Olisko jollain tietoa mistä alkaa hakea vikaa ? kyseessä on tuonti auto 320 cdi -00 auto ei starttaa ollenkaan startti tarkistettu ruuvari startin kylkeen ja ympäri menee mutta ei käynnisty, vika koodit poistettu joita oli paljon kun akku oli sipannut. käytin auton veholla jossa laittoivat piuhat kiinni ja kertoivat että joko startin rele tai ohjainyksikkö. mutta eivät löytäneet autosta startin relettä (3 asentajaa etsi mutta ei kuulemma muista kun on niin vanha auto ) tämän jälkeen kävin varaosissa kysymässä missä rele on niin sain kyllä printatun lapun mukaa jossa kuva kyseisestä releestä mutta ei löydy kyseistä relettä minun autostani kyseisestä paikasta (sulakerasia konehuoneessa kuljettajan edessä) jos jollain on tietoa missä rele mahdollisesti on ja missä mahdollinen vika on KERTOISITKO SEN MINULLE !
Etukäteen kiitäen RW
320 cdi -00 KÄYNNISTYS ONGELMA
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: 320 cdi -00 KÄYNNISTYS ONGELMA
Tarkenusta onko se ollut käymään lähtemätön "aina" (jos joku on vaikka viennyt sen releen)320 kirjoitti:Olisko jollain tietoa mistä alkaa hakea vikaa ? kyseessä on tuonti auto 320 cdi -00 auto ei starttaa ollenkaan startti tarkistettu ruuvari startin kylkeen ja ympäri menee mutta ei käynnisty, vika koodit poistettu joita oli paljon kun akku oli sipannut. käytin auton veholla jossa laittoivat piuhat kiinni ja kertoivat että joko startin rele tai ohjainyksikkö. mutta eivät löytäneet autosta startin relettä (3 asentajaa etsi mutta ei kuulemma muista kun on niin vanha auto ) tämän jälkeen kävin varaosissa kysymässä missä rele on niin sain kyllä printatun lapun mukaa jossa kuva kyseisestä releestä mutta ei löydy kyseistä relettä minun autostani kyseisestä paikasta (sulakerasia konehuoneessa kuljettajan edessä) jos jollain on tietoa missä rele mahdollisesti on ja missä mahdollinen vika on KERTOISITKO SEN MINULLE !
Etukäteen kiitäen RW
mitä koodeja tuli takiasin nollauksen jälkeen?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä