s211 220cdi puljausta

Vastaa Viestiin
MHe
Viestit: 1159
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Multiviri kirjoitti:Vettä, vettä vuotaa takakontin luukku sisäänsä. Tänään käytin pesussa tuota, avasin kontin luukun niin verhoilun läpi tuli norona vesi.

Pitää käydä veholla reklamoimassa kun tuo kävi luukun maalauksessa siellä... Käyttäneet varmaankin valot ja rekisterikilven valojen listan pois... Ennen sitä ei oo tullu sisään vesi :roll:
Tai sitten ne on maalannu ne sihdit umpeen, foorumilla oli topicci aiheesta missä oli kontin peneelit avattu ja poistettu tukkeutunut sihdin virkaa tekevä 'superloni' tms. Ja samaan muistaakseni linkitin US foorumilta ongelmaa missä luukun alareunassa oleva sihtireikä esti veden poistulon luukun alareunasta. Sedan vs. farkku voi olla tietty vähän erilainen...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Pitänee kattoa nuo mutta saavat Veholla tutkiskella. Joo tuosta sedanin ongelmasta oonkin lukenut.

Mutta ei normaalia mielestäni tuommoinen kaatosade pesun jälkeen...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Termari pitänee vaihdella, ei meinaa yli kaheksaankymppiin nostaa lämpöjä tämmöselläkään pakkasella... Liekkö samanlainen kuin om611:ssa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

leimaa taas pitkästi. Korjauskehotus vasemmasta etuiskarista, molemmat etutolpat vaihdettu viime katastukseen... Takuuhommia toi
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Veholla käyty vesivuodon tiimoilta ja takuuseen käyttivät auki kontinluukun, laittoivat takavalon tiivisteen kunnolla ja putsasivat valumareiät. Pitää seurailla uusiiko.

Ensi viikon tiistaina menee iskarin vaihtoon sara-jussille, takuuseen sekin.

Pitäisi käydä itse ajelemassa tällä taas kun pakkaset kiristyy nii saisi todeta termarin kunnon.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Termari ja iskari vaihdettu. Iskari meni takuuseen.

Termarin vaihdolla nousi lämmöt moottoritiellä pari viivaa yli kaheksankympin, laskee sitten kun ajelee hitaammin muttei kuitenkaan alle kaheksankympin. Ei vain tahdo nousta tuonne yli kahdeksankympin ennenkuin motarilla.

Pitänee joku viimasuoja säveltää maskin taakse josko sitten lämpeäisi myös pienemmässä vauhdissa.

Termarin vaihto:
1.Irroita etummainen pohjamuovi. Kiinni alhaalta päin 4*8mm avainvälillä olevaa ruuvia, pyöräkotelosta molemmmin puolin kahdella samanlaisella. Vedä taaksepäin niin irtoaa.

2. Laske nesteet pois, syylärissä kuskinpuoli päässä on roppu. Käännä roppua vasemmalle 90 astetta ja vedä ulos. Nesteet astiaan.

4. Irroita vesiletkut termarista.

5. Irroita lämpöanturin pistoke termarista.

6.Irroita termari, 5*8mm avainvälillä olevaa pulttia. Kolme pulttia menee kanteen, yksi on termarin oikealla puolen (naftaputkien kiinnike) ja yksi on termarin etupuolella (joku tukirauta). Kanteen tulevat pultit on melko ahtaissa paikoissa, älä pudota pultteja
:oops:

7. Kääntele termaria niin että se mahtuu tulemaan pois.

8. Kääntele uusi termari paikalleen.

9. Pultit kiinni kanteen. Varovaisuutta myös tässä ettei pultteja häviä.

10. Behr:n termarissa ei ollut nuille kahdelle kiinnikkeen pultille kierrettä, kierre tehdään kun pultit kiristetään termariin. Eli laita pultti hollille ja ala kiertämään.

11. Letkut kiinni, proppu kiinni.

12. Nesteet koneeseen. Voi laittaa REST toiminnon päälle niin kv-pumppu pyörii.

13. Mahdollisten vuotojen havainnointi.

14.Pohjamuovi kiinni, kone käyntiin ja nesteiden tarkastus.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Hmm.. Onkohan monitoimiviiksessä vikaa? Silloin tällöin loivasti oikealle kaarrettaessa (esim. ohituskaistalta takaisin päin) ja samalla kun käyttää "kaistanvaihtovilkkua" saattaa auto vilkuttaakin vasemmalle vaikka satavarmasti nostan vipua. useemmasti käyny myös yhessä liikenneympyrässä...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
204
Viestit: 662
Liittynyt: 19.4.2008 19:40

Viesti Kirjoittaja 204 »

Multiviri kirjoitti:Hmm.. Onkohan monitoimiviiksessä vikaa? Silloin tällöin loivasti oikealle kaarrettaessa (esim. ohituskaistalta takaisin päin) ja samalla kun käyttää "kaistanvaihtovilkkua" saattaa auto vilkuttaakin vasemmalle vaikka satavarmasti nostan vipua. useemmasti käyny myös yhessä liikenneympyrässä...
Oliko auto kylmä/kostea,ollut ajamatta muutaman päivän.

Omassa autossani samaa vikaa ollut jo kauan,mutta vain kostealla ilmalla ja auto seisonut muutaman päivän.
Sisätilojen lämmetessä vika/ominaisuus hävinnyt,auttaa jos viikseä liikuttelee molempiin suuntiin ,niin rupee toimimaan normaalisti.
Vähän outo vika/ominaisuus jotkut hätäpäissään vaihtaneet uusiin,kait se joskus menee kokonaa sekaisin? :?
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tuossapa juuri haastetta lisää se että vika todellakin on satunnainen. Todella loiva kaarto oikealle ja samaan aikaan vilkun tökkäys ylös saattaa saada tuon aikaan. Pakkasta oli -12.5, auto oli lämmin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Jarrupalojen vaihto on ilmeisesti helppo kun ei ole sormenkatkoja jarruja :D?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tulipa eilen heitettyä semmoinen 400km tällä. Kulutus oli 5.9l/100km,ei paha kuitenkin kohtuu paljon oli ohiteltavaa ja näin.

Kärsämäellä tankatessa nollasin after reset-näytön, Oulussa oli kulutus 5.6l/100km keskinopeus 94km/h.

Tank content oli 200km ajon jälkeen 59l eli ei ehkä aivan hirveesti heitäkkään tuo, suunnilleen kuutta vie matka-ajossa :)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Jonkun verran heittää kulutus mittariin verrattuna. Äkkiseltään laskeskelin että 5-7% kun laittaa lisää niin on melko lähellä todellista.

Piti käydä eilen pesemässäkin tämä, oli jo niin törkyisen näköinen :D

Kuva
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Huomenna käyttää Veholla tätä, liittyen takapään tasonsäädön korkeusanturin tankoon. Alunperin vissiin muovia, vaihdetaan rautainen tilalle ellei ole jo. Viime keväänä tuo osa siis tais katketa, jos siellä on jo rautainen paikalla kehtaiskohan vaatia jotain hyvitystä? Kuitti löytyy tuosta osasta...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Rautainen löyty jo paikaltaan. ei mittään hyvitystä, vangha vika, aktio tullut vastaat ksyksy..ä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
pyry
Viestit: 1
Liittynyt: 02.3.2013 21:58

Viesti Kirjoittaja pyry »

Multiviri kirjoitti:Oliko auto kylmä/kostea,ollut ajamatta muutaman päivän.
Omassa W204:ssa ollut tuota samaa vikaa jo jonkin aikaa ja vika ilmenee nimenomaan kun se on sisätiloiltaan kylmä.
Onko kukaan selvittänyt mistä moinen johtuu?
Mikko>
Viestit: 100
Liittynyt: 11.6.2007 0:53
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko> »

Multiviri kirjoitti:Huomenna käyttää Veholla tätä, liittyen takapään tasonsäädön korkeusanturin tankoon. Alunperin vissiin muovia, vaihdetaan rautainen tilalle ellei ole jo. Viime keväänä tuo osa siis tais katketa, jos siellä on jo rautainen paikalla kehtaiskohan vaatia jotain hyvitystä? Kuitti löytyy tuosta osasta...
Onkos tämä takapään tasonsäätö tangon vaihto automaattisesti takuu hommia, jos siis on muovinen paikallaan? Mietinpä vaan kun omasta meni poikki eilen, on muovia ja todella ahtaassa paikassa. Sais vehon pojat ähkiä sinne uuden.
Avatar
Tabuli
Viestit: 605
Liittynyt: 19.2.2006 21:05
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Mikko> kirjoitti:
Multiviri kirjoitti:Huomenna käyttää Veholla tätä, liittyen takapään tasonsäädön korkeusanturin tankoon. Alunperin vissiin muovia, vaihdetaan rautainen tilalle ellei ole jo. Viime keväänä tuo osa siis tais katketa, jos siellä on jo rautainen paikalla kehtaiskohan vaatia jotain hyvitystä? Kuitti löytyy tuosta osasta...
Onkos tämä takapään tasonsäätö tangon vaihto automaattisesti takuu hommia, jos siis on muovinen paikallaan? Mietinpä vaan kun omasta meni poikki eilen, on muovia ja todella ahtaassa paikassa. Sais vehon pojat ähkiä sinne uuden.
On. Omaki kävi muuntakia korjauksessa niin samalla vaihtoivat kyselemättä ehjän muovisen rautaseen ja takuuseen.
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Onkos kellään ollut ongelmia takaluukun suojaverhon kanssa? Muuten pelaa ongelmitta mutta mekkala mikä siitä lähtee ei ole mersumaista, ei sopisi edes ladaan. Sama ääni kuin yrittäisi tylsällä poralla metalliin ajaa :lol:

Rasvata oon koittanu, ehkä ihan vähäsen hiljentyny...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

moottorin alla oleva suojamuovi on hiukkasen kärsinyt, muutama kiinne poikki, pop niiteillä ja pellillä korjailen sitä parhaillaan :d jos on tarjota keulasta katsoen toista ehjää muovia nii yyveetä, ei tuu varmaan kauaa kestämän tuo..
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

panssari saatu paikoilleen. Vaihtelin samaan hikeen moniurahihnan kiristimen, pärinä ei loppunu joten pitää hakea vielä ohjainrullat (2kpl) ja uus remmi, vanha on pykiny.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Oliko laturin vapaakytkin jo vaihdettu?
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

e kokeillu sitä, apurullat ainaki äänsi kpdellä pyörittäen. Kiristimen rullakin äänsi, ääni pieneni vaihdolla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Vapaakytkin ehjä, apurullat ja hihna vaihdettu. Tai siis viikko sitten vaihdettu :D

Tuossa joitain kuvia:

Kuva
Hihnankiristimen vaihto, kuvasta voi havaita hihnan kuluneisuuden.

Kuva
Pohjapanssarin korjailua.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kuva

Kuusamontietä pitkin Kiiminkiin mistä pikkutietä pitkin Haukiputaalle, siitä moottoriliikennetietä/moottoritietä Haaransillalle asti ja takaisin vanhaa nelostietä. Kuva otettu ns. tuhka- Shellillä :D

Moottorijarrua ja rajoitusten mukaan (tikutilleen) mentiin nii tuommoseen pääs :roll:

Sitten ois kysymyskin, tänään jätti starttaamatta vaikka kaikki valot sytty tauluun ja avain käänty lukossa. Käytin avainta pois, ovet lukkoon ja auki, uusi yritys jolloin starttas ja lähti käyntiin.
Hehkunvalo ei syttynyt jälkimmäisellä kerralla ja näytössä luki ESP defective sekä run flat indicator defective.
Sammutin ja käynnistin uudelleen, kaikki pelas normaalisti, eikä tullut herjoja näyttöön.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Parkkitutkan anturi vaihtoon oikealle, ulommaisin. Takapäähän siis. Samalla Koskelan Veholla napattiin EGR pois käytöstä, pitää seurata kulutusta :)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kulutuksesta en sano juuta enkä jaata. Ajotyylistä niin riippuvainen.

Taas palaa moottorin häiriövalo, oiskohan taas paine-ero tunnistin...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tällä viikolla häiriövalo ei palanut, soittelin tapsalle josko viikon loppuna käytettäis testerin nokassa. Päätin puhelun ja käynnistin auton ja kas - häiriövalo syttyi :lol: 750km ajanut tälle viikkoa tällä ja ei valo palanut, auto lie aisti että soitin tapsalle :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tämäkin on hengissä. Kilsoja noin 182000km. Viikonloppuna tein huollon johon kuului: öljyt, öljynsuodatin, naftansuodin, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin ja tasonsäädön kompuran suodatin. Tuo kompuran suodatin näytti olevan melko paskainen sisältä joten hyvä että tuli vaihdettua.

Samalla myös pesin ja vahasin, oli omistaja tyytyväinen 8)

Pyöränsuuntauksessa kävi veholla, nyt kulkee suoraan ja on mukavampi ajaa. Samalla korjasivat "brake wear" ilmoituksen, oli johto poikki auton puolelta.

EGR näyttää vuotavan nestettä lämmönvaihtimesta, pitäisi tiiviste vaihtaa sinne.

Pari pohjatiivistettä pitäisi jossakin välissä vaihdella.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nisse
Viestit: 10
Liittynyt: 24.11.2005 20:22
Paikkakunta: Raseborg

Viesti Kirjoittaja Nisse »

Meillä kun 200 cdi w211 teki sama starttaamattomuus temppu, niin meni moottorinohjausboxi vaihtoon. Mutta saattaa olla myös likainen virtalukko. Lähteekö moottorinflekti pyörii kun vika lyö päälle?
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Ei ole toistunut Nii ei oo tullut perehdyttyä.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”