Kaivetaas vanha aihe esille, kun tuntuu ajankohtaiselta.
Jagar kirjoitti:
Käytetty *-testerissä ja antaa vikaa "ohjauskulma-anturin ääriarvoja ei asetettu" tmv. Ei auta laidasta laitaa kääntelyt, joten katsaus sulakkeboksiin. Nrot 4 ja 19 ovat ABS/ESP sulakkeet ja tuolle normaalia isommalle (En tiedä ks. lattasulakkeen nimeä

) nro 19 40A sulakkeelle ei tule virtaa kummallekkaan puolelle.
ABS/ESP/BAS-vikaa ilmoittelee täälläkin, facelift-väykän mittaritaulussa. Sammuu kyllä käynnistettäessä mutta syttyvät hetken ajon jälkeen. Eikä kääntelystä ole apuja.
Sulake 19 samaten virrattomana, sama juttu kun kone käy tai kone seis. Toinen lanka (pu/ke) tuolta sulakkeelta menee suoraan ABS-pumpulle, mutta mistä toinen eli syöttö (pu) tulee?
Vai pitäiskö virrat tulla vasta sitten kun jarruttaa, tai auto on liikkeellä???
Onko kuuluisalla jarruvalokytkimellä suoraa vaikutusta virransyöttöön?
Jagar kirjoitti:Entäpä tämä "ylijännitesuojarele"?
Mistäs tuollaisen löytää? Tutkailin tehostimen vieressä olevia kamppeita, taisi olla kolme keltaista, yksi musta ja yksi vihreä. Kaksi viimeistä on kyllä hiukan pienen oloisia 40A virroille.
