Projektori etuvalot väyryseen

luukut, ovet, keskuslukitus, valot
Vastaa Viestiin
ebanks

Projektori etuvalot väyryseen

Viesti Kirjoittaja ebanks »

Tervehdys mese-äijät

Olen jo pitkään ja hiljaa sivusta seurannut juttuja/vinkkejä näistä maanteiden kuninkaista eli 210 korisista mersuista. On ollut mukava huomata etten ole todellakaan yksin näiden lukuisien vikojen/ongelmien kanssa :lol: Olen myös huomannut foorumilaisten hyvän tuntemuksen autoistaan. Ei tarvitse kuin vähän mainita, että mistä sitä kuraa roiskuu niin johan seppo kuusankoskelta tietää mitä täytyy tehdä ja miksi :D

Hehkut, suodattimet, etulaakerit...jne on vaihdettu ja nyt keulaan pitäisi saada uutta ilmettä. Tarkoituksena olisi laittaa koko keula mustaksi.

Japi-Partsilla näytti olevan nuo projektori etuvalot tummalla optiikalla ja kysymys kuuluu näkeekö noilla yhtään sen paremmin tai edes yhtä huonosti kuin kulahtaneilla vakiolyhdyillä vai meneekö rahat kuin kankkulan kaivoon...
Jos jollakin olisi kokemusta kyseisistä valoista niin kerro nyt ihmeessä ennen kuin tuhlaan rahani :twisted:

http://www.mainoskeskus.com/customers/j ... .php?id=69
Bomber4
aktiivimeseläinen

Re: Projektori etuvalot väyryseen

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Ei tarvitse kuin vähän mainita, että mistä sitä kuraa roiskuu niin johan seppo kuusankoskelta tietää mitä täytyy tehdä ja miksi :D

Siksi nämä voorumit on tehty! Valoihin en osaa sanoa yllätys yllätys mitään.Omani päivitän projektoreihin heti kun tilanne antaa periksi.Sanokaa mitä arvon voorumilaiset mitä tahansa.
cdi
Filosofian insinööri

Viesti Kirjoittaja cdi »

Korjataan painovirhe.Kuusankoski--po kuusakoski :roll:
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Mika.T
Mersutohtori

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

mulla tuolla tallissa odottelee rojektorit asennusta. Lätkästään keulaan jahka saadaan auto maalarilta. :D Samalla keulaan ilmastyy ristalli
sumarit.
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Jaahans jati jati... Ja tommoset pukinkonttiin :idea: 8)
Kuva
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi

Meinaako tuo parihinta tosiaan sitä ittiänsä, notta tuolla rahalla Paavon naama loistamaan :?: :shock:
Kuva
Mika.T
Mersutohtori

Kyllä.

Kuva

Eiköhän jo tänä iltana päästä kokeileen projektorivalojen+xenonien valotehoa. :shock:
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi

No, ajookko jo sokiana mettähän? :lol:
Kuva
®ÐÐ
Dr.Durex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

Tomaatti II kirjoitti:No, ajookko jo sokiana mettähän? :lol:
taatusti kriittisessä mutkassa tuli väykkyyn sähkövika :arrow: kaikki valot katosi paitsi ASD ja SRS valo alkoivat vilkkumaan mittaristossa :lol:
Nuo kristallivalojen polttimon puoleiset liittimet on paskaa muovia joka ei paljoo kestä lämpöä, ainaki ceessä :arrow: kannattaa vaihtaa hyvissä ajoin paremmasta materiaalista valmistetut töspelit sinne :)
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
KU5Ti

Viesti Kirjoittaja KU5Ti »

Laitoin väyryseen projektorit ja 6000K xenon muutossetin. Täytyy sanoa että valoteho on todella paljon parempi kuin vakio umpiolla ja xenoneilla. Tottakai sitä joutui samalla laittamaan crystal sumaritkin :)
Mika.T
Mersutohtori

mullaki on 6000k xenonit. valoteho on kyllä hyä. ei voi moittia. pitkissä on myös xenonit.

saapa nähhä miten tämä viestin lähetys onnistuu nuuuuukian 9300:lla
Mika.T
Mersutohtori

No näkyhän se kännykällä lähetetty viesti löytäneen perille. :D

Valoteho on minusta ihan hyvä. Kuvion rajat on terävät johtuen umpion tekniikasta. :D Pitkillä valoilla tehoa voisi hieman enemmän olla (50w xenonit :twisted: ). Tuo pitkän umpio tuntuu hajottavan valon aika suurelle alueelle. Ei huono sekään.

Vielä vois joku ilta rakennelle sähköisestä alipaineventiilistä systeemin joka nostaa korkeudensäädön yläasentoon kun laittaa pitkät päälle. :D
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Onko kokemuksia xenoneista vakio umpiossa eli paraneeko valot merkittävästi verrattuna 100wattisiin hehkuihin verrattuna. Ja miten tuo palaneen lampun ilmaisin reakoi kun laittaa xenonit pitääkö laittaa vastuksia johtoihin?
Mikalla on siistin näköinen mese taidettiin kerran mennä peräkkäin Vojakkalasta Tervolaan päin mulla on samanvärinen 290nen.
Mika.T
Mersutohtori

Paranee valoteho aika paljon. 100w lamppuja en kyllä suosittele pitkiin. On niin pienet nuo umpiot että lämpeää koko keksintö melkoisesti. Samaten johdotus jää ohueksi ja katkaisimet tuskin pitemmän päälle sitä kestää.

:shock: Empä ole huomannut jos olet perässä ajellut. :D Eikä kyllä ole siellä päin ihan vastakaan edes ajellut.
InsaneMe
Tolokun mies

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

niin kestääkös nuo rojektorit sitten ne isommat mulkosilmät :shock: tuota 100wattisia? onkos kellään kokemuksia tms.

T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
stanger
Tolokun mies

Viesti Kirjoittaja stanger »

Itse olen sitä mieltä että kannattaa siirtyä jo xsenoneihin kun eivät enää hirveän kalliita ole...valoteho parempi, eikä vedä niin paljoa virtaa
BMW E31 V12
InsaneMe
Tolokun mies

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

stanger kirjoitti:Itse olen sitä mieltä että kannattaa siirtyä jo xsenoneihin kun eivät enää hirveän kalliita ole...valoteho parempi, eikä vedä niin paljoa virtaa
Joo olis tarkotus käyä vilikasemassa tuota satsia niin jos sen investois niin näkispähän etteenkipäin.... Mika.T vois vähän valasta mulle niitten asennuksesta niin vois toimiakki joskus jos sattuu ostaan

T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 kori”