Väykyn akkua pitäisi ladata, mutta mistä? Konehuoneesta
Väykyn akkua pitäisi ladata, mutta mistä? Konehuoneesta
Väykky sanoi aamulla naks. Äsken se sanoin vou ja naks. Pitää vissiin ladata akkua Laitanko laturin kiinni konepellin vai takapenkin alle? Vai ootellaanko kesää ja lämpöisempiä kelejä?
Viimeksi muokannut jusamb, 15.2.2011 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Kai väykyssäkin on konepellin alla virrananto-/ottopiste
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Re: Väykyn akkua pitäisi ladata, mutta mistä?
Siellähän ne konetilassa on paikat mihin kaapelit voi lyödä kiinni turvallisin mielin. Kuskin puolelta löytyy.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
Re: Väykyn akkua pitäisi ladata, mutta mistä?
ahonen v kirjoitti:Kai väykyssäkin on konepellin alla virrananto-/ottopiste
Jaksaakohan se virtanen valua sieltä keulalta penkin alle? Pitänee huomenna kokeilla. Osaakohan CTEK haistella onko akku jäässä vai näkeekö sen sitten akun räjähdyksenäGenerig kirjoitti:Siellähän ne konetilassa on paikat mihin kaapelit voi lyödä kiinni turvallisin mielin. Kuskin puolelta löytyy.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Aika mitätön tuo miinus-napa. Piti oikein silmällä katsoa, että löytyi. En tiedä onko oikea, mutta siihen sitä negatiivista virtaa nyt valutetaan. Sen verran kurkkasin penkin alle, että akku ei ainakaan ulospäin pullistellut. Tuskin se jäässä on Ja eihän se Boschin Silveri pienistä jäistä välitä
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Ctekki ei sitte tiiä mitään jos akusta on "virta loppu" mutta se on olevinaan jännitteissään kuitenkin...
Mulla oli autossa akku ihan kaput, ei ees naksahtanu, ja Ctek väitti että akku on täys. Jokusen tunnin kun anto Vanhan kunnon Salaman lataa, niin jo se Ctekkin ymmärs ettei tää pirulainen kyl voimissaan oo.
Mulla oli autossa akku ihan kaput, ei ees naksahtanu, ja Ctek väitti että akku on täys. Jokusen tunnin kun anto Vanhan kunnon Salaman lataa, niin jo se Ctekkin ymmärs ettei tää pirulainen kyl voimissaan oo.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Se näppylä on nimeltään "tästä valutetaan miinusta akkuun näppylä"jusamb kirjoitti:Aika mitätön tuo miinus-napa. Piti oikein silmällä katsoa, että löytyi. En tiedä onko oikea, mutta siihen sitä negatiivista virtaa nyt valutetaan.
Eli tarkotettu just siihen.
Pikalaturia en ole viittiny tuohon tökätä, vaan olen ottanu akun irti ja täräyttäny kempillä akun täyteen ja akku takas paikalleen.
(en suosittele kemppiä laturiksi, on pari kertaa hajonnu akku)
Onneksi plussa-napa on vähän suurempi. Ja pitäähän sen ollakin, eihän siitä muuten mahdu kahta miinusmerkkiä menemään.Fenton kirjoitti:Eipä ne niin kamalan suuria ole ne laturin kengätkäänjusamb kirjoitti:Aika mitätön tuo miinus-napa...
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.