tarviiko käyttää ratti irti? jos pitää nii minkalainen ruuvi siellä on?
oisko kellään tietoo onko tuossa e50 amg -96 se "uudempi" vai "vanhempi" mallinen.. motonet antoi kaks vaihtoehtoo..
joko kuus tai kasi napainen liitin
monitoimiviiksen irroitus väykystä..
monitoimiviiksen irroitus väykystä..
w203 c240 -01
Nää ohjeet on kyllä CLK:hon mutta pitäis päteä ainaki suurinpiirtein myös väykkyyn eli:
Ratin takaa pari torxia irti niin lähtee bägi irti.
Sen jälkee piti poistaa sellanen muovinen suojalevy mikä oli 2 ruuvilla kiinni.
Sitte aukastaa ratin kiinnitysmutteri (se iso kuusiokolopultti, ei saa aukasta tai kiristää rattilukkoa vasten) irti ja tempastaa ratti irti nii pääset käsiksi niihi viiksiin.
Akku pitää tietenki irroittaa tuota hommaa varten ja ratin asento kannattaa merkata vaikka teipin palasilla että saat sen samoille booreille takas.
Sulla taitaa olla autossa vielä se perinteinen virtalukko? Mulla oli ainaki tuossa CLK:ssa uudemmalla virtalukolla tuo 6 napanen liitin mikä liitetään tuohon elektrooniseen virtalukkoon joten kehtaisin väittää että sun omassa on tuo 2-napanen mut vannomaa en tietty mene
Ratin takaa pari torxia irti niin lähtee bägi irti.
Sen jälkee piti poistaa sellanen muovinen suojalevy mikä oli 2 ruuvilla kiinni.
Sitte aukastaa ratin kiinnitysmutteri (se iso kuusiokolopultti, ei saa aukasta tai kiristää rattilukkoa vasten) irti ja tempastaa ratti irti nii pääset käsiksi niihi viiksiin.
Akku pitää tietenki irroittaa tuota hommaa varten ja ratin asento kannattaa merkata vaikka teipin palasilla että saat sen samoille booreille takas.
Sulla taitaa olla autossa vielä se perinteinen virtalukko? Mulla oli ainaki tuossa CLK:ssa uudemmalla virtalukolla tuo 6 napanen liitin mikä liitetään tuohon elektrooniseen virtalukkoon joten kehtaisin väittää että sun omassa on tuo 2-napanen mut vannomaa en tietty mene
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
olin laskevinani että ois ollu 9napaa..eli onko noista sitte yks maa..?dealer kirjoitti:Kuusiokolo on 10 mm.
motonetti antaa kaks vaihtoehtoo..tietäs nyt sitte kunpi on oikee
Vilkkuviiksi MB-W210 vanhempi
"E" W210 Monitoimiviiksi (vilkut/valot/pyyhkimet ym): vanhempi malli, jossa liitin johdolla (8 napaa) [1995-2002]
Vilkkuviiksi MB-W202/210 uudem
"E" W210 Monitoimiviiksi (vilkut/valot/pyyhkimet ym): uudempi malli, jossa liitin suoraan viiksessä (6 napaa) [1995-2002]
w203 c240 -01
joo ei oo johtoo siinä viiksessä..vaan pelkkä pistoke eli silloin se oletettavasti on tuo:Roobert kirjoitti:katot sitä viiksee omasta autostas että onko siinä tuo johdollinen viiksi vai ilman johtoa ja sen perusteella ostat tosin luulen että sinun tapauksessa se on tuo kasinapainen
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... 29538/1569
w203 c240 -01