Srs
Srs
Hei
Syttyi kesken ajon srs valo.
Kuului samalla kauhea räsähdys ja turvavyöt kiristyivä todella tiukasti!
No vikatesterillä voi valin kuitata mutta miten nuo turvavyön kiristimet palautuvatko takaisin vai taäytyykö uusia jotain?
Jos kovin kallis homma niin voiko turvavyön kiristin systee.ejä ohittaa ettei toiminnassa?
Syttyi kesken ajon srs valo.
Kuului samalla kauhea räsähdys ja turvavyöt kiristyivä todella tiukasti!
No vikatesterillä voi valin kuitata mutta miten nuo turvavyön kiristimet palautuvatko takaisin vai taäytyykö uusia jotain?
Jos kovin kallis homma niin voiko turvavyön kiristin systee.ejä ohittaa ettei toiminnassa?
Niinpä. Ja itseltään voi kysyä haluaako em laitteiden toimivan tilanteessa jossa itse tai rakkaat vöissä ja auto pyörähtää katon kautta ympäri jostain syystä (onnettomuus).dealer kirjoitti:Kiristimet joutuu uusimaan. Todennäköisesti myös ohjainlaitteen. Kaikki voi laittaa käytetyt joten kustannus ei ole suuri, varsinkin jos itse voi vaihtaa osat.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Juu selvis sen verta ettei tarvi kuin vastus väliin sinne.
Eli mimmosta vastusta ootte asennelleet esim:pakettiauto muutos mersuihin?
Ja turvavyönhän saa toimimaan tuon jälkeen niinkuin turvavyöt normisti toimii ainut vain että tuo paukkukiristys ei käytössä.
Aikamoista moraalisaarnaa näyttää kyllä tulevan mutta ei tietoa.
Tietysti kaikkien terveyden kannalta ois parempi kun koko autojen tuunaus kiellettäisiin valtion toimesta mutta voiskait sitä pahempiakin asioita tehä maailmassa kait.
Eli mimmosta vastusta ootte asennelleet esim:pakettiauto muutos mersuihin?
Ja turvavyönhän saa toimimaan tuon jälkeen niinkuin turvavyöt normisti toimii ainut vain että tuo paukkukiristys ei käytössä.
Aikamoista moraalisaarnaa näyttää kyllä tulevan mutta ei tietoa.
Tietysti kaikkien terveyden kannalta ois parempi kun koko autojen tuunaus kiellettäisiin valtion toimesta mutta voiskait sitä pahempiakin asioita tehä maailmassa kait.
Helppo homma kätevälle teeseitsemiehelle. Poraa airbagiin 7mm reikä ja laita siitä potentiometrin akseli läpi ja nuppi mersun tähden tilalle. Saat käännettyä potikalla valon sammuksiin aina katsastuksessa.eagless kirjoitti:Juu selvis sen verta ettei tarvi kuin vastus väliin sinne.
Eli mimmosta vastusta ootte asennelleet esim:pakettiauto muutos mersuihin?
Ja turvavyönhän saa toimimaan tuon jälkeen niinkuin turvavyöt normisti toimii ainut vain että tuo paukkukiristys ei käytössä.
Aikamoista moraalisaarnaa näyttää kyllä tulevan mutta ei tietoa.
Tietysti kaikkien terveyden kannalta ois parempi kun koko autojen tuunaus kiellettäisiin valtion toimesta mutta voiskait sitä pahempiakin asioita tehä maailmassa kait.
Vanhasta rullaverhosta saat leikattua parikymmentä turvavyötä. Maalaat mustalla spräyllä jos ei jo oo valmiiksi pimennysverhot.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jaa ak 47 ei taida olla mikään järjenjättiläinen vaan aika idiootti tyyppi tai sitten yrittää olla hauska.
Kyllä noita ohitus vastuksia löytyi netistä kohtuu hinnoin ja aifbagit ei tosiaan lauenneet vaan pelkästään turvavyön paukut.
Ja ohjeet löyty eli vastukset väliin ja turvavyöt voi vapauttaa tosin joutuu katkaisemaan jonku vaijeriin jonka välityksellä tekee sen kiristykse.sen jälkeen turvavyö yoimii niinkuin ennenkin on turvavyöt toimineet,ainoastaan paukkusysteemi pois pelistä.
Tosi vähän on spesialisteilla vielä tietoa noista turvalaitteiden toiminnoista kun harvempi viiitsii ajankuluksi niitä aukoa ja tutkiskella että mitä pitävät sisällään mutta löytyi semmonenkin joka oli nnoita tutkiskelleet.
Tässä tapauksessa vaan käy niin että prässiin tuo 320cdi lähtee kun pitäisi purkaa kaikki vyöt auki kun kaikki posahtaneet joten ei järkeä purkaa muutaman satasen autoa niiden takia.
Harmi vaan kun kerkesin useamman tonnin upottaa euroja just noihin kuluviin osiin esim:ostin uudet laturi,startti,vesipumppu,alusta,jarru,vanteet/renkaat mutta näinhän se on että harrastukset maksaa.
Seuraava projekti onkin vanha 124 kun on vähempi noita sähkövempeleitä ja osatkin on puoli ilmasia verrattuna noihin cdi vehkeisiin esim yhen laturin hinnalla saa koko moottorin.
Kyllä noita ohitus vastuksia löytyi netistä kohtuu hinnoin ja aifbagit ei tosiaan lauenneet vaan pelkästään turvavyön paukut.
Ja ohjeet löyty eli vastukset väliin ja turvavyöt voi vapauttaa tosin joutuu katkaisemaan jonku vaijeriin jonka välityksellä tekee sen kiristykse.sen jälkeen turvavyö yoimii niinkuin ennenkin on turvavyöt toimineet,ainoastaan paukkusysteemi pois pelistä.
Tosi vähän on spesialisteilla vielä tietoa noista turvalaitteiden toiminnoista kun harvempi viiitsii ajankuluksi niitä aukoa ja tutkiskella että mitä pitävät sisällään mutta löytyi semmonenkin joka oli nnoita tutkiskelleet.
Tässä tapauksessa vaan käy niin että prässiin tuo 320cdi lähtee kun pitäisi purkaa kaikki vyöt auki kun kaikki posahtaneet joten ei järkeä purkaa muutaman satasen autoa niiden takia.
Harmi vaan kun kerkesin useamman tonnin upottaa euroja just noihin kuluviin osiin esim:ostin uudet laturi,startti,vesipumppu,alusta,jarru,vanteet/renkaat mutta näinhän se on että harrastukset maksaa.
Seuraava projekti onkin vanha 124 kun on vähempi noita sähkövempeleitä ja osatkin on puoli ilmasia verrattuna noihin cdi vehkeisiin esim yhen laturin hinnalla saa koko moottorin.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos kiristimä ei ole syystä tai toisesta(ei tehdas varuste, poistettu tms)
niin ohjelmasta bitti oikeen päin ja valo lakaa palamasta
E:toki sekin jos ei itse pysty tekemään jotain maksaa
niin ohjelmasta bitti oikeen päin ja valo lakaa palamasta
E:toki sekin jos ei itse pysty tekemään jotain maksaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Juu selvittelin sitäkin ja sain vastauksen että voi ohjelmoida vaikka pelkät turvavyön paukut pois mutta oli arvio että muutaman tunnin homma kun ei ollut perehtynyt sen systeemin sielunelämään joten kun laskee että pelkkä moottori/laatikon optimointi ei vienyt kauaa ja maksoi kuiteski jotain 500-800€ niin ei kannata ruveta sitä tekemään.
Onhan noissa cdi vehkeissä mukaviakin puolia juuri noitten ohjelmamuutosten myötä mutta muuten olen kallistunut noitten vanhempien kannalle kun niitä pystyy kotinikkarikin laitteleen.
Ja on tuo hintapolitiikkakin yksi syy sillä onhan esim joku:vesijäähdytetty laturi hyvä kun saa laturista tuplasti tehoa ulos mutta hinta olikin sitten aika yllätys.
No eipä nuo väyryset kyllä niitä vikaherkimpiä ole sähköjen puolesta mutta yllättävän paljon kuiteski.
Onhan noissa cdi vehkeissä mukaviakin puolia juuri noitten ohjelmamuutosten myötä mutta muuten olen kallistunut noitten vanhempien kannalle kun niitä pystyy kotinikkarikin laitteleen.
Ja on tuo hintapolitiikkakin yksi syy sillä onhan esim joku:vesijäähdytetty laturi hyvä kun saa laturista tuplasti tehoa ulos mutta hinta olikin sitten aika yllätys.
No eipä nuo väyryset kyllä niitä vikaherkimpiä ole sähköjen puolesta mutta yllättävän paljon kuiteski.
Huumori on älylaji.eagless kirjoitti:Jaa ak 47 ei taida olla mikään järjenjättiläinen vaan aika idiootti tyyppi tai sitten yrittää olla hauska.
Kyllä noita ohitus vastuksia löytyi netistä kohtuu hinnoin ja aifbagit ei tosiaan lauenneet vaan pelkästään turvavyön paukut.
Ja ohjeet löyty eli vastukset väliin ja turvavyöt voi vapauttaa tosin joutuu katkaisemaan jonku vaijeriin jonka välityksellä tekee sen kiristykse.sen jälkeen turvavyö yoimii niinkuin ennenkin on turvavyöt toimineet,ainoastaan paukkusysteemi pois pelistä.
Tosi vähän on spesialisteilla vielä tietoa noista turvalaitteiden toiminnoista kun harvempi viiitsii ajankuluksi niitä aukoa ja tutkiskella että mitä pitävät sisällään mutta löytyi semmonenkin joka oli nnoita tutkiskelleet.
Tässä tapauksessa vaan käy niin että prässiin tuo 320cdi lähtee kun pitäisi purkaa kaikki vyöt auki kun kaikki posahtaneet joten ei järkeä purkaa muutaman satasen autoa niiden takia.
Harmi vaan kun kerkesin useamman tonnin upottaa euroja just noihin kuluviin osiin esim:ostin uudet laturi,startti,vesipumppu,alusta,jarru,vanteet/renkaat mutta näinhän se on että harrastukset maksaa.
Seuraava projekti onkin vanha 124 kun on vähempi noita sähkövempeleitä ja osatkin on puoli ilmasia verrattuna noihin cdi vehkeisiin esim yhen laturin hinnalla saa koko moottorin.
Torniolaisille suosittelen vaimon hakua mieluiten toiselta puolen maapalloa niin saa sitä geneettistä kuormaa kevennettyä.
Darwinin valinta korjaa onneksi vastukset airbagissa ja turvalaitteiden poistoissa. Valitettavasti joku aina joskus pistää moisen harakirivirituksen eteenpäin, säästin selvää rahaa...
On älypuhelimia ja älyautoja joillekin sopii lankapuhelin ja 124 selvästi paremmin kuin fiksumpi tekniikka.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Juu samaa oon sanonu torniolaisille ja joskus niille täytyy lekoa asiat luuvitosilla päähän että käsittävät.
Niin itte oon pohjanmaalta eli samaa mieltä itekki torniolaisista.
Mutta työhommat toistaiseksi torniossa.
Kattelin ak nimimerkkiä että ei vissiin oo mistään kotosin tai ei näkyny ainakaan niin en osaa teijän perän asioista sanua juuta eikä jaata.
Kyllähän noita 124 koppasten vihaajia on tullut ennenkin vastaan kun aikoinaan niitten kans touhusin mutta vaikka pidät sitä ilmeisesti huonona valintana pidät niin itse pidän aikalailla ykkösvaihtoehtona kun tässä jotain pirssiä alkaa laitteleen,ensimmäisenä tulee mieleen luotettavuus.
Niin itte oon pohjanmaalta eli samaa mieltä itekki torniolaisista.
Mutta työhommat toistaiseksi torniossa.
Kattelin ak nimimerkkiä että ei vissiin oo mistään kotosin tai ei näkyny ainakaan niin en osaa teijän perän asioista sanua juuta eikä jaata.
Kyllähän noita 124 koppasten vihaajia on tullut ennenkin vastaan kun aikoinaan niitten kans touhusin mutta vaikka pidät sitä ilmeisesti huonona valintana pidät niin itse pidän aikalailla ykkösvaihtoehtona kun tässä jotain pirssiä alkaa laitteleen,ensimmäisenä tulee mieleen luotettavuus.
Pohjanmaalaisilta nyt lisääntyminen pitäisi kieltää kokonaan kuten esimerkistäsi hyvin tulee selväksi.eagless kirjoitti:Juu samaa oon sanonu torniolaisille ja joskus niille täytyy lekoa asiat luuvitosilla päähän että käsittävät.
Niin itte oon pohjanmaalta eli samaa mieltä itekki torniolaisista.
Mutta työhommat toistaiseksi torniossa.
Kattelin ak nimimerkkiä että ei vissiin oo mistään kotosin tai ei näkyny ainakaan niin en osaa teijän perän asioista sanua juuta eikä jaata.
Kyllähän noita 124 koppasten vihaajia on tullut ennenkin vastaan kun aikoinaan niitten kans touhusin mutta vaikka pidät sitä ilmeisesti huonona valintana pidät niin itse pidän aikalailla ykkösvaihtoehtona kun tässä jotain pirssiä alkaa laitteleen,ensimmäisenä tulee mieleen luotettavuus.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
No mistäspäin tämä ak47 on lähtöjään kun tuntuu olevan sitä parhainta verta suomenmaalta?
Kyllähän kieltämättä väki vähenee tuolta oulun seudulta mutta sehän nyt on vain sitä että työt lähtee niin väki vähenee.
Ei lisääntymisestä kii.
Kova poika oot louskuttaan nimimerkkis alta ja edustat olevasi aatelis verta ja ajavasi vain parhaimmilla mersuilla mutta mikähän on tosiasia?
Keroppa hieman itsestäsi mikä tekee susta nuin ylivertaisen ihmisen?
Kyllähän kieltämättä väki vähenee tuolta oulun seudulta mutta sehän nyt on vain sitä että työt lähtee niin väki vähenee.
Ei lisääntymisestä kii.
Kova poika oot louskuttaan nimimerkkis alta ja edustat olevasi aatelis verta ja ajavasi vain parhaimmilla mersuilla mutta mikähän on tosiasia?
Keroppa hieman itsestäsi mikä tekee susta nuin ylivertaisen ihmisen?
AK47:n huumorin ymmärtäminen on taitolaji vaikka vakavasta asiastahan tässä lähtökohtaisesti keskustellaan.
Toki ne vastusviritysten tekijät ovatkin valtaosin yli-ihmisiä joille ei satu liikenteessä mitään edes muiden saati sitten omien ajovirheiden seurauksena.
Joo, eikä aja itse kolaria jonka seurauksena sitten vakuutusyhtiö tekee kuskille uutta naamaa sadallatuhannella eurolla kun ei turvavarusteet pelastaneetkaan - joka taas nostaa vakuutusmaksuja meille muillekin.muutoksen tekijä ymmärtää täysin tekemänsä, ajaa autolla aina yksin ja pistää lopuksi paaliin eikä myy eteenpäin niin sit se on auton omistajan oma valinta
Toki ne vastusviritysten tekijät ovatkin valtaosin yli-ihmisiä joille ei satu liikenteessä mitään edes muiden saati sitten omien ajovirheiden seurauksena.
Mitä ohjaamossa tapahtuu kun tyynyt paukahtaa. Ei siinä ehdi kissaa sanoa kun paukahtaa. Paitsi jos tyynyt ja muut turvalaitteet on ohitettu jollain vastuksilla.
Olokeepa hyvä. https://youtu.be/c4XQ1eT6evM
Kannattaa myös huomioida jos tulee kolaripaikalle ja autoista ei ole turvalaitteet lauenneet.
Olokeepa hyvä. https://youtu.be/c4XQ1eT6evM
Kannattaa myös huomioida jos tulee kolaripaikalle ja autoista ei ole turvalaitteet lauenneet.
Tämä nyt kääntyy aikalailla turvatyynypuolelle että oikaisen sen verran että kyse on turvavöiden paukku systeemistä ei turvatyynyjen ohittamisesta.
Tosin täytyy myöntää että tulee ajettua vieläkin autoilla joissa ei ole turvatyynyjä tai itseasiassa ei ole siihen aikaan niitä asennettu mutta kuitenkin rohkenen niillä ajella,tosin hissun kissun ku ikää olkaa olla kohta viiskymppiä lasissa.
Oma kantani on että kyllä tuolla autojen tuunauksia tekevien keskuudessa suurin tapaturma alttius tulee kun muutellaan/ohjelmoidaan auto helvetin paljon tehokkaammaksi kuin alunperin on ja sitten innostutaan väärässä paikassa kokeileen auton rajoja.
Eli muutellaan auton valoja,laseja,alustaa,tehoja mitä vain niin kaikki menee kohtuu hyvin jos niitä/autoa käyttää oikein
No joka muutoksella on omat huonotkin puolensa esim:moottorin ohjelman optimointi esimerkiksi nostaa auton saastuttavuutta ja kyllähän keuhkosairauksiinkin kuolee suomessa ihmisiä mutta aika kaukaa haetaan syyllistä jos vaikka minua osoitettaisiin syylliseksi kun vanha nokivasara vähä pölläyttää mustaa jos kaasua reilummin painaa.(täällä sekin leima voi tulla)
Valtiovaltahan ja autojen maahantuojat toitottavat koko ajan että autokanta pitää uudistaa,autot pitäisi huollattaa merkkihuollossa koska siellä on parhaat asiantuntijat kyseiseen automerkkiin,osina saisi käyttää vain alkuperäisiä auton merkkivaraosia koska silloin ne ovat varmasti laadukkaita ja tarkastettuja kyseiseen autoon.
No joo samaa mieltä mutta kun tuo touhu on täysin rahastusta.
Täytyy myöntää että mese.fi foorumilla on jäsenten mielipiteet muuttuneet hurjasti tässä 10-5 vuoden sisällä.
Aikoinaan täällä lueskelin monenmoisista muutoksista joita useita tuli itsekkin kokeiltua ja osan huomasin hyviksi muutoksiksi.
No tietääpä jatkossa kysellä eri sivustoilta niin ei tartte naamaanlyöti kisoihin alkaan vaikka piristäähän sekin arkea silloin tällöin.
Jaa sen verta vielä että vaikka se kuulosti että vanhat 124 meset on poistettu sitten mersujen joukosta niin joku mainitsi että laita vanha 124 koppanen ruosteläjä tai jotain sinnepäin mutta itseasiassa tervepeltisen vanhan 124 mesen ku hävitin ja laitoin w210 niin eipä löytynyt ruosteetonta väykkyä ja piti tyytyä sitten ruosteiseen väyryseen!
Tosin täytyy myöntää että tulee ajettua vieläkin autoilla joissa ei ole turvatyynyjä tai itseasiassa ei ole siihen aikaan niitä asennettu mutta kuitenkin rohkenen niillä ajella,tosin hissun kissun ku ikää olkaa olla kohta viiskymppiä lasissa.
Oma kantani on että kyllä tuolla autojen tuunauksia tekevien keskuudessa suurin tapaturma alttius tulee kun muutellaan/ohjelmoidaan auto helvetin paljon tehokkaammaksi kuin alunperin on ja sitten innostutaan väärässä paikassa kokeileen auton rajoja.
Eli muutellaan auton valoja,laseja,alustaa,tehoja mitä vain niin kaikki menee kohtuu hyvin jos niitä/autoa käyttää oikein
No joka muutoksella on omat huonotkin puolensa esim:moottorin ohjelman optimointi esimerkiksi nostaa auton saastuttavuutta ja kyllähän keuhkosairauksiinkin kuolee suomessa ihmisiä mutta aika kaukaa haetaan syyllistä jos vaikka minua osoitettaisiin syylliseksi kun vanha nokivasara vähä pölläyttää mustaa jos kaasua reilummin painaa.(täällä sekin leima voi tulla)
Valtiovaltahan ja autojen maahantuojat toitottavat koko ajan että autokanta pitää uudistaa,autot pitäisi huollattaa merkkihuollossa koska siellä on parhaat asiantuntijat kyseiseen automerkkiin,osina saisi käyttää vain alkuperäisiä auton merkkivaraosia koska silloin ne ovat varmasti laadukkaita ja tarkastettuja kyseiseen autoon.
No joo samaa mieltä mutta kun tuo touhu on täysin rahastusta.
Täytyy myöntää että mese.fi foorumilla on jäsenten mielipiteet muuttuneet hurjasti tässä 10-5 vuoden sisällä.
Aikoinaan täällä lueskelin monenmoisista muutoksista joita useita tuli itsekkin kokeiltua ja osan huomasin hyviksi muutoksiksi.
No tietääpä jatkossa kysellä eri sivustoilta niin ei tartte naamaanlyöti kisoihin alkaan vaikka piristäähän sekin arkea silloin tällöin.
Jaa sen verta vielä että vaikka se kuulosti että vanhat 124 meset on poistettu sitten mersujen joukosta niin joku mainitsi että laita vanha 124 koppanen ruosteläjä tai jotain sinnepäin mutta itseasiassa tervepeltisen vanhan 124 mesen ku hävitin ja laitoin w210 niin eipä löytynyt ruosteetonta väykkyä ja piti tyytyä sitten ruosteiseen väyryseen!
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46
eihän nuot turvavyöt kustantaisi kun 80,- eteen ja valo lakkaisi ilman vastuksia, ja jollakin alan miehellä kuittaa/koodauttaa yksiköstä tiedon paukkujen poksauksesta pois, ja samalla saisi katsoa johdot paukuilta tai etsiä syytä miksi poksahtivat.
paukuista jää tieto kuitenkin boksiin että osa on lauennut niin valo ei sammu vastuksilla.
varmaan en sano jääkö paukuista ns, kolaritietoa, tiiä vaikka sammuiskin uusilla vöillä vain, paremmin tietävät korjaavat jos olen väärässä.
paukuista jää tieto kuitenkin boksiin että osa on lauennut niin valo ei sammu vastuksilla.
varmaan en sano jääkö paukuista ns, kolaritietoa, tiiä vaikka sammuiskin uusilla vöillä vain, paremmin tietävät korjaavat jos olen väärässä.
Juu no vöitähän on neljät joissa paukut kii,siihen asennus ja sitten vielä käyttö roikan nokassa että kuittaa pois.mesemies89 kirjoitti:eihän nuot turvavyöt kustantaisi kun 80,- eteen ja valo lakkaisi ilman vastuksia, ja jollakin alan miehellä kuittaa/koodauttaa yksiköstä tiedon paukkujen poksauksesta pois, ja samalla saisi katsoa johdot paukuilta tai etsiä syytä miksi poksahtivat.
paukuista jää tieto kuitenkin boksiin että osa on lauennut niin valo ei sammu vastuksilla.
varmaan en sano jääkö paukuista ns, kolaritietoa, tiiä vaikka sammuiskin uusilla vöillä vain, paremmin tietävät korjaavat jos olen väärässä.
Eli kyllä siihen 500-1000€ saa varata ja voi hyvinki olla että viikon sisään luulee taas että kolari niin homma meni ihan turhaan.
Jos ei sitten köydy mikä antaa signaalin että olis törmäys.
Kuulin että noita olis paukahellut aivan auton ollessa parkissa.
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46
eagless kirjoitti:Juu no vöitähän on neljät joissa paukut kii,siihen asennus ja sitten vielä käyttö roikan nokassa että kuittaa pois.mesemies89 kirjoitti:eihän nuot turvavyöt kustantaisi kun 80,- eteen ja valo lakkaisi ilman vastuksia, ja jollakin alan miehellä kuittaa/koodauttaa yksiköstä tiedon paukkujen poksauksesta pois, ja samalla saisi katsoa johdot paukuilta tai etsiä syytä miksi poksahtivat.
paukuista jää tieto kuitenkin boksiin että osa on lauennut niin valo ei sammu vastuksilla.
varmaan en sano jääkö paukuista ns, kolaritietoa, tiiä vaikka sammuiskin uusilla vöillä vain, paremmin tietävät korjaavat jos olen väärässä.
Eli kyllä siihen 500-1000€ saa varata ja voi hyvinki olla että viikon sisään luulee taas että kolari niin homma meni ihan turhaan.
Jos ei sitten köydy mikä antaa signaalin että olis törmäys.
Kuulin että noita olis paukahellut aivan auton ollessa parkissa.
no toisen lainen kyssäri missä päin asustelet ja minkä ikäinen mersu kyseessä ja millä koneella ja mikä on hinta? tyhjään kuusankoskelle viet kun voin ostaa sen ja korjata ittelle kakkos autoksi? =) paa yv jos mersu ottaa liikaa päähän.