Joo kyllä, entinen 300 olikin hyvä auto eikä tarvinnu turhia remontoida, vain huoltaa. Mutta hukkasin sen syksyllä ja kyllä palaisin entiseen jos saisin nyt vain tuon väykyn johonki työnnettyä!dealer kirjoitti:Allekirjoituksesti w124 300D -89 olisi huomattavasti toimivampi auto, vieläkös se on tallessa vai onko niin ettei ole paluuta entiseen kun on kerran päässyt väykkyä kokeilemaan ?
Kirottu w210
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Nyt pellaa taaas.. KOP KOP puuta vain ku vielä pellaa !
Motivaatio taas heräsi ja aloin purkamaan tuota ku tuo tuossa pari päivää otti valohoitoa aivan rauhassa.
Purin taas turbot ja kaikki pois laturin eestä ja eipä siellä johdot irti ollu.
Laturilta sille lämmitin(?) mokkulalle tuli hyvin jännitettä ja sitte toisessa lokarissa kiinni oleva mustamokkula niin sillekki tuli jännite vaan sille plus nastalle ei tullu..
Plus jutusta se musta muovi poies ja sitte sieltä paljastuikin semmonen sentin paksunen hapettumakerros!! Hapettumat rapsuttelin poisa niin alta löyty 200aan sulake niin se oli palanu, uus sulake ja johan alako wörnimään!
Makia homma säästy 800e. Tuo käryäminen voi johtua siitä ku siellä laturin + nastalla ei ollu mittään suojusta ja se oli vissiin hitsannu siihen turbon alipainekelloon, siihen päälle semmonen muovitutti ja en usko että hitsailee ennään..
Motivaatio taas heräsi ja aloin purkamaan tuota ku tuo tuossa pari päivää otti valohoitoa aivan rauhassa.
Purin taas turbot ja kaikki pois laturin eestä ja eipä siellä johdot irti ollu.
Laturilta sille lämmitin(?) mokkulalle tuli hyvin jännitettä ja sitte toisessa lokarissa kiinni oleva mustamokkula niin sillekki tuli jännite vaan sille plus nastalle ei tullu..
Plus jutusta se musta muovi poies ja sitte sieltä paljastuikin semmonen sentin paksunen hapettumakerros!! Hapettumat rapsuttelin poisa niin alta löyty 200aan sulake niin se oli palanu, uus sulake ja johan alako wörnimään!
Makia homma säästy 800e. Tuo käryäminen voi johtua siitä ku siellä laturin + nastalla ei ollu mittään suojusta ja se oli vissiin hitsannu siihen turbon alipainekelloon, siihen päälle semmonen muovitutti ja en usko että hitsailee ennään..
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14