E200 kompura ei ota kunnolla kierroksia!
E200 kompura ei ota kunnolla kierroksia!
E200kompura pätkii kun vedättää nopeasti yli 4500 rundiin! Onko syynä puolat vai ilmamassa mittari yleensä..tietääkö kukaan? Muuten auto toimii,
vie ehkä enemmän gasoa kuin normisti! Jelppikää junttia:)
vie ehkä enemmän gasoa kuin normisti! Jelppikää junttia:)
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eipä oikein kierrä ja hyytyy! Välillä ahdin pois pelistä eli kiireet saa unohtaa.
Toimii ihan ok, mutta kulku normi 2litrasen luokkaa! Anto vika koodit : 1ja 2
pytyissä oli jotain häiriötä ja ahtopaineessa samaten. Onko niin et jonkun pienemmän vian takia tulee väärää tietoa ja ahdin pysyy pois pelistä? johtosarja tai joku typerä letku vuotaa?
Toimii ihan ok, mutta kulku normi 2litrasen luokkaa! Anto vika koodit : 1ja 2
pytyissä oli jotain häiriötä ja ahtopaineessa samaten. Onko niin et jonkun pienemmän vian takia tulee väärää tietoa ja ahdin pysyy pois pelistä? johtosarja tai joku typerä letku vuotaa?
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Eikös 1 ja 2 pytty ole saman puolan takana? Sillon vika vois olla tuossa puolassa ja ahtopaineherja voinee olla seurausta noista sytytyskatkoksista noissa 1 ja 2 pytyssä.jesteri67 kirjoitti:Eipä oikein kierrä ja hyytyy! Välillä ahdin pois pelistä eli kiireet saa unohtaa.
Toimii ihan ok, mutta kulku normi 2litrasen luokkaa! Anto vika koodit : 1ja 2
pytyissä oli jotain häiriötä ja ahtopaineessa samaten. Onko niin et jonkun pienemmän vian takia tulee väärää tietoa ja ahdin pysyy pois pelistä? johtosarja tai joku typerä letku vuotaa?
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Tässä kohtaa haluan painottaa, että en ole sen kummemmin asiantuntija, joten mitään takuita en anna. Noin loogisesti ajatellen sytytyskatkoilla voisi olettaa olevan vaikutusta ahtopaineisiin ja kun ahdin ei anna sitä mitä moottorinohjaus pyytää niin siitä tulee herja. Mikäli, autossa ei ole omaa puolaa joka pytylle, niin 1 ja 2 pytyn voisi olettaa olevan saman puolan takana jo ihan sytytysjärjestyksen takia. Näillä perusteilla päädyin tuohon puolavikaan.jesteri67 kirjoitti:Nyt kun noin sanot niin tällänen ei ammatti mieskin tajuu et sen takia ahdin-
kaan ei toimi normisti. Äsken kun ajoin lenkin nätisti pinta kaasulla niin ahdin
oli messissä, pikkasen kun polkasen niin se jää pois pelistä! Kiitoksia erittäin paljon neuvoista:)
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Ei toimi oikein kun ilmamassamittarin johto on irti.Kokeilin ottaa ilmamassa mittarin piuhan irti, ei se ahdin silloinkaan lähte-
nyt mukaan.
Kyllä vian korjaaminen riittää.Taitaa olla niin et ne vika koodit pitää taas poistaa ja sitten vasta
näkee toimiiko. Eli pelkän vian korjaaminen ei riitä, vaan pitää myös koodit
poistaa ennenkuin auto taas toimii normisti.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Ihmisten tekemiä vehkeitähän nämä on. Sitte on vielä tällasia foorumeita, missä joskus puhutaan jopa autoistakin, josta voi kysellä neuvoja.jesteri67 kirjoitti:Kiitoksia:) Meikäläinen ehkä joskus alkaa ymmärtämään jotain bilikoidenkin
päälle!
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyt on vaihdettu ilmamassa mittari ja ei ollut vaikutusta. Piuhassa auto ei
ilmoita vikakoodeja enää, mutta heppoja on se 2 litrasen verran eli ahdin ei
ole toiminnassa. Korjaamolla väittivät että ei voi olla puola vika kun auto
toimii normi 2litrasena ihan täydellisesti. Eikö vika silloin ole ahtopuolella kun
ahdin ei lähde mukaan? onko kellään tietoa "velhosta" joka tietää näistä
ahtimista erikoisen paljon? Vai onko Veho se mesta jonne joudun kompuran
viemään näytille?
ilmoita vikakoodeja enää, mutta heppoja on se 2 litrasen verran eli ahdin ei
ole toiminnassa. Korjaamolla väittivät että ei voi olla puola vika kun auto
toimii normi 2litrasena ihan täydellisesti. Eikö vika silloin ole ahtopuolella kun
ahdin ei lähde mukaan? onko kellään tietoa "velhosta" joka tietää näistä
ahtimista erikoisen paljon? Vai onko Veho se mesta jonne joudun kompuran
viemään näytille?
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Kiihtyy ja toimii ihan täysin, mutta ei 192 kaakkia mukana! Eli tuntuis olevan
550-60 hveetä eli kompuran verran kadoksissa. Eikös tässä pitäisi olla sellanen
kytkin, että kompura lähtee toimimaan? Mä en oikein autoista mitään tiedä
mutta ei se kulku ole sellaista kun ahtimen kanssa..menee ihan pinta kaasulla
normisti kun on kunnossa.
550-60 hveetä eli kompuran verran kadoksissa. Eikös tässä pitäisi olla sellanen
kytkin, että kompura lähtee toimimaan? Mä en oikein autoista mitään tiedä
mutta ei se kulku ole sellaista kun ahtimen kanssa..menee ihan pinta kaasulla
normisti kun on kunnossa.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Millon nämä oireet ilmaantui ensimmäisen kerran?jesteri67 kirjoitti:Kiihtyy ja toimii ihan täysin, mutta ei 192 kaakkia mukana! Eli tuntuis olevan
50-60 hveetä eli kompuran verran kadoksissa. Eikös tässä pitäisi olla sellanen
kytkin, että kompura lähtee toimimaan? Mä en oikein autoista mitään tiedä
mutta ei se kulku ole sellaista kun ahtimen kanssa..menee ihan pinta kaasulla
normisti kun on kunnossa.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Voit syöttää virtaa magneetti kytkimen johtoon jos siinä semmonen on
Toiminnan näkee sillä vaikka moottori ei ole käynnissä
Siinä jos on semmoinen kytkin , niin se toimii samalla tavalla kuin ilmastoinnissakin.
Vuoden päivät ajettu suoralla sähköllä samanlaisella pelillä, josta omat sähkö johdot homehtunut mykäksi
Ei ollut silloin aikaa korjata johtosarjaa ja väli aikainen viritys edelleen toiminnassa
Toiminnan näkee sillä vaikka moottori ei ole käynnissä
Siinä jos on semmoinen kytkin , niin se toimii samalla tavalla kuin ilmastoinnissakin.
Vuoden päivät ajettu suoralla sähköllä samanlaisella pelillä, josta omat sähkö johdot homehtunut mykäksi
Ei ollut silloin aikaa korjata johtosarjaa ja väli aikainen viritys edelleen toiminnassa
Datsun Bluebird
Mb Vito
Mb Vito