mikähän sitä nyt riivaa?
mikähän sitä nyt riivaa?
W21o facelift:ensin ei auennut löpöluukku muualta kuin hätäavauksesta,sitten lopetti k-lukko toiminnan,ja saman aikaan hävis sisävalot,ja takalasin pyyhin,minkähän saatanan sadetanssin taas keksis?joo,ja sulakkeet katoin ensimmäisenä
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Minun väylävammaisessa ne joko palautuu itsestään joskus, tai sitten on irroteltava akunkenkää, tupakinmittaisen kun viettää kenkä irti, niin sähkölaitteet toimii taas.
En suosittele. Ensin kannattaa tarjota starin nokkaan.
mulla ei ainakaan toistaiseksi siitä ole vaan ollut apua. Väylävirhettä ilmoittelee, muttei kerro selvästi missä.
En suosittele. Ensin kannattaa tarjota starin nokkaan.
mulla ei ainakaan toistaiseksi siitä ole vaan ollut apua. Väylävirhettä ilmoittelee, muttei kerro selvästi missä.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: mikähän sitä nyt riivaa?
Tarkistele SAM:it, lattiat mattojen altaCee220 kirjoitti:W21o facelift:ensin ei auennut löpöluukku muualta kuin hätäavauksesta,sitten lopetti k-lukko toiminnan,ja saman aikaan hävis sisävalot,ja takalasin pyyhin,minkähän saatanan sadetanssin taas keksis?joo,ja sulakkeet katoin ensimmäisenä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kiitoksia tähän mennessä,täytyypä laitta akku lataukseen työmaalla päiväksi,ja alkaa sitte tutkiin muita.tuo on kyllä herjannu"battery alternator"reilu vuoden jo,mutta jotenki tuntus,ettei ole jännitteestä tämä vaiva
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
No, paljonko oli lepojännite ja mitä näytti kone käynnissä kierroksia nostaen?Cee220 kirjoitti:Kiitoksia tähän mennessä,täytyypä laitta akku lataukseen työmaalla päiväksi,ja alkaa sitte tutkiin muita.tuo on kyllä herjannu"battery alternator"reilu vuoden jo,mutta jotenki tuntus,ettei ole jännitteestä tämä vaiva
En oo kerenny viel mittaileen,mut tänään töissä teki seuraavaa:
Kävin nattimassa hyvin ansaitun PIRKKA lihapiirakan mikrossa valmistettuna.löysin kahvikämpästä aiemmin jättämäni eväsrasian,jonka nakkasin takaoven kautta mersun takapenkille,ovet eivät olleet lukossa,koska ne eivät mene lukkoon ,ja avaimet oli taskussa.
Raskaan päiväraadannan jälkeen olin lähdössä kotiin,jolloin totesin että toimiihan se k-lukko,tosin väärällä tavalla,ja kuskin ovi jäi auki!onneksi!
Kävin nattimassa hyvin ansaitun PIRKKA lihapiirakan mikrossa valmistettuna.löysin kahvikämpästä aiemmin jättämäni eväsrasian,jonka nakkasin takaoven kautta mersun takapenkille,ovet eivät olleet lukossa,koska ne eivät mene lukkoon ,ja avaimet oli taskussa.
Raskaan päiväraadannan jälkeen olin lähdössä kotiin,jolloin totesin että toimiihan se k-lukko,tosin väärällä tavalla,ja kuskin ovi jäi auki!onneksi!
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Jännitykset mitattu,LEPO!jännite 12.4,kone käynnissä 13,9-14.3 riippuu kierroksista,ei vaikutusta onko valoja päällä,eli ei..mun mielestä riittää
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Re: mikähän sitä nyt riivaa?
Tää CDI:N neuvo olikin kiinnostava,mitäs mä niistä SAMEISTA tutkin,ja oikeallla puolella takapyörän takana olevassa syvennyksessä on varmaan 5cm vettä,ja itse asias auto kyllä huurtuu melkoisestiCDI203 kirjoitti:Tarkistele SAM:it, lattiat mattojen altaCee220 kirjoitti:W21o facelift:ensin ei auennut löpöluukku muualta kuin hätäavauksesta,sitten lopetti k-lukko toiminnan,ja saman aikaan hävis sisävalot,ja takalasin pyyhin,minkähän saatanan sadetanssin taas keksis?joo,ja sulakkeet katoin ensimmäisenä
CDI tietää jotain mitä ei kerro
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
Juu kuivaa se ensin. Sitten auto jonnekin lämpimään ja tolppaan, sisätilanlämppäri lämppäri päälle ikkunat hieman raolleen että ilma vaihtuu. Annat puhaltaa päivän tai yön. Tuollainen on auttanut sähköjen sekoiluun joskus. Sen jälkeen voi etsiä että mistä se vesi sinne pääsee ja rassata vedenpoistoreiät auki.