Morjesta,
Kolmas mersu tuli hankittua ja tällä kertaa CLK 07 tolla 184hv kompuralla. Asun Saksanmaalla ja ajo täällä on sorttia taajamaruuhkassa töihin tai sitten motaria 140 tai lujempaa muualle. Välimuotoja ei oikeestaan ole.
Kuukausi on tullt nyt ajeltua ja jaan tähän pari havaintoa kuluneesta.
Toi on monin puolin hieno laite, mutta pari asiaa vaivaa. Kun on manuaaliaski ja ahdin, tuntuu että matalilla kierroksilla ripsakkaan ajellessa ahdot tippuu aina vaihdon välissä ja tuntuma on kuin pikkudieselissä. Loota tuntuu olevan samaa tyyppiä kun vanhassa väykky-kaksnelikympissä, eli ei suosi nopeita vaihtoja.
Onko joku joskus lastuttanut tätä koneversiota, auttaakohan juuri tähän ahdon tippumiseen? Vai onko parempi ratkasu ottaa tuo stage 1 -kitti, joka vain nopeuttaa kompuran pyörimistä? Mua kiinnostaa myös, saakohan lootan öljynvaihdolla laatikkoon lisää sujuvuutta. Ajettu on 164tkm...
Ettei mee ihan negatiiviseks, niin pakko kehua että karmittomat ikkunat pitää yhä viiman ulkona toisin kuin oli 3-sarjan kupeen koeajolla, ja käynti on yhtä tärinätöntä kun edellämainitun kutoskoneellakin. Auto menee aika vakaasti lujaakin, jotenkin on sen takia helppo ymmärtää minkä takia täällä mersua on kun Suomessa tojotaa.
Terveisiä täältä, pikku tauon jälkeen taas mersun ratissa.
CLK 200k w209 hankittu, nyt viritystä ja viilausta
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: CLK 200k w209 hankittu, nyt viritystä ja viilausta
Jos minkään laista paranusta haluaa niin pyrylä kittiOsbo kirjoitti:Morjesta,
Kolmas mersu tuli hankittua ja tällä kertaa CLK 07 tolla 184hv kompuralla. Asun Saksanmaalla ja ajo täällä on sorttia taajamaruuhkassa töihin tai sitten motaria 140 tai lujempaa muualle. Välimuotoja ei oikeestaan ole.
Kuukausi on tullt nyt ajeltua ja jaan tähän pari havaintoa kuluneesta.
Toi on monin puolin hieno laite, mutta pari asiaa vaivaa. Kun on manuaaliaski ja ahdin, tuntuu että matalilla kierroksilla ripsakkaan ajellessa ahdot tippuu aina vaihdon välissä ja tuntuma on kuin pikkudieselissä. Loota tuntuu olevan samaa tyyppiä kun vanhassa väykky-kaksnelikympissä, eli ei suosi nopeita vaihtoja.
Onko joku joskus lastuttanut tätä koneversiota, auttaakohan juuri tähän ahdon tippumiseen? Vai onko parempi ratkasu ottaa tuo stage 1 -kitti, joka vain nopeuttaa kompuran pyörimistä? Mua kiinnostaa myös, saakohan lootan öljynvaihdolla laatikkoon lisää sujuvuutta. Ajettu on 164tkm...
Ettei mee ihan negatiiviseks, niin pakko kehua että karmittomat ikkunat pitää yhä viiman ulkona toisin kuin oli 3-sarjan kupeen koeajolla, ja käynti on yhtä tärinätöntä kun edellämainitun kutoskoneellakin. Auto menee aika vakaasti lujaakin, jotenkin on sen takia helppo ymmärtää minkä takia täällä mersua on kun Suomessa tojotaa.
Terveisiä täältä, pikku tauon jälkeen taas mersun ratissa.
(ohjelmaa"lastu" vasta kun ihan viimäisiä tehoja hakee eli kun pyörylät, nokat, putket ym mekaaniset on muutettu)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä