420 CDI kokemuksia?
420 CDI kokemuksia?
420cdi koneesta kokemuksia?
Tuossa katselin vähän tuolla koneella olevalla 211 korista. Eipä tuot tarjonta nyt ihan mieletöntä ollut mutta jotain mielenkiintoisia löytynee suomestakin.
211 korinen muutoin kyllä tuttu mutta moottorista ei mitään kokemuksia, kestääkö jakopäät, ahtimet, laatikot noilla väännöillä jne?
Kesällä olis viimein varmaan aika luopua 124 alkaa olemaan aika loppu kaikinpuolin.
Tuolla koneella sekä yleisesti hyvällä varustetasolla oleva olis hakusessa, autoihminen olen ja kyllästynyt tuohon 124 kunnei siinä mitään varusteita ole.
Tuossa katselin vähän tuolla koneella olevalla 211 korista. Eipä tuot tarjonta nyt ihan mieletöntä ollut mutta jotain mielenkiintoisia löytynee suomestakin.
211 korinen muutoin kyllä tuttu mutta moottorista ei mitään kokemuksia, kestääkö jakopäät, ahtimet, laatikot noilla väännöillä jne?
Kesällä olis viimein varmaan aika luopua 124 alkaa olemaan aika loppu kaikinpuolin.
Tuolla koneella sekä yleisesti hyvällä varustetasolla oleva olis hakusessa, autoihminen olen ja kyllästynyt tuohon 124 kunnei siinä mitään varusteita ole.
Hienosti sanottu.tuikku kirjoitti:.
Mersun paras moottori.
Mersun paras vaihteisto.
Mersun paras voimansiirto
Mutta kestääkö ne?
Jos ajatellaan vaikka 400-500tkm ajosuoritetta vakiona niin onko moottori ja loota rempattu 5kertaa?
Se ei moottorista/vaihteistosta hyvää tee että siitä saa järjettömästi tehoa jos se ei kestä ajaa sitä oletettua ajomäärää joka mersun tiisselin tapauksessa on siellä +500tkm.
Niin tuo kestävyys on myös oleellinen osa tätä kokonaisuutta. Sen ymmärtää tietysti että joskus näihin menee tonni joskus kaks korjauksiin mutta ei se nyt käy että auto pajalla seisoo jatkuvasti jonkun vian takia.
Mites tuo lukkoperä, eikö ole kaikissa vakiona?
Suomen tarjonta on kilometreissä siellä 170-300tkm niin olisi tosiaan hyvä tietää tuosta kestävyydestä.
Mites tuo lukkoperä, eikö ole kaikissa vakiona?
Suomen tarjonta on kilometreissä siellä 170-300tkm niin olisi tosiaan hyvä tietää tuosta kestävyydestä.
.
Jos mahdollisimman halvalla haluaa ajaa, niin kasikone ei ehken ole oikea vaihtoehto.
Mutta kun on kasilla vähän aikaa ajellut, huomaa, ettei muuta vaihtoehtoa olekkaan. Se on huumetta, perheuton/maasturin tilat, urheiluauton suorituskyky.
Vanhojen, käytettyjen autojen kestävyydestä en sano mitään.
Ei ole eemelissä lukkoa vakiona, ML,ssä taas on. S,stä en tiedä.
Jos mahdollisimman halvalla haluaa ajaa, niin kasikone ei ehken ole oikea vaihtoehto.
Mutta kun on kasilla vähän aikaa ajellut, huomaa, ettei muuta vaihtoehtoa olekkaan. Se on huumetta, perheuton/maasturin tilat, urheiluauton suorituskyky.
Vanhojen, käytettyjen autojen kestävyydestä en sano mitään.
Ei ole eemelissä lukkoa vakiona, ML,ssä taas on. S,stä en tiedä.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki