itsellä on etupään ilmatolpat alkuperäiset ja taakse oli vaihdettu pussit vähän ennen, kun auto minulle tuli (nyt 312 tkm, itseajettua 74 tkm & 5,5v). Vaihtotyö maksaa takapäässä normifarkkua enemmän, koska lisäsäiliön irrottamiseksi, pitää apurunkoa laskea.
Ruostetta on jonkin verran. Pistehitsauskohdissa pysyy maali huonosti. Jonkin verran sitä on myös takapyörän kotelossa. Älyttömin ratkaisu on etuylätukivarren seudulla, missä on reunustettu hylly, jonne kertyy moskaa ruostuu.
M112 on kestävän koneen maineessa. Tulpat maksaa vaihdettuna jonkin verran (12 kpl ja vähän hankalassa paikassa) mutta on vaihdettavissa itsekin sopivillla työkaluilla. Veholta kerran kysyin ja siellä oisi ollut 19 €/tulppa (omassa vielä 16 kpl). Ulkomailta löytyi halvemmalla. Samoin ilmamassamittaria saattaa mennä mutta se ei ole kallis ja on helppo vaihtaa.
t.
Risto
Vaihtelee kestoikä. Mulla taisi vuotaa tolpan alapäästä semmoisesta kartioista ilmat ulos. Missä lie sit ollu oikea vuoto. En oo purkanut nuita tolppia vielä. Siis w220 mutta suunnilleen samaa tekniikkaa ilmajouset tossa e mallissakin.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Tarkoitin sitä että jos topikin aloittaja etsii vaikka huokeaa ja halvalla ylläpidettävää 211 korista niin silloin kannattaa ostaa pienemmällä diesel koneella oleva kun 280cdi ja 320cdi (sama kone) on niitä muutamia kalliimpia tyyppivikoja noissa. Liekö topikin aloittajalla kuitenkin nyt bensakone hakusessa? Tyyppivioilla meinasin perus v6 jutut, imu- ja pakosarjat, turbo ja öljynjäähdyttimet jne.650000tuttavuus kirjoitti:Onko 280:ssä samat koneviat (mitkä ?) kuin 320:ssä ?
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Hyvä automalli se on, toki airmatic-alustalla voi kuluvia osia olla hieman tavallista farmaria (jossa vain taka-akselilla ilmajouset) enemmän. Airmaticjärjestelmä on ymmärtääkseni hieman vähemmän järjetön kuin S:ssä, vaikka samaa toimintatapaa edustaakin.
Takapään ilmajousia Airmaticissakin on vaihdettu ilman lisäsäiliöitä oleviin tiputtamatta takakelkkaa, jossa säästää työtunneissa, mutta itse jouset ovat kuitenkin tavallisia takailmajousia hieman arvokkaampia. Toiminnassa ei ole perstuntumalta eroa, mitänyt uudet jouset tuntuivat jämäkämmiltä mistä ainakin itse pidän. Ehkä se pienentynyt ilmatilavuus sen tekee. Lisäsäiliö on hieman alle 1l tilavuudeltaan, jotka molemmat siis poistuivat kun vaihdatin takajouset n. 380tkm kohdalla, jatkossa niitä voinee vaihtaa myös yksitellen. Oikea alkuperäinen etuilmajousi antautui jo muistaakseni n. 50tkm aiemmin, vasen vielä jaksaa (kop kop).
SBC-jarrut tai se yksikkö menee vaihtoon jossain välissä (tai jotkut rohkeat ovat laskuria rukanneetkin kuulemma, mutta tämä ei ole suositeltava tapa), kun se laskee jarrupolkaisuja ja jarrunesteitä kannattaa vaihdattaa ahkerasti.
Alkupäässä oli jäähdytysneste/moottoriöljyn jäähdyttimessä jotain maanantaikappaleita, mutta oliko bensoissa ja enää vuonna 2004, en muista.
Öljynjäähdyttimen tiivisteet V6 -dieselissä voi alkaa vuotamaan, mutta tässäkin vuosimalli ja käyttövoima ei tainnut kohdata..
Automaattivaihteiston venttiilit ja johtosarjan kautta öljyn imeytyminen kapillaarisesti ohjausboxiin oli myös jossain.
Toki muitakin vikoja varmasti löytyy, mutta kerropa tarkemmin tietoja, mikä kone ja alustanumeroa tms niin saattaa löytyä tarkempia arvauksia. Myös lievennystä autokuumeeseen saadaan kun aletaan kaikkia mahdollisia tulevia vikoja listaamaan.
Takapään ilmajousia Airmaticissakin on vaihdettu ilman lisäsäiliöitä oleviin tiputtamatta takakelkkaa, jossa säästää työtunneissa, mutta itse jouset ovat kuitenkin tavallisia takailmajousia hieman arvokkaampia. Toiminnassa ei ole perstuntumalta eroa, mitänyt uudet jouset tuntuivat jämäkämmiltä mistä ainakin itse pidän. Ehkä se pienentynyt ilmatilavuus sen tekee. Lisäsäiliö on hieman alle 1l tilavuudeltaan, jotka molemmat siis poistuivat kun vaihdatin takajouset n. 380tkm kohdalla, jatkossa niitä voinee vaihtaa myös yksitellen. Oikea alkuperäinen etuilmajousi antautui jo muistaakseni n. 50tkm aiemmin, vasen vielä jaksaa (kop kop).
SBC-jarrut tai se yksikkö menee vaihtoon jossain välissä (tai jotkut rohkeat ovat laskuria rukanneetkin kuulemma, mutta tämä ei ole suositeltava tapa), kun se laskee jarrupolkaisuja ja jarrunesteitä kannattaa vaihdattaa ahkerasti.
Alkupäässä oli jäähdytysneste/moottoriöljyn jäähdyttimessä jotain maanantaikappaleita, mutta oliko bensoissa ja enää vuonna 2004, en muista.
Öljynjäähdyttimen tiivisteet V6 -dieselissä voi alkaa vuotamaan, mutta tässäkin vuosimalli ja käyttövoima ei tainnut kohdata..
Automaattivaihteiston venttiilit ja johtosarjan kautta öljyn imeytyminen kapillaarisesti ohjausboxiin oli myös jossain.
Toki muitakin vikoja varmasti löytyy, mutta kerropa tarkemmin tietoja, mikä kone ja alustanumeroa tms niin saattaa löytyä tarkempia arvauksia. Myös lievennystä autokuumeeseen saadaan kun aletaan kaikkia mahdollisia tulevia vikoja listaamaan.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
Kiitos vastauksista! Tämä nostikin tosi hyviä pointteja, joilla voi lähteä kalistelemaan miekkoja autodiilerin kanssa.
Voitanee täällä myös heittää linkin auton myynti-ilmoitukseen; https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10530480
Kumman vähän tuosta tekniikasta on kuitenkin otettu tehoa irti. Äkkiseltään tuntuu, että nykyinen ahtamaton 2.5L tuottama 192hv tuntuu aika kovalta verrattuna eemelin 3.2 ja 224hv. Tuskin ihan hirveää eroa edes tuntee kun massat ja vaihteistot eroaa toisistaan aika paljon.
No, huokea on ehkä väärä sana. Hakusessa on enemmänkin isommalla tilavuudella varustettu bensa mörkö, joka ei ylläpitokuluissa säästele, mutta omaisi pääsääntöisesti pomminvarman tekniikan. Kilometrejä tulee kohtuullisen vähän, 10-15tkm vuodessa, joten kulutus, verot tai vakuutukset ei ole ensisijainen asia. Teknisesti haiskahtaa koneen puolesta olevan erinomainen laite, nyt sitten pohditaan ja tutkitaan auton historia sen osalta miten nuo edellä mainitut asiat on korjattu / jätetty korjaamatta.Ruuvimeisseli kirjoitti:Tarkoitin sitä että jos topikin aloittaja etsii vaikka huokeaa ja halvalla ylläpidettävää 211 korista niin silloin kannattaa ostaa pienemmällä diesel koneella oleva kun 280cdi ja 320cdi (sama kone) on niitä muutamia kalliimpia tyyppivikoja noissa. Liekö topikin aloittajalla kuitenkin nyt bensakone hakusessa? Tyyppivioilla meinasin perus v6 jutut, imu- ja pakosarjat, turbo ja öljynjäähdyttimet jne.650000tuttavuus kirjoitti:Onko 280:ssä samat koneviat (mitkä ?) kuin 320:ssä ?
Omien tutkimusten perusteella tässä olisi M112 (?) mylly, mutta nyt menee mutulla. Asia tarkistetaan huomenna maanantaina kun päästään ensimmäisen kerran puhumaan tarkempia speksejä. Minulta lähtisi vaihdossa 325 bemari SMG -laatikolla, joten tässä kaupassa vaihtaisin vain riskialttiin vaihteiston pussijousiin.Olli Lajunen kirjoitti:Hyvä automalli se on, toki airmatic-alustalla voi kuluvia osia olla hieman tavallista farmaria (jossa vain taka-akselilla ilmajouset) enemmän. Airmaticjärjestelmä on ymmärtääkseni hieman vähemmän järjetön kuin S:ssä, vaikka samaa toimintatapaa edustaakin.
Takapään ilmajousia Airmaticissakin on vaihdettu ilman lisäsäiliöitä oleviin tiputtamatta takakelkkaa, jossa säästää työtunneissa, mutta itse jouset ovat kuitenkin tavallisia takailmajousia hieman arvokkaampia. Toiminnassa ei ole perstuntumalta eroa, mitänyt uudet jouset tuntuivat jämäkämmiltä mistä ainakin itse pidän. Ehkä se pienentynyt ilmatilavuus sen tekee. Lisäsäiliö on hieman alle 1l tilavuudeltaan, jotka molemmat siis poistuivat kun vaihdatin takajouset n. 380tkm kohdalla, jatkossa niitä voinee vaihtaa myös yksitellen. Oikea alkuperäinen etuilmajousi antautui jo muistaakseni n. 50tkm aiemmin, vasen vielä jaksaa (kop kop).
SBC-jarrut tai se yksikkö menee vaihtoon jossain välissä (tai jotkut rohkeat ovat laskuria rukanneetkin kuulemma, mutta tämä ei ole suositeltava tapa), kun se laskee jarrupolkaisuja ja jarrunesteitä kannattaa vaihdattaa ahkerasti.
Alkupäässä oli jäähdytysneste/moottoriöljyn jäähdyttimessä jotain maanantaikappaleita, mutta oliko bensoissa ja enää vuonna 2004, en muista.
Öljynjäähdyttimen tiivisteet V6 -dieselissä voi alkaa vuotamaan, mutta tässäkin vuosimalli ja käyttövoima ei tainnut kohdata..
Automaattivaihteiston venttiilit ja johtosarjan kautta öljyn imeytyminen kapillaarisesti ohjausboxiin oli myös jossain.
Toki muitakin vikoja varmasti löytyy, mutta kerropa tarkemmin tietoja, mikä kone ja alustanumeroa tms niin saattaa löytyä tarkempia arvauksia. Myös lievennystä autokuumeeseen saadaan kun aletaan kaikkia mahdollisia tulevia vikoja listaamaan. Wink
Voitanee täällä myös heittää linkin auton myynti-ilmoitukseen; https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10530480
Kumman vähän tuosta tekniikasta on kuitenkin otettu tehoa irti. Äkkiseltään tuntuu, että nykyinen ahtamaton 2.5L tuottama 192hv tuntuu aika kovalta verrattuna eemelin 3.2 ja 224hv. Tuskin ihan hirveää eroa edes tuntee kun massat ja vaihteistot eroaa toisistaan aika paljon.
Melkeinpä voisi olla epk:n kanssa samaa mieltä, lähinnä siksi kun tuo veekuutonen on minun mielestäni niin sopimaton 211 ja automaattilaatikko - yhdistelmään.
Vääntö on ohutta ja korkeilla kierroksilla verraten dieseleihin, ajaessa tuntuu kuin olisi koko ajan "vikatilassa" ellei huudata kierroksia korkealle.
Kasi on eri peli ja kulutusero kohtuullinen.
Tuossa vanhemmassa kuutosessa ei ole sitä tasapainoakselin materiaalivikaa mikä vaivasi uudempia 350:iä. Varsin toimiva moottori kaikkineen, jos miellyttää niin eikun kaupiolle.
Vääntö on ohutta ja korkeilla kierroksilla verraten dieseleihin, ajaessa tuntuu kuin olisi koko ajan "vikatilassa" ellei huudata kierroksia korkealle.
Kasi on eri peli ja kulutusero kohtuullinen.
Tuossa vanhemmassa kuutosessa ei ole sitä tasapainoakselin materiaalivikaa mikä vaivasi uudempia 350:iä. Varsin toimiva moottori kaikkineen, jos miellyttää niin eikun kaupiolle.
wiimax.fi
Kreeta sotkee vähän aikatauluja, mutta kokeillaan hotellin wifin varassa vähän viedä eteenpäin.
Kertooko joku lisää tuosta tasapainolimpusta?
Kävin lyhyen keskustelun entisen omistajan kansaa. Eli tässähän ei siis ole airmaticia. Takana on tavalliset iskarit, mutta jotain tasonsäötöä siellä on. Mikä siellä säätelee korkeutta?
Kertooko joku lisää tuosta tasapainolimpusta?
Kävin lyhyen keskustelun entisen omistajan kansaa. Eli tässähän ei siis ole airmaticia. Takana on tavalliset iskarit, mutta jotain tasonsäötöä siellä on. Mikä siellä säätelee korkeutta?
Itsekin hairahduin E320CDI facelift malliin ja täytyy sanoa että suosittelen muillekin.
Tässä mallissa on parannettu kaikki ne ongelmat, mitkä aikasemmissa oli. Ei jarruvikoja, eikä mene enää nesteet ja laatikkoöljyt sekaisin. Ilma-alusta vaatii huoltoa, eli vuosittain uusitaan suodatin ja kuivataan ryynit, niin luulisi kestävän. Kosteus ne rikkoo
Tässä mallissa on parannettu kaikki ne ongelmat, mitkä aikasemmissa oli. Ei jarruvikoja, eikä mene enää nesteet ja laatikkoöljyt sekaisin. Ilma-alusta vaatii huoltoa, eli vuosittain uusitaan suodatin ja kuivataan ryynit, niin luulisi kestävän. Kosteus ne rikkoo
MB E320 CDI W211 -07
Paitsi kurahaara ei ole parannus 211 on kyllä hyvin tehty kun vertaa nykyisiin muovisiin autoihin.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02