Tai sitten ne on maalannu ne sihdit umpeen, foorumilla oli topicci aiheesta missä oli kontin peneelit avattu ja poistettu tukkeutunut sihdin virkaa tekevä 'superloni' tms. Ja samaan muistaakseni linkitin US foorumilta ongelmaa missä luukun alareunassa oleva sihtireikä esti veden poistulon luukun alareunasta. Sedan vs. farkku voi olla tietty vähän erilainen...Multiviri kirjoitti:Vettä, vettä vuotaa takakontin luukku sisäänsä. Tänään käytin pesussa tuota, avasin kontin luukun niin verhoilun läpi tuli norona vesi.
Pitää käydä veholla reklamoimassa kun tuo kävi luukun maalauksessa siellä... Käyttäneet varmaankin valot ja rekisterikilven valojen listan pois... Ennen sitä ei oo tullu sisään vesi
s211 220cdi puljausta
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Pitänee kattoa nuo mutta saavat Veholla tutkiskella. Joo tuosta sedanin ongelmasta oonkin lukenut.
Mutta ei normaalia mielestäni tuommoinen kaatosade pesun jälkeen...
Mutta ei normaalia mielestäni tuommoinen kaatosade pesun jälkeen...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Termari pitänee vaihdella, ei meinaa yli kaheksaankymppiin nostaa lämpöjä tämmöselläkään pakkasella... Liekkö samanlainen kuin om611:ssa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
leimaa taas pitkästi. Korjauskehotus vasemmasta etuiskarista, molemmat etutolpat vaihdettu viime katastukseen... Takuuhommia toi
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Veholla käyty vesivuodon tiimoilta ja takuuseen käyttivät auki kontinluukun, laittoivat takavalon tiivisteen kunnolla ja putsasivat valumareiät. Pitää seurailla uusiiko.
Ensi viikon tiistaina menee iskarin vaihtoon sara-jussille, takuuseen sekin.
Pitäisi käydä itse ajelemassa tällä taas kun pakkaset kiristyy nii saisi todeta termarin kunnon.
Ensi viikon tiistaina menee iskarin vaihtoon sara-jussille, takuuseen sekin.
Pitäisi käydä itse ajelemassa tällä taas kun pakkaset kiristyy nii saisi todeta termarin kunnon.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Termari ja iskari vaihdettu. Iskari meni takuuseen.
Termarin vaihdolla nousi lämmöt moottoritiellä pari viivaa yli kaheksankympin, laskee sitten kun ajelee hitaammin muttei kuitenkaan alle kaheksankympin. Ei vain tahdo nousta tuonne yli kahdeksankympin ennenkuin motarilla.
Pitänee joku viimasuoja säveltää maskin taakse josko sitten lämpeäisi myös pienemmässä vauhdissa.
Termarin vaihto:
1.Irroita etummainen pohjamuovi. Kiinni alhaalta päin 4*8mm avainvälillä olevaa ruuvia, pyöräkotelosta molemmmin puolin kahdella samanlaisella. Vedä taaksepäin niin irtoaa.
2. Laske nesteet pois, syylärissä kuskinpuoli päässä on roppu. Käännä roppua vasemmalle 90 astetta ja vedä ulos. Nesteet astiaan.
4. Irroita vesiletkut termarista.
5. Irroita lämpöanturin pistoke termarista.
6.Irroita termari, 5*8mm avainvälillä olevaa pulttia. Kolme pulttia menee kanteen, yksi on termarin oikealla puolen (naftaputkien kiinnike) ja yksi on termarin etupuolella (joku tukirauta). Kanteen tulevat pultit on melko ahtaissa paikoissa, älä pudota pultteja
7. Kääntele termaria niin että se mahtuu tulemaan pois.
8. Kääntele uusi termari paikalleen.
9. Pultit kiinni kanteen. Varovaisuutta myös tässä ettei pultteja häviä.
10. Behr:n termarissa ei ollut nuille kahdelle kiinnikkeen pultille kierrettä, kierre tehdään kun pultit kiristetään termariin. Eli laita pultti hollille ja ala kiertämään.
11. Letkut kiinni, proppu kiinni.
12. Nesteet koneeseen. Voi laittaa REST toiminnon päälle niin kv-pumppu pyörii.
13. Mahdollisten vuotojen havainnointi.
14.Pohjamuovi kiinni, kone käyntiin ja nesteiden tarkastus.
Termarin vaihdolla nousi lämmöt moottoritiellä pari viivaa yli kaheksankympin, laskee sitten kun ajelee hitaammin muttei kuitenkaan alle kaheksankympin. Ei vain tahdo nousta tuonne yli kahdeksankympin ennenkuin motarilla.
Pitänee joku viimasuoja säveltää maskin taakse josko sitten lämpeäisi myös pienemmässä vauhdissa.
Termarin vaihto:
1.Irroita etummainen pohjamuovi. Kiinni alhaalta päin 4*8mm avainvälillä olevaa ruuvia, pyöräkotelosta molemmmin puolin kahdella samanlaisella. Vedä taaksepäin niin irtoaa.
2. Laske nesteet pois, syylärissä kuskinpuoli päässä on roppu. Käännä roppua vasemmalle 90 astetta ja vedä ulos. Nesteet astiaan.
4. Irroita vesiletkut termarista.
5. Irroita lämpöanturin pistoke termarista.
6.Irroita termari, 5*8mm avainvälillä olevaa pulttia. Kolme pulttia menee kanteen, yksi on termarin oikealla puolen (naftaputkien kiinnike) ja yksi on termarin etupuolella (joku tukirauta). Kanteen tulevat pultit on melko ahtaissa paikoissa, älä pudota pultteja

7. Kääntele termaria niin että se mahtuu tulemaan pois.
8. Kääntele uusi termari paikalleen.
9. Pultit kiinni kanteen. Varovaisuutta myös tässä ettei pultteja häviä.
10. Behr:n termarissa ei ollut nuille kahdelle kiinnikkeen pultille kierrettä, kierre tehdään kun pultit kiristetään termariin. Eli laita pultti hollille ja ala kiertämään.
11. Letkut kiinni, proppu kiinni.
12. Nesteet koneeseen. Voi laittaa REST toiminnon päälle niin kv-pumppu pyörii.
13. Mahdollisten vuotojen havainnointi.
14.Pohjamuovi kiinni, kone käyntiin ja nesteiden tarkastus.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Hmm.. Onkohan monitoimiviiksessä vikaa? Silloin tällöin loivasti oikealle kaarrettaessa (esim. ohituskaistalta takaisin päin) ja samalla kun käyttää "kaistanvaihtovilkkua" saattaa auto vilkuttaakin vasemmalle vaikka satavarmasti nostan vipua. useemmasti käyny myös yhessä liikenneympyrässä...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Oliko auto kylmä/kostea,ollut ajamatta muutaman päivän.Multiviri kirjoitti:Hmm.. Onkohan monitoimiviiksessä vikaa? Silloin tällöin loivasti oikealle kaarrettaessa (esim. ohituskaistalta takaisin päin) ja samalla kun käyttää "kaistanvaihtovilkkua" saattaa auto vilkuttaakin vasemmalle vaikka satavarmasti nostan vipua. useemmasti käyny myös yhessä liikenneympyrässä...
Omassa autossani samaa vikaa ollut jo kauan,mutta vain kostealla ilmalla ja auto seisonut muutaman päivän.
Sisätilojen lämmetessä vika/ominaisuus hävinnyt,auttaa jos viikseä liikuttelee molempiin suuntiin ,niin rupee toimimaan normaalisti.
Vähän outo vika/ominaisuus jotkut hätäpäissään vaihtaneet uusiin,kait se joskus menee kokonaa sekaisin?

Tuossapa juuri haastetta lisää se että vika todellakin on satunnainen. Todella loiva kaarto oikealle ja samaan aikaan vilkun tökkäys ylös saattaa saada tuon aikaan. Pakkasta oli -12.5, auto oli lämmin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jarrupalojen vaihto on ilmeisesti helppo kun ei ole sormenkatkoja jarruja
?

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tulipa eilen heitettyä semmoinen 400km tällä. Kulutus oli 5.9l/100km,ei paha kuitenkin kohtuu paljon oli ohiteltavaa ja näin.
Kärsämäellä tankatessa nollasin after reset-näytön, Oulussa oli kulutus 5.6l/100km keskinopeus 94km/h.
Tank content oli 200km ajon jälkeen 59l eli ei ehkä aivan hirveesti heitäkkään tuo, suunnilleen kuutta vie matka-ajossa
Kärsämäellä tankatessa nollasin after reset-näytön, Oulussa oli kulutus 5.6l/100km keskinopeus 94km/h.
Tank content oli 200km ajon jälkeen 59l eli ei ehkä aivan hirveesti heitäkkään tuo, suunnilleen kuutta vie matka-ajossa

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jonkun verran heittää kulutus mittariin verrattuna. Äkkiseltään laskeskelin että 5-7% kun laittaa lisää niin on melko lähellä todellista.
Piti käydä eilen pesemässäkin tämä, oli jo niin törkyisen näköinen

Piti käydä eilen pesemässäkin tämä, oli jo niin törkyisen näköinen


www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Huomenna käyttää Veholla tätä, liittyen takapään tasonsäädön korkeusanturin tankoon. Alunperin vissiin muovia, vaihdetaan rautainen tilalle ellei ole jo. Viime keväänä tuo osa siis tais katketa, jos siellä on jo rautainen paikalla kehtaiskohan vaatia jotain hyvitystä? Kuitti löytyy tuosta osasta...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Rautainen löyty jo paikaltaan. ei mittään hyvitystä, vangha vika, aktio tullut vastaat ksyksy..ä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Onkos tämä takapään tasonsäätö tangon vaihto automaattisesti takuu hommia, jos siis on muovinen paikallaan? Mietinpä vaan kun omasta meni poikki eilen, on muovia ja todella ahtaassa paikassa. Sais vehon pojat ähkiä sinne uuden.Multiviri kirjoitti:Huomenna käyttää Veholla tätä, liittyen takapään tasonsäädön korkeusanturin tankoon. Alunperin vissiin muovia, vaihdetaan rautainen tilalle ellei ole jo. Viime keväänä tuo osa siis tais katketa, jos siellä on jo rautainen paikalla kehtaiskohan vaatia jotain hyvitystä? Kuitti löytyy tuosta osasta...
On. Omaki kävi muuntakia korjauksessa niin samalla vaihtoivat kyselemättä ehjän muovisen rautaseen ja takuuseen.Mikko> kirjoitti:Onkos tämä takapään tasonsäätö tangon vaihto automaattisesti takuu hommia, jos siis on muovinen paikallaan? Mietinpä vaan kun omasta meni poikki eilen, on muovia ja todella ahtaassa paikassa. Sais vehon pojat ähkiä sinne uuden.Multiviri kirjoitti:Huomenna käyttää Veholla tätä, liittyen takapään tasonsäädön korkeusanturin tankoon. Alunperin vissiin muovia, vaihdetaan rautainen tilalle ellei ole jo. Viime keväänä tuo osa siis tais katketa, jos siellä on jo rautainen paikalla kehtaiskohan vaatia jotain hyvitystä? Kuitti löytyy tuosta osasta...
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Jeep Grand Cherokee 4.7
Onkos kellään ollut ongelmia takaluukun suojaverhon kanssa? Muuten pelaa ongelmitta mutta mekkala mikä siitä lähtee ei ole mersumaista, ei sopisi edes ladaan. Sama ääni kuin yrittäisi tylsällä poralla metalliin ajaa
Rasvata oon koittanu, ehkä ihan vähäsen hiljentyny...

Rasvata oon koittanu, ehkä ihan vähäsen hiljentyny...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
moottorin alla oleva suojamuovi on hiukkasen kärsinyt, muutama kiinne poikki, pop niiteillä ja pellillä korjailen sitä parhaillaan :d jos on tarjota keulasta katsoen toista ehjää muovia nii yyveetä, ei tuu varmaan kauaa kestämän tuo..
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
panssari saatu paikoilleen. Vaihtelin samaan hikeen moniurahihnan kiristimen, pärinä ei loppunu joten pitää hakea vielä ohjainrullat (2kpl) ja uus remmi, vanha on pykiny.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
e kokeillu sitä, apurullat ainaki äänsi kpdellä pyörittäen. Kiristimen rullakin äänsi, ääni pieneni vaihdolla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vapaakytkin ehjä, apurullat ja hihna vaihdettu. Tai siis viikko sitten vaihdettu
Tuossa joitain kuvia:

Hihnankiristimen vaihto, kuvasta voi havaita hihnan kuluneisuuden.

Pohjapanssarin korjailua.

Tuossa joitain kuvia:

Hihnankiristimen vaihto, kuvasta voi havaita hihnan kuluneisuuden.

Pohjapanssarin korjailua.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex

Kuusamontietä pitkin Kiiminkiin mistä pikkutietä pitkin Haukiputaalle, siitä moottoriliikennetietä/moottoritietä Haaransillalle asti ja takaisin vanhaa nelostietä. Kuva otettu ns. tuhka- Shellillä

Moottorijarrua ja rajoitusten mukaan (tikutilleen) mentiin nii tuommoseen pääs

Sitten ois kysymyskin, tänään jätti starttaamatta vaikka kaikki valot sytty tauluun ja avain käänty lukossa. Käytin avainta pois, ovet lukkoon ja auki, uusi yritys jolloin starttas ja lähti käyntiin.
Hehkunvalo ei syttynyt jälkimmäisellä kerralla ja näytössä luki ESP defective sekä run flat indicator defective.
Sammutin ja käynnistin uudelleen, kaikki pelas normaalisti, eikä tullut herjoja näyttöön.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Parkkitutkan anturi vaihtoon oikealle, ulommaisin. Takapäähän siis. Samalla Koskelan Veholla napattiin EGR pois käytöstä, pitää seurata kulutusta 

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kulutuksesta en sano juuta enkä jaata. Ajotyylistä niin riippuvainen.
Taas palaa moottorin häiriövalo, oiskohan taas paine-ero tunnistin...
Taas palaa moottorin häiriövalo, oiskohan taas paine-ero tunnistin...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tällä viikolla häiriövalo ei palanut, soittelin tapsalle josko viikon loppuna käytettäis testerin nokassa. Päätin puhelun ja käynnistin auton ja kas - häiriövalo syttyi
750km ajanut tälle viikkoa tällä ja ei valo palanut, auto lie aisti että soitin tapsalle 


www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tämäkin on hengissä. Kilsoja noin 182000km. Viikonloppuna tein huollon johon kuului: öljyt, öljynsuodatin, naftansuodin, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin ja tasonsäädön kompuran suodatin. Tuo kompuran suodatin näytti olevan melko paskainen sisältä joten hyvä että tuli vaihdettua.
Samalla myös pesin ja vahasin, oli omistaja tyytyväinen
Pyöränsuuntauksessa kävi veholla, nyt kulkee suoraan ja on mukavampi ajaa. Samalla korjasivat "brake wear" ilmoituksen, oli johto poikki auton puolelta.
EGR näyttää vuotavan nestettä lämmönvaihtimesta, pitäisi tiiviste vaihtaa sinne.
Pari pohjatiivistettä pitäisi jossakin välissä vaihdella.
Samalla myös pesin ja vahasin, oli omistaja tyytyväinen

Pyöränsuuntauksessa kävi veholla, nyt kulkee suoraan ja on mukavampi ajaa. Samalla korjasivat "brake wear" ilmoituksen, oli johto poikki auton puolelta.
EGR näyttää vuotavan nestettä lämmönvaihtimesta, pitäisi tiiviste vaihtaa sinne.
Pari pohjatiivistettä pitäisi jossakin välissä vaihdella.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ei ole toistunut Nii ei oo tullut perehdyttyä.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex