Sähköetuikkunat reistailee....
Sähköetuikkunat reistailee....
Etuikkunat ja sähköllä säädettävät peilit ei toimi, takaikkunat toimii. Jos irrottaa akun vähäksi aikaa niin kaikki toimii jonkun aikaa..., paitsi kun painaa katkaisijaa pohjaan niin kuskin ikkuna ei mene automaattisesti kiinni/auki vaan pysähtyy, jos painaa vaan vähäsen niin toimii.
Onko tietoa mistä tällainen vika voisi johtua?
Sulakkeethan on ehjät kun toimii jonkun aikaa, onko releitä erikseen peileihin ja etuikkunoihin?
Auto W210 E280 neli matikki viime vuosituhannelta eli 1997...
Onko tietoa mistä tällainen vika voisi johtua?
Sulakkeethan on ehjät kun toimii jonkun aikaa, onko releitä erikseen peileihin ja etuikkunoihin?
Auto W210 E280 neli matikki viime vuosituhannelta eli 1997...
W211 280 cdi
W111 220 SB
Kawasaki ZZR 1100
W111 220 SB
Kawasaki ZZR 1100
h5 kirjoitti:Katsoin tuolta aiemmista viesteistäsi että autosi on -97 mallia, eli linkkuavaimella.Mk1 kirjoitti:Mulla toimii katkaisijoista mutta ei avaimesta
Mistä mahtaa johtua
Muistaakseni tuo ikkunoiden kaukohjattavuus taisi tulla uudempaan avain/virtalukkomalliin joka on se muovinen infra/radio-avain.
kyllä se vaan minulla toimiipi tuo sulkeminen ja aukaiseminen kaukosäätimellä, oikeen eltoraato tais olla vieressä. Aikaisemmin en tienny et ne myös aukeaapi tai siis tiesin et pitäis aueta mut ne ei auennu, mut nyt ne aukee ja sulkeutuu kaukosäätimestä ja on mallia infrapuna ja linkku
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
h5 kirjoitti:Katsoin tuolta aiemmista viesteistäsi että autosi on -97 mallia, eli linkkuavaimella.Mk1 kirjoitti:Mulla toimii katkaisijoista mutta ei avaimesta
Mistä mahtaa johtua
Muistaakseni tuo ikkunoiden kaukohjattavuus taisi tulla uudempaan avain/virtalukkomalliin joka on se muovinen infra/radio-avain.
Vaan eipäs olekkaan linkkuavain, vaan uudempi muovi-avain. Uudempi tuli joskus -97 puolen-välin paikkeilla käyttöön.